arosmannen Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 hon suger verkligen. Skulle det vara något negativt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ibmachine Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 Jag bojkottar. Jag får inte byta nick på Stars, varför ska då Dilba få göra det (när hon dessutom hade ett bra nick). Pst... Hon jobbar där! Du får säkert byta nick här! ( blir man bannad nu? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViLLeH Postad 2 April , 2007 Rapport Share Postad 2 April , 2007 Slog utt dilba idag och har inte fått mina 1000 kr trodde det skulle komma in efter turneringens slut men icke.? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 2 April , 2007 Rapport Share Postad 2 April , 2007 Bor du i STHLM e det bara å glida ner på Sviten på frdagarna, hon lirar ofta turren då... (Medlemskap krävs förstås...) /SK Hon har inte direkt imponerat på mig när jag har spelat mot henne där. Trots detta brukar hon ofta komma långt i turneringarna tycker jag mig ha märkt, så några styrkor måste hon väl ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViLLeH Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 Undra när man får sina 1000 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 Jag har bara suttit vid hennes bord ett par gånger, men tycker att hon verkar kunna hantera ABC-pokern väl. Ingen koll på vilka finesser hon behärskar, men tjejen kan klart spela poker... Ni som klagar järnet, vad har ni för grund?! Pokermiljonen som var typ första ggn hon satt vid ett pokerbord (första omgången asså)? Vore intressant att se er presentera HHs eller liknande som visar att "hon suger". /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Maple Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 Slog utt dilba idag och har inte fått mina 1000 kr trodde det skulle komma in efter turneringens slut men icke.? Det kom ett administratörsmeddelande efter någon timme av turneringen eller så (om du menar gårdagens turnering) att på grund av någonting skulle vinnaren av turneringen få de tusen kronorna i stället så jag tvivlar på att du kommer att få dem om du inte börjar bråka med PokerStars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViLLeH Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 Det kom ett administratörsmeddelande efter någon timme av turneringen eller så (om du menar gårdagens turnering) att på grund av någonting skulle vinnaren av turneringen få de tusen kronorna i stället så jag tvivlar på att du kommer att få dem om du inte börjar bråka med PokerStars. det kan knappast stämma jag kom 5a i turneringen och såg inget sånt medellande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 Vill inte bryta mot några regler nu, så ber inte att någon ska skriva password. Undrar bara om man hittar det här på poker.se eller om det är någon annan sida man måste vara registrerad på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 Ber om ursäkt för inlägget ovan! Hade inte loggat in och trodde att inloggningsrutan var något helt annat. Ja, jag vet... Men vafan, jag e trött! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vincentblack Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 .................. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
44098201154 Postad 5 April , 2007 Rapport Share Postad 5 April , 2007 jag bor i norge men är svensk. Får jag spela?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViLLeH Postad 5 April , 2007 Rapport Share Postad 5 April , 2007 jag bor i norge men är svensk. Får jag spela?? vet faktiskt inte men gör ett försök och testa registrera då märks de ju:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
