Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Började spela för ett år sedan. Har spelat lite till och från. Satte in 100 kr på Svs o spelade upp den till 2500kr. Tog ut 500 kr o har sen dess inte gått plus mer än 200 kr. Jag spelar lägsta nivån 0.5/1 och har gjort det i princip hela tiden.

De senaste veckorna har jag gått plus några hundra, och gått back några hundra hela tiden. E fast på 2000 kr. Och har vart det ändå till idag då jag förlorade två inköp på de mest osannolika sätt.

Ena inköpet förlorade jag med KT med en flopp på AKT, han betta ändå till rivern o jag synade bara hela tiden. Turn: 5. River 5. Det visade sig att han hade T5 och fick kåk.

Andra inköpet förlorade jag då jag fick stege på turn och jag gick all-in en kille syna mig med två par och fick kåk.

Asså jag vet inte om dom har mutat dealern eller vad det handlar om men jag blir så less när jag sitter o väntar i timmar på att få en skaplig hand (spelar ganska tight) och när jag väl får det kommer nån och drar ut. Liksom kan jag inte vinna med mina bra händer kan jag inte vinna alls. Plockar därför ut allt jag har ¨= mina resterande 1795kr på SvS. Har typ 30-50 dollar insatta på andra pokersidor som jag kan lira med om suget skulle falla på.

Nån som har kört fast på liknande sätt?

Postad

Nej, mina händer står alltid och när jag har sämst hand lägger jag mig alltid direkt. dessutom tiltar jag aldrig, så sånt här händer varken mig eller några andra som spelar poker. Endast dig.

Postad
Tack för svaren då alla otrevliga människor. Trodde jag kunde få några seriösa svar men skit it det då.

Vet inte riktigt vad du vill ha för svar. Alla har tunga perioder där inget funkar. Det finns dock alldeles för många som skriver och klagar över bad beats att ingen orkar bry sig.

Men om du vill ha ett trevligare svar så kan jag passa på att önska dig lycka till om du börjar spela igen.

Postad

Köp några böcker o plugga lite teori eller nått. Har du inte vunnit mer än 200 spänn på den lägsta nivån på ett helt år handlar det inte om otur utan snarare om att du har allvarliga brister i ditt lir.