Gå till innehåll

Bill&Bull: $5,000 Bonus. 9 dagar. NL $50.


Bill&Bull

Recommended Posts

Som legend får man 50 FPP per rakedollar. I detta fall $9 per SnG. 9*5=450 FPP/SnG.

 

100,000/450 = 222.2222...

 

Spelar man SnG/MTT kommer man att betala $2,000 i rake OAVSETT vilken nivå man spelar.

 

Då får man välja mellan att spela 223 $50+$9 eller 400 $50+$5 eller 2000 $10+$1....

 

Således bäst värde per timme på de med hög rake. Hur konstigt det än kan låta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 213
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tack för tipset, provade och lira 2 stycken sådana och vips 900 ffp extra.. :) Men tror för min del inte att de är något, har inte spelat mycket SNG och det känns jäkligt dumt och börja nu.. ^^

 

Men för er andra är det nog ett mycket snabbt sätt. Och ja 223 stycken räcker.

 

Nu ger jag upp för en stund. Det bara laggar hela tiden. Kan inte spela. Förövrigt gick jag upp till NL$100, klarade inte av att lira 9 nl50 bord samtidigt, speciellt inte när det laggar.

 

fpp saldo:

4,955

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

223 st 50+9?, det låter ju som en lätt match, funderar på att att dra en chansning med min rulle när månaden är slut och pengarna från betfair leaderboard kommit in.

 

hur bra fart är det på dessa? går det att hålla igång 6-10 dygnet runt?

 

edit. skrev visst i fel tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

asså, är det bara att stata klienten, grinda ihop 2000$ i rake och säga till supporten så får man $5k?

Men herregud, läs den stora bonustråden om denna bonus eller så kan det väl inte vara så svårt att gå till expekt.com och kolla efter $5000 cashback.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta måste ju ändå vara mest EV+ i. Antal timmar går ju drastiskt ner och man kan ju småbacka rätt rejält och ändå få det att gå ihop helt okej.

 

223st sådana spelar man ju på 5-6 dagar utan att slita ihjäl sig.

 

HAr jag fattat det rätt att det räcker med 223 st 50+9 ? för att få 100kFPP?

 

ne är ju inte EV+ ändå.

 

Alltså kommer ju gå snabbare att få ut bonusen men kommer knappt gå att plussa på spelet. Tror definitivt $/h blir högre med 50+5 än 50+9 med bonus inräknad..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej nu börjar de lagga igen.. :(

 

EDIT:

Går inte spela under sådana här villkor. For hoppas på att det blir bättre imorgon. Någon som vet ett bra ställe med bra lina i phuket? Tror de är en kombination av taskigt kodat expekt programvara plus värdelös adsl lina som gör det.

 

Slutsummering dag 1:

 

Spelade timmar: 7.5

Fpp saldo: 6,814

 

Känns inte bra, det känns som jag kan klara målet om jag bara får det och funka. Känner mig stark i psyket. jaja.. 8 dagar kvar. Får hålla tummarna att det funkar imorgon bitti.

 

Over and out.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är 10april sista fpp dagen? Jag började 20onde. Så jag har alltså bara till 10onde å lira på mig bonusen då?.

 

Dock fått ihop 57000fpp på 1/2

 

Customers have 30 days to accumulate required FPPs, meaning that the last day of completing the FPP accumulation will be 29th April 2007.

 

● Bonus must be claimed after the 30 day period is over, but cannot be claimed after 10th May 2007. All claims made after this date will be considered void.

 

Kanske du menar att du började 10mars. Om så är fallet är jag helt fel ute :))

 

Undrar samma sak med ditt mål? du har ju längre tid för bonusen men kanske behöver pengarna om 7 dar ? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar samma sak med ditt mål? du har ju längre tid för bonusen men kanske behöver pengarna om 7 dar ? :)

 

Den 13 april är det "Songkrang" här i Thailand. Det är deras nyår vilket är extremt kul, men den 8 april åker tjejen, jag, hennes syster och man plus hennes mamma upp till Norra Thailand för att hälsa på lite släktingar så jag MÅSTE vara klar med bonusen innan dess.

 

G'natt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag behöver inga pokergudar om bara jag har internetguden med mig och håller linan stabil!

 

Ok har precis gått upp 09:11

Ska köra lite för att se om det laggar medan jag väntar på att riset ska koka klart.. I thailand käkar dom ris till frukost, lunch och middag.. Bara och vänja sig, eller ibland käkar dom något vidirigt till lunch, "Somtam", skulle säga att det är lite som våran svenska surströmming. Är en superstark thaisalad som luktar väldigt illa, dom brukar ha krabba i den eller något annat som dom hittar.. Är helt sjuk, till och med thai folket tycker den är stark och sitter och svettas som små gnuer när dom äter den. Och det sjuka är att den äter dom UTAN ris.. mm.. ibland förstår jag mig inte på dom.. Tror jag aldrig kommer klara av att äta den..

 

Nej, nog pratat, har inte tid med detta, fattas ju ca 94,000 fpp.. ;)

 

Hej så länge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En timme till, mer lagg.. Blir snart tokig, sitter här med mina marker och vill spela, men det funkar inte, laggar ur säkert var 10 hand i snitt. Men min andra site rullar på bra (carbonpoker.com) Så vet inte vad felet är.. jaja.. tror jag ska sova en eller två timmar och fortsätta sedan med friska tag.

 

ffp saldo: 10,876

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...