Gå till innehåll

Sajt: Carlospoker.com


Fossan

Recommended Posts

  • Svars 268
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

gillar carlospoker jag med, fast så jävla värdelöst att man inte kan använda fppsen till annat än ruttna 2k freerolls. vore grymmt om de fixade en shop!

 

Ja dom där suger sitta i två timmar och sen vinner man $1,60 :-)

 

Dom kunde ju gärna ha sådana som kostar 25k och kanske någon som kostar 500k så Seriks har något att spela med...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja dom där suger sitta i två timmar och sen vinner man $1,60 :-)

 

Dom kunde ju gärna ha sådana som kostar 25k och kanske någon som kostar 500k så Seriks har något att spela med...

 

:mrgreen:

 

Hade ju lite förhoppningar när Unibet tog över skutan men det verkar vara spartider för alla i dessa dagar.

 

Vidare kan sägas att Carlos har blivit snabba på neteller-utbetalningar , gjorde ett igår som tog mindre än en timme.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej allihop

 

Det var evigheter sen jag var in och läste på något pokerforum vilket jag självklart ber om ursäkt för.

 

Om jag får en lista av er med alla dom bekymmer ni har pratat om, nya som gamla ska jag försöka gå till rätt personer och försöka få ändring på dom delarna vi kan göra något åt, eller ge en förklaring om det är något som ligger utanför våra händer varför det inte fungerar korrekt

 

Lättast är om en lista kommer per mail till

 

Henrik@carlospoker.com

 

Hädanefter ska jag även försöka logga in veckovis för att hålla mig uppdaterad på vad vi kan ändra och förbättra.

 

Vänliga Hälsningar

 

Henrik Holmgren

Affiliate manager

Carlospoker.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej allihop

 

Det var evigheter sen jag var in och läste på något pokerforum vilket jag självklart ber om ursäkt för.

 

Om jag får en lista av er med alla dom bekymmer ni har pratat om, nya som gamla ska jag försöka gå till rätt personer och försöka få ändring på dom delarna vi kan göra något åt, eller ge en förklaring om det är något som ligger utanför våra händer varför det inte fungerar korrekt

 

Lättast är om en lista kommer per mail till

 

Henrik@carlospoker.com

 

Hädanefter ska jag även försöka logga in veckovis för att hålla mig uppdaterad på vad vi kan ändra och förbättra.

 

Vänliga Hälsningar

 

Henrik Holmgren

Affiliate manager

Carlospoker.com

 

Kommer det komma en shop och när isåfall?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej allihop

 

Det var evigheter sen jag var in och läste på något pokerforum vilket jag självklart ber om ursäkt för.

 

Om jag får en lista av er med alla dom bekymmer ni har pratat om, nya som gamla ska jag försöka gå till rätt personer och försöka få ändring på dom delarna vi kan göra något åt, eller ge en förklaring om det är något som ligger utanför våra händer varför det inte fungerar korrekt

 

Lättast är om en lista kommer per mail till

 

Henrik@carlospoker.com

 

Hädanefter ska jag även försöka logga in veckovis för att hålla mig uppdaterad på vad vi kan ändra och förbättra.

 

Vänliga Hälsningar

 

Henrik Holmgren

Affiliate manager

Carlospoker.com

 

Jag skulle nog tro att ni redan har bränt alla broar av förtroende ni hade. Allt började väl med nedstängningen från iPoker pga otillåten rakeback... sen denna utlovade VIP-shop som aldrig kom.

 

Nä, ni är rökta. Adjö. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle nog tro att ni redan har bränt alla broar av förtroende ni hade. Allt började väl med nedstängningen från iPoker pga otillåten rakeback... sen denna utlovade VIP-shop som aldrig kom.

 

Nä, ni är rökta. Adjö. :-)

 

Var väl NoIQ som var avstängda för att de öppet erbjudit rakeback, eller har carlos också vart det?

 

Sen förstår jag inte varför de inte skulle ha något förtroende bara för de inte har någon shop?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle nog tro att ni redan har bränt alla broar av förtroende ni hade. Allt började väl med nedstängningen från iPoker pga otillåten rakeback... sen denna utlovade VIP-shop som aldrig kom.

 

Nä, ni är rökta. Adjö. :-)

 

 

Haha...vissa är då som små barnrumpor :lol:

 

Finns väl fasen ingen site som har nån Vip-shop som det är nått värde i att köpa genom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha...vissa är då som små barnrumpor :lol:

 

Finns väl fasen ingen site som har nån Vip-shop som det är nått värde i att köpa genom.

 

Det är bättre att det finns nått att handla än att vipsen går att använda till 2k freerolls

 

Kommer det någon shop ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är bara ett sätt lura oss att grinda ihop nått som vore billigare att köpa direkt i handeln för sina vinster.

Bättre om dom slopade hela systemet med vip poäng och sänkte rejken istället.

Men det är inget som vi dumma svenskar fattar ;)

 

eller så fattar vi det men har redan rb dealar som är helt okej men gärna tar mot en tårta till på tårtan. men det är kanske du för dum för att fatta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är bara ett sätt lura oss att grinda ihop nått som vore billigare att köpa direkt i handeln för sina vinster.

Bättre om dom slopade hela systemet med vip poäng och sänkte rejken istället.

Men det är inget som vi dumma svenskar fattar ;)

 

I fallet noiq så stämmer det, för där kan man lösa ut alla vip poäng till pengar.

Inget värde i att ta saker i vip shopen för precis som du säger så är det billigare att köpa i handeln.

 

Men på carlos så finns ju varken shop eller penga-system , jag sitter med många miljoner fpp som är just nu värda 0 dollar.

Allt är ju bättre än 0 så jag hoppas verkligen de öppnar i framtiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

eller så fattar vi det men har redan rb dealar som är helt okej men gärna tar mot en tårta till på tårtan. men det är kanske du för dum för att fatta?

 

 

Jag är inte för dum att fatta nåt...men tydligen du då du tror att du tjänar på vip systemet.

Så du vill hellre ha systemet som det är nu än en lägre rejk?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I fallet noiq så stämmer det, för där kan man lösa ut alla vip poäng till pengar.

Inget värde i att ta saker i vip shopen för precis som du säger så är det billigare att köpa i handeln.

 

Men på carlos så finns ju varken shop eller penga-system , jag sitter med många miljoner fpp som är just nu värda 0 dollar.

Allt är ju bättre än 0 så jag hoppas verkligen de öppnar i framtiden.

 

Exakt på IQpoker kan man växla in det till pengar.

Men jag vill alla fall eftersträva en sänkt rejk så slipper vi den här hysterin att leta efter bra rakedeals hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt virusprogram, avast, hittar worm/virus ("Trojan-gen") i carlospoker-installfilen. Why? Inget att bry sig om? (Tankade Titanpoker för och testa en annan iPoker-klient men den var grön).

 

Samma sak för mig när jag skulle installera klienten. Bara stänga av virusskyddet och försöka igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Jag har läst att många använder payson/netteller för att skyffla pengar

fram och tillbaka. Jag själv använder bara mitt VISA-kort och tycker detta

fungerar bra. Jag flyttar själv inte över så mycket pengar ifrån något håll.

 

Finns det något negativt med att fortsätta använda VISA-kortet?

 

Är inte så insatt i transaktions-djungeln.

 

Mvh Eric

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...