[ALC] Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Dilba fick inte/kunde inte spela från SM i tallin och blev "sitting out" poppade upp på mitt bord med 400 chips kvar, med 1k bountyn så klart man ställer med PokerStars Game #9368280013: Tournament #46393947, Freeroll Hold'em No Limit - Level VII (100/200) - 2007/04/11 - 14:37:57 (ET)Table '46393947 39' 9-max Seat #5 is the button Seat 1: SNooby3 (7166 in chips) Seat 2: Absurde (13155 in chips) Seat 3: ALC_SWE (7690 in chips) Seat 4: mrdocker (8328 in chips) Seat 5: noppe (12672 in chips) Seat 6: DILBA_Star (25 in chips) is sitting out Seat 7: rogga71 (6485 in chips) Seat 8: EmPeTre (1135 in chips) Seat 9: HoHoPlayer (1493 in chips) SNooby3: posts the ante 25 Absurde: posts the ante 25 ALC_SWE: posts the ante 25 mrdocker: posts the ante 25 noppe: posts the ante 25 DILBA_Star: posts the ante 25 and is all-in rogga71: posts the ante 25 EmPeTre: posts the ante 25 HoHoPlayer: posts the ante 25 rogga71: posts big blind 200 *** HOLE CARDS *** Dealt to ALC_SWE EmPeTre: raises 910 to 1110 and is all-in HoHoPlayer: folds SNooby3: calls 1110 Absurde: raises 12020 to 13130 and is all-in ALC_SWE: calls 7665 and is all-in mrdocker: folds noppe: calls 12647 and is all-in DILBA_Star: folds rogga71: folds SNooby3: folds *** FLOP *** *** TURN *** *** RIVER *** *** SHOW DOWN *** Absurde: shows (high card King) noppe: shows (high card Queen) Absurde collected 9964 from side pot-3 ALC_SWE: shows (a pair of Jacks) ALC_SWE collected 19665 from side pot-2 EmPeTre: shows (a pair of Deuces) Absurde said, "nh" ALC_SWE collected 5750 from side pot-1 ALC_SWE collected 225 from main pot *** SUMMARY *** Total pot 35604 Main pot 225. Side pot-1 5750. Side pot-2 19665. Side pot-3 9964. | Rake 0 Board Seat 1: SNooby3 folded before Flop Seat 2: Absurde showed and won (9964) with high card King Seat 3: ALC_SWE showed and won (25640) with a pair of Jacks Seat 4: mrdocker folded before Flop (didn't bet) Seat 5: noppe (button) showed and lost with high card Queen Seat 6: DILBA_Star (small blind) folded before Flop (didn't bet) Seat 7: rogga71 (big blind) folded before Flop Seat 8: EmPeTre showed and lost with a pair of Deuces Seat 9: HoHoPlayer folded before Flop (didn't bet) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 haha, wp å grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lothiqiusky Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 vilken klient jaevel e det ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Maax Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 vilken klient jaevel e det ?? Vilken underavdelning postar du i? Pokerst... resten får du klura ut själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zuulu Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 Har de redan skrotat den? Jag kan inte se den idag eller någon annan dag i närtid. Om så är fallet var kan jag hitta liknande tuneringar? Jag gillade 2:a chansen, $1 insats och garanti på $500. Blev oftast under 200 personer också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robur5 Postad 14 April , 2007 Rapport Share Postad 14 April , 2007 where can i find the passwords Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robur5 Postad 14 April , 2007 Rapport Share Postad 14 April , 2007 who nows where i can find the passwords for the freerolls Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
petla Postad 16 April , 2007 Rapport Share Postad 16 April , 2007 vad hände med med denna turnering, kommer den tillbaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 17 April , 2007 Rapport Share Postad 17 April , 2007 vad hände med med denna turnering, kommer den tillbaka? Jag tror inte den kommer tebax, men man kan ju hålla utkik på forumet och fortsätta hoppas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ablid Postad 22 April , 2007 Rapport Share Postad 22 April , 2007 Hallo.. jag vill bara passa på och tacka för skön uppslutning och kul deltagande från alla som var med Ang mina pokerkunskaper.. det bästa är nog att spela mot mig själv.. jag har som alla andra bra och dåliga pokerdagar.. är det ok? stora kramar dilba Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibsa Postad 24 April , 2007 Rapport Share Postad 24 April , 2007 Hej hej dilba Hann bara spela den där freerollen nån gång, inget vidare dock. sugen på en lowlimit HU snart kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ablid Postad 26 April , 2007 Rapport Share Postad 26 April , 2007 Hej hej dilba Hann bara spela den där freerollen nån gång, inget vidare dock. sugen på en lowlimit HU snart kanske? Hej.. igen.. Låter kul.. men low limit hu har en tendens att bli superslaskfest AB... men hu någon gång ska vi göra tycker jag.. kramar dilba Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts