tmir Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 Jag har inget emot att det finns en railbirdsbanners (även om jag inte fattar varför vi ska lämna pokerforum för en internationell sajt, är det inte kontraproduktivt att göra reklam på en community för en annan community). Men måste bannerjäveln blinka! Jag tycker det är så skönt med att pokerforum är befriat från allt blinkande skit. Om den måste blinka - kan någon tipsa mig om lämplig adblockers så jag får bort alla banners på forumet? Citera
Broccoli Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 Om den måste blinka - kan någon tipsa mig om lämplig adblockers så jag får bort alla banners på forumet? Haha, har en känsla av att sådana tips inte är så välkommet av dem som driver forumet. Förövrigt tycker också jag att det är väldigt störigt med blinkande reklam. Citera
baller Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 Förövrigt tycker också jag att det är väldigt störigt med blinkande reklam. Kan bara hålla med Citera
KungKroon Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 abrakadaborta! Va?? Den stör fortfarande morgongrindandet här iaf... Antar att det låg någon form av eurythmechtisk ironi i det där... Citera
oknytt Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 Firefox med tillägget Adblock Plus kanske kan va nå't? Citera
eurythmech Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 Va?? Den stör fortfarande morgongrindandet här iaf... Antar att det låg någon form av eurythmechtisk ironi i det där... Hur man surfar utan Adblock Plus är för mig ett mysterium. Citera
kfluffie Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 poff, fula bannern borta och tvärtom! (d.v.s. ingen ABP på jobbet inte! Ska nog styras upp någon dag! Nästa veckas projekt!) Citera
Recommended Posts