Gå till innehåll

Everest suger?


RiverKlonk

Recommended Posts

Satte in pengar på siten för första gången igår.

Blev utkastad från 3 sng's samtidigt och när jag kunde logga in igen efter kanske 20 minuter fick jag inte se mina kort utan jag blev bara spectator.

Startade 3 nya lite senare och blev utslängd igen.

Tydligen hade de någon serverkrasch men det var inte säkert att man skulle få pengarna tillbaka.

 

Riktgit bra första intryck måste jag säga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I varenda tråd om Everest ska det alltid vara några som totalsågar sajten, t ex RiverKlonk, SoderKrippa och Pepperpum. Det verkar nästan som att ni fortsätter spela där bara för att ha någonting att gnälla på. Sluta nu, det börjar bli tjatigt. :evil:

 

Hehe, visst har jag klagat en hel del men jag har svårt att se hur det inte skulle vara motiverat:

 

1) Deras bonussystem är en smula underligt.

 

2) Inget rb-system, extremt undervärde på SP samt attityden att vi spelare ska vara tacksamma för att de förmedlar dåliga spelare till oss 'bra' gör att de i mina ögon halkar efter i kampen om mina pengar.

 

3) Extremt dålig support. Jag har till dags dato sänt mer än tio mail och har ännu inte fått nåt svar ifrån dem. (och ja, jag har kollat i min skräppost)

 

 

Summa summarum: Jag har haft det trevligt bland sydländarna men ska avveckla mitt spel (sista dagen blir med stor säkerhet nästa fredag). Om de förbättrar ovansagda punkter så är jag dock mer än villig att komma tillbaka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I varenda tråd om Everest ska det alltid vara några som totalsågar sajten, t ex RiverKlonk, SoderKrippa och Pepperpum. Det verkar nästan som att ni fortsätter spela där bara för att ha någonting att gnälla på. Sluta nu, det börjar bli tjatigt. :evil:

 

 

Jag har bara klagat på deras bonusar och att de inte kan kommentera en legitim fråga. Tekniska problem kan alla sajter ha, och Everest har alltid pröjsat tebax mina pengar vid krasch.

 

Så blanda inte in mig i detta. Jag har klagat på Everest i EVEREST-TRÅDEN. Passar inte det ganska bra om man är missnöjd med nåt?!?!?!

 

Tänk först, posta sen.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...