tobbe102 Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Ärade moderatorer, om ni ville vara så vänliga och frånta Juggler79 hans moderatortitel. Han stänger trådar mest hela tiden och är allmänt övernitisk. Nu senast stängdes Palestinatråden, precis när den började komma igång med några sköna personangrepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Äh, han hänvisade ju alla till en annan tråd i stället. Det gör väl inget om man försöker få alla att lugna ned sig en aning i stället för att tillåta allmän pajkastning, särskilt när det inte gäller poker. Vill man diskutera politik finns det många andra ställen att söka sig till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Ja, jag är säker på att forumet varit en väldigt trevlig plats att besöka om vi inte haft moderatorer som stoppar personangrepp. Han rådfrågade mig och jag höll med honom. Det här forumet är inte, trots vad vissa tror och tycker, tänkt att vara någon plats där man kan få utlopp för förpubertala aggressioner hur som helst. Dessutom borde den här tråden ligga i feedback-delen eftersom den inte är off-topic, flyttar den dit. Tror inte att du får gehör eftersom vi andra moderatorer tycker att Juggler79 gör ett bra jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Aaah men det är ju du, sköne gamle tobbe102 som kallade mig nazist för att jag gav dig en varning för personangrepp. Jag tror våra tolkningar av pf.nus regler går isär. Har du läst dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tobbe102 Postad 22 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Aaah men det är ju du, sköne gamle tobbe102 som kallade mig nazist för att jag gav dig en varning för personangrepp. Jag tror våra tolkningar av pf.nus regler går isär. Har du läst dem? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hansolo Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 du kan inte ifrågasätta en moderator på ett forum om du inte läst forumreglerna..... tänk först klaga sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Banna modden! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loka2 Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Nej Dagens kommentar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 8 Maj , 2007 Rapport Share Postad 8 Maj , 2007 Jag håller med OP! Juggler tog bort min tråd med nazitspropaganda, helt utan förklaring! Banna honom! Edit: (ironi-smiley för säkerhets skull) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 8 Maj , 2007 Rapport Share Postad 8 Maj , 2007 Bra info om hur man postar: http://home.comcast.net/~benbrausen/Funny/Posting.swf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 8 Maj , 2007 Rapport Share Postad 8 Maj , 2007 War. War never changes. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Franco_Baresi Postad 8 Maj , 2007 Rapport Share Postad 8 Maj , 2007 Juggler är som Tobbe Trollkarl... rolig och go... och kan en del tricks Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 9 Maj , 2007 Rapport Share Postad 9 Maj , 2007 Ar det Juggler som ar Juggler fran the Game? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Franco_Baresi Postad 9 Maj , 2007 Rapport Share Postad 9 Maj , 2007 Ar det Juggler som ar Juggler fran the Game? Du har verkligen inget annat än porr i huvvet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 9 Maj , 2007 Rapport Share Postad 9 Maj , 2007 Du har verkligen inget annat än porr i huvvet... Du sager det som att det var ngt daligt...? For ovrigt sa tankte jag faktiskt pa en kottbullsbaguette for ett ogonblick forut... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts