Loveless Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 Vidrigt. Har aldrig varit för 3 kilo socker till frukost. Citera
LiFFa Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 Svingott!! Speciellt den nya versionen Coco Pops Rockz!! Citera
Nidson Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 Påminner mig om min barndom. D.v.s. att jag ständigt var bitter över att vi aldrig någonsin hade något annat än corn flakes hemma. Åh, som jag drömde om kalaspuffar, coco pops, frosties - ja det gick till och med så långt att jag törstade efter de menlösa rice krispies-flingorna. Citera
Sylwester Postad 28 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2007 Påminner mig om min barndom. D.v.s. att jag ständigt var bitter över att vi aldrig någonsin hade något annat än corn flakes hemma. Åh, som jag drömde om kalaspuffar, coco pops, frosties - ja det gick till och med så långt att jag törstade efter de menlösa rice krispies-flingorna. Bunkra upp och börja kompensera min vän. Citera
fucktard Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 Här förvänatde jag mig en djup och seriös diskussion om bostadspolitik och "social rensning", men så har han bytt ut bilden!!! Citera
Recommended Posts