Gå till innehåll

spela regelbundet, hur mkt kan man tjäna!?


bigdwarf

Recommended Posts

Visst kan det vara en bra idé. Det kan ju slumpa sig så att vissa siter får man sådana fula beats på, att man känner att det inte är någon idé att fortsätta på siten, eller att det hur som helst inte är roligt. Jag vet dock inte om just Eurobet är värt att satsa på, kanske? Tycker nog SvS är rätt bra, men det är förstås individuellt. Sedan har du ju Pacific, om du nu kan stå ut med den urusla programvaran.

 

 

Hur menar du när du säger att eurobet inte är rätta siten att satsa på!?

mer specifikt tack :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan avslöja en hemlighet nu när jag inte längre spelar på den nivå men prova PL 50 på ongame fiskigare/sämre spelare finns knappast på den nivån. Variansen blir dessutom minimal p.g.a den begränsade satsningbeloppet.

Kan ju vara att fler upptäckt denna guldgruva sen jag lämnade men prova iaf tycker jag ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan avslöja en hemlighet nu när jag inte längre spelar på den nivå men prova PL 50 på ongame fiskigare/sämre spelare finns knappast på den nivån. Variansen blir dessutom minimal p.g.a den begränsade satsningbeloppet.

Kan ju vara att fler upptäckt denna guldgruva sen jag lämnade men prova iaf tycker jag ;-)

 

 

ok låter intressant men finns det mkt spel PL då!? brukar alltid va ganska lite spel när det gäller fixed å PL.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan avslöja en hemlighet nu när jag inte längre spelar på den nivå men prova PL 50 på ongame fiskigare/sämre spelare finns knappast på den nivån. Variansen blir dessutom minimal p.g.a den begränsade satsningbeloppet.

Kan ju vara att fler upptäckt denna guldgruva sen jag lämnade men prova iaf tycker jag ;-)

 

Mmm också hört att everest är den sida med sämst nivå på spelare. Vore trevligt om dom hade rakeback eller nån vipshop,,, men jag antar att det är dåliga spelar pga av att dom struntar i rakeback el nån vipshop, dom vill bara in å fiska lite kort....

Men det är klart att nivån på spelarna och att man vinner mer mot dom än på ongame kanske väger upp rakebacken, eller vad tror du!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...