XoteR Postad 9 April , 2007 Rapport Postad 9 April , 2007 Vart står det i deras T&C? VIP-level upgrades done for this promotion are temporary and will be adjusted according to the VIP-program specifications after April 10th. http://www.expekt.com/pagecontent/pokerpagecontent.jsp?pageid=2787 Sen om man har spelat så man har kvar sin Legendstatus är det ingen fara, men om man inte har det så är det ju ett problem? Varför skulle dom låta folk ha kvar sina legendstatusar längre än nödvändigt så mer folk kan plocka cashback bonusen lättare? Citera
XoteR Postad 9 April , 2007 Rapport Postad 9 April , 2007 expekt säger det. i runt 25 emails Precis som dom sa att man inte fick byta IP för cashback bonusen? Citera
AnnaDea Postad 9 April , 2007 Rapport Postad 9 April , 2007 VIP-level upgrades done for this promotion are temporary and will be adjusted according to the VIP-program specifications after April 10th. http://www.expekt.com/pagecontent/pokerpagecontent.jsp?pageid=2787 Sen om man har spelat så man har kvar sin Legendstatus är det ingen fara, men om man inte har det så är det ju ett problem? Varför skulle dom låta folk ha kvar sina legendstatusar längre än nödvändigt så mer folk kan plocka cashback bonusen lättare? Och det står klart och tydligt i klienten att man har kvar statuset till den sista. Citera
XoteR Postad 9 April , 2007 Rapport Postad 9 April , 2007 Och det står klart och tydligt i klienten att man har kvar statuset till den sista. Ja men klienten "tror" ju att man har en korrekt legendstatus? Den är ju som sagt inlagd manuell och kommer antagligen tas bort manuellt med? Du tror allvarligt att expekt vill förlora mer pengar än dom redan har gjort? Citera
AnnaDea Postad 9 April , 2007 Rapport Postad 9 April , 2007 Ja men klienten "tror" ju att man har en korrekt legendstatus? Den är ju som sagt inlagd manuell och kommer antagligen tas bort manuellt med? Du tror allvarligt att expekt vill förlora mer pengar än dom redan har gjort? Förlora pengar? Det är DEM själva som har gått med på deras egna T&C. Håller de inte dem så kommer de garanterat förlora kunder. Inte precis populärt att göra som Nordicbet. Citera
XoteR Postad 9 April , 2007 Rapport Postad 9 April , 2007 Förlora pengar? Det är DEM själva som har gått med på deras egna T&C. Håller de inte dem så kommer de garanterat förlora kunder. Inte precis populärt att göra som Nordicbet. Men vart hittar du att dom tänker låta er behålla eran vipstatus hela månaden i teras T&C? Det står ingenstans, står dock att det kommer sänkas den 10:e. Har du nån aning alls vad du pratar om? Citera
checkamat Postad 9 April , 2007 Rapport Postad 9 April , 2007 Hej xxxxxx Tack för ditt e-mail! FPP-racet slutar den 10e April och det är under FPP-racet som din VIP-status kommer att vara manuellt justerad. Den 10e April kommer denna manuella justering att tas bort men då VIP-nivåerna endast ändras vid varje månadsskift kommer du behålla din Legendstatus till och med sista April. Tveka inte att höra av till oss igen om du har ytterligare frågor. Ha en fortsatt mycket bra dag! Med vänliga hälsningar Ola Andersson Poker Support Expekt.com Ltd. de skriver alltid att den 10 april legend bort. men ibland nämner de inte att statusen inte tas bort automatiskt förräns sista april jag kan inte vara säker men de har skrivit detta så många gånger Citera
AnnaDea Postad 9 April , 2007 Rapport Postad 9 April , 2007 Men vart hittar du att dom tänker låta er behålla eran vipstatus hela månaden i teras T&C? Det står ingenstans, står dock att det kommer sänkas den 10:e. Har du nån aning alls vad du pratar om? Åtskildiga mail som supporten själv har sagt att de inte kan ta bort den eftersom det görs manuallt. Sen har jag redan hänvisat till att klienten står det när det sänks, precis som i T&C. Citera
checkamat Postad 9 April , 2007 Rapport Postad 9 April , 2007 jaha nu skickade jag ett email till dem o frågade o fick detta svar: Hej, Tack för ditt e-mail, Angående din fråga om VIP level byte så gäller detta för vårt Legend FPP race och det utgår den 10:e April, VIP-level uppgraderingar gjorda för denna promotion är endast temporära och kommer att bli justerade enligt vårt VIP-Program specifikationerna efter denna datum. Detta innebär det att från den 1:e Maj kommer samtliga konton att bli justerade igen. Har du ytterligare några frågor eller funderingar tveka inte att kontakta oss igen! Med vänliga hälsningar Fredrik Andersson Poker Support Expekt.com ltd Citera
AnnaDea Postad 9 April , 2007 Rapport Postad 9 April , 2007 Hej xxxxxx Tack för ditt e-mail! FPP-racet slutar den 10e April och det är under FPP-racet som din VIP-status kommer att vara manuellt justerad. Den 10e April kommer denna manuella justering att tas bort men då VIP-nivåerna endast ändras vid varje månadsskift kommer du behålla din Legendstatus till och med sista April. Tveka inte att höra av till oss igen om du har ytterligare frågor. Ha en fortsatt mycket bra dag! Med vänliga hälsningar Ola Andersson Poker Support Expekt.com Ltd. de skriver alltid att den 10 april legend bort. men ibland nämner de inte att statusen inte tas bort automatiskt förräns sista april jag kan inte vara säker men de har skrivit detta så många gånger Rota fram mailen som postades på sidorna 30-50 som säger precis tvärtom. Citera
XoteR Postad 9 April , 2007 Rapport Postad 9 April , 2007 Ja det står i klienten men det är inte T&C. Personligