sydvest Postad 29 Mars , 2007 Rapport Share Postad 29 Mars , 2007 Tror knappt själv på det här. Det här hände inom loppet av 30 minuter HU NL50 Först plockar jag upp AA. muppFi raisar 3 bb jag re-raise 12 bb han callar och floppen J83 regbåge. Jag bettar 80% pott han callar turn 2. Jag bettar pott han går allin. Efter lite tänkande av tidigare händer då han är en av dom större fiskar jag träffat på så synar jag. Visar K8, river: 8 han vinner på triss. Ny buyin. efter några händer får jag AA igen och han raisar återigen PF och jag raisar upp till 15BB den här gången. Och han callar såklart, fisk som han är. Flopp AJJ. Perfekt flopp tänker jag. Han checkar. Jag gör en halvpott bet och han callar. Turn: T Han checkar jag bettar halvpott igen. Och han raisar upp potten. Jag ställer och han synar. Visar KJ och river: J. Fan va less jag blir tänker dra men kan inte då han är en sån jävla lös callingstation fisk och sånna brukar under normala omständigheter ge bra betalt. Så jag gör ännu ett försök med en ny buyin. Får 99 raisar han callar. floppar A95 två hjärter. Nu har jag en chans att få tillbaka lite pengar tänker jag. Jag bettar pott och han callar Turn: 5h precis de kortet jag ville se. Jag bettar halvpott och han raisar. Jag sätter han på färgen. Jag ställer och han synar. han visar A5. Ingen rigg 9a kommer på river för mig heller. 3:de gången gillt. Nu har jag cashat ut därifrån och tänker aldrig sätta min fot på det där jävla b2b nätverket igen. Var bara tvungen att skriva av mig lite av min frustation Lycka till me spelandet ni som spelar på b2b. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 29 Mars , 2007 Rapport Share Postad 29 Mars , 2007 Svar på whine modell 1A. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts