eurythmech Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 Jag blir illamående när jag ser alla terroristkramare, judehatare och anti-amerikaner. Du finns verkligen inte. Citera
DNcrew Postad 22 Mars , 2007 Rapport Postad 22 Mars , 2007 Jag blir illamående när jag ser alla terroristkramare, judehatare och anti-amerikaner. Var i denna tråd har du hittat en judehatare, terroristkramare eller anti-amerikan? Du hade inte högsta poäng på läsförståelsen på högskoleprovet, va? Citera
Cleburne Postad 22 Mars , 2007 Rapport Postad 22 Mars , 2007 Jag blir illamående när jag ser alla terroristkramare, judehatare och anti-amerikaner. 1. Jag är gift med en amerikan. 2. USA har allvarliga problem med sin utrikespolitik. 3. Terrorister? Som Sternligan och Irgun Zvai Leumi? 4. Får man kritisera Israel över huvud taget? 5. Hur mår du egentligen? Citera
all_ur_horses Postad 22 Mars , 2007 Rapport Postad 22 Mars , 2007 Var i denna tråd har du hittat en judehatare, terroristkramare eller anti-amerikan? Du hade inte högsta poäng på läsförståelsen på högskoleprovet, va? Ja när folk börjar jämföra hur många Israel dödat och hur många palestinska terrorister dödat, och säger att Israel också håller på med terroristdåd, då är man inte frisk i skallen. Alltid försvarar folk terroristerna, för dom bara måste hata Israel och USA i alla lägen. Det är äckligt att se. Citera
all_ur_horses Postad 22 Mars , 2007 Rapport Postad 22 Mars , 2007 Du finns verkligen inte. Kan du lämna mig i fred din äckliga lilla kommunistunge. Citera
eurythmech Postad 22 Mars , 2007 Rapport Postad 22 Mars , 2007 Ja när folk börjar jämföra hur många Israel dödat och hur många palestinska terrorister dödat, och säger att Israel också håller på med terroristdåd, då är man inte frisk i skallen. Alltid försvarar folk terroristerna, för dom bara måste hata Israel och USA i alla lägen. Det är äckligt att se. Hur mycket är en död arabjävel värd för dig? Citera
eurythmech Postad 22 Mars , 2007 Rapport Postad 22 Mars , 2007 Kan du lämna mig i fred din äckliga lilla kommunistunge. Snälla, håll dig saklig. T.ex, peka ut lita fakta- eller metodfel som begåtts i den här tråden. Citera
eloge38 Postad 22 Mars , 2007 Rapport Postad 22 Mars , 2007 Personligen är jag av uppfattningen att såväl judendom som islamism (och extrem kristendom) hör hemma på mänsklighetens soptipp. Dessa hatiska religioner har förpestat mänkligheten länge nog... I stort sätt alla religioner är till ondo, speciellt kristendom, islam och judendom. Citera
all_ur_horses Postad 22 Mars , 2007 Rapport Postad 22 Mars , 2007 Snälla, håll dig saklig.T.ex, peka ut lita fakta- eller metodfel som begåtts i den här tråden. * Israel sysslar inte med terroristdåd. * Att jämföra civila döda är idiotiskt, med tanke på att palestinska terrorister använder civila som mänskliga sköldar och ställer sina rakettorn mitt bland dem, osv. * Själva meningen med Israel är att judar ska få komma dit och bo. * Du är en idiot. Du har ju själv inte kommit med nåt, du bara trollar som vanligt. Kan du brinna inne nån gång eller? Citera
The Grand Bark Postad 22 Mars , 2007 Rapport Postad 22 Mars , 2007 Hur kan man inte få déjà vu-vibbar av den här tråden? Hur lång tid tar det: 1. Innan nån blir bannad? 2. Innan tråden låses? Citera
all_ur_horses Postad 22 Mars , 2007 Rapport Postad 22 Mars , 2007 I stort sätt alla religioner är till ondo, speciellt kristendom, islam och judendom. Jaha, och vad har kristendomen gjort för ont de senaste hundra åren? Och vad har judarna gjort för ont? Citera
eloge38 Postad 22 Mars , 2007 Rapport Postad 22 Mars , 2007 Jag blir illamående när jag ser alla terroristkramare, judehatare Blir nog alla som skrivit inlägg i den här tråden. Citera
Juggler Postad 22 Mars , 2007 Rapport Postad 22 Mars , 2007 Kan ni någon gång hålla en minsta bit sansad debatt? Jag stoppar trainwrecket här. Ni kan få hålla er i den här tråden om ni sköter er. Citera
Recommended Posts