Gå till innehåll

Bill&Bull: $5,000 Bonus. 9 dagar. NL $50.


Bill&Bull

Recommended Posts

  • Svars 213
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ok slutade spela runt 18:40. Vart tvingad av folket här att äta. Dom tycker jag börjar se lite klen ut. :D

Men nu är jag mät, ska sova några timmar sedan gå upp runt 02:00-03:00 då mitt internet är bra.

 

Nej har inte fått någon royal, men någon jävel fick en royal när jag hade "nöt" färgen.. Kan det vara du.. ;)

 

Är i södra Phuket. Naiharn området.

Ok, bogus! Då kör vi! Kämpa mannen!

 

ffp saldo: 44,771

 

Ps. Om de är folk som skriver till mig när jag chattar så ser jag inte det. Har den avstängd. Pallar inte med 12 bord och chatten samtidigt. Hoppas ingen har tagit illa upp när jag inte har svarat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

körde 30 SnG á 20$ för 5250 FPP på 2.5h nyss. Plus gick man också :)

 

28600FPP totalt, synd man måste dra iväg tills ikväll nu. Men när jag kommer hem ska jag köra nånstans mellan 50 och 100 SnG hade jag tänkt. Hela natten skall det grajndas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

körde 30 SnG á 20$ för 5250 FPP på 2.5h nyss. Plus gick man också :)

 

28600FPP totalt, synd man måste dra iväg tills ikväll nu. Men när jag kommer hem ska jag köra nånstans mellan 50 och 100 SnG hade jag tänkt. Hela natten skall det grajndas.

 

Bli inte frestad att gå upp till 50+9, dom slog på riggen igår. Körde 20 st, back 730 dollar. På 20+3,5 (ta i trä) plussar jag rakt ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gäsp... 60 sit and goes blev det så här på kvällskvisten (jättenatten:mrgreen: ) plus pyttelite omaha som jag råkade fyrdubbla. :twisted:

 

Datum

31/3 075$ 3638 FPP

01/4 194$ 8782 FPP

02/4 510$ 21366 FPP

03/4 715$ 39154 FPP

 

Riktigt bra jobbat idag om jag får säga det själv. Cirkus 100 Sit and Gos och totalt 17788 FPPs. Ingen jackpot än, men den närmar sig.

 

Man får inte vara med på ett hörn på ditt förstainlägg Bull?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Självklart Bogus. Fixar det. Oj fy fan 17k+ ffp. Va bra gjort! :shock: Hur många timmar ungefär? Hur många Sit'n'goes spelar du samtidigt?

 

Klockan är lite drygt 09:30. Ska börja dagens grindning. Ska först prova här hemma och om inte internet funkar så drar jag till IT cafet. Måste även revidera mitt dagsmål om jag ska hinna klart med uppdraget innan den 8 april. Har 4 dagar kvar. Har 55,933 FFP kvar. Det innebär i snitt per dag 13,983 FFP per dag..

 

Jobbigt? Ja.

Omöjligt? Nej.

 

Over and out.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

St'n'goes gick åt helvete.. Spelade 8 stycken förlorade runt $80 totalt.

 

Nu spelar jag 8 bord totalt. 3 stycken nl50 -8-10 mana och 5 stycken nl100 8-10 mana. Funkar bättre. Allifall förlorar jag inte lika mycket som förut. Passerade precis 50k+.. Skönt halva bonusen avklarad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 timmar spelade. -$379. Totalt ligger jag minus på expekt $1,229 dollars. Har förlorat det mest på NL$50. Är jag en fisk?

 

Orkar inte skriva något mera. Som tur är brorsan lånat ut pengar till mig så jag kan fortsätta grinda ihop bonusen.

 

ffp saldo: 54,651

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 timmar spelade. -$379. Totalt ligger jag minus på expekt $1,229 dollars. Har förlorat det mest på NL$50. Är jag en fisk?

 

Om du spelat poker på heltid i tre år borde du veta om du är en fisk? eller?

 

Annars går det ju inte att komma ifrån att ens spel blir lidande ju fler bord man spelar. Vissa klarar många bord bättre, andra sämre. Själv är jag en sådan som spelar betydligt bättre om jag bara kör ett bord och kan hålla stenkoll på alla statistik och alla fiender. Tycker dessutom det blir mycket roligare så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Själv är jag en sådan som spelar betydligt bättre om jag bara kör ett bord och kan hålla stenkoll på alla statistik och alla fiender. Tycker dessutom det blir mycket roligare så.

 

Jag me! Eller tycker det optimala är att spela 2 stycken 6 mana bord.

 

Om du spelat poker på heltid i tre år borde du veta om du är en fisk? eller?

 

Du jag är inte så säker på det. Känns som jag är en fisk som har spelat poker i 3 år. Man kunde ju har gjort något annat med sitt liv. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Föresten, här i Thailand så spärrar dom vissa sidor. Typ gambling sidor och annat som inte anses moraliskt riktigt. Bl a så kommer jag inte in på Expekt hemsida om jag inte går genom en proxy hemma i Sverige.

 

Ser ganska kul ut i lobbyn där leaderboard och den andra bannern är. Lite som ögat i Sagan om Ringen som stirrar på mig när jag spelar. Kanske är därför jag förlorar. Klarar inte av stressen av att bli utstirrad hela dagarna.

 

expektqd9.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och som vanligt i thailand så om dom ska göra något gör dom det till 50%. Dvs, dom spärrar vissa pokersidor, dom största typ. Men dom spärrar bara tillgången till hemsidorna, man kan fortfarande spela på klienterna.. Thailand i ett nötskal. Så är det med allt. Ska du bygga ett hus så får du ett 70-90% färdigt hus. Får man internet så får man ett internet som funkar till 50%. Typ. Så är de med allt. Men de är bara att vänja sig. Annars blir man galen om man bor här. "Mai bpen rai".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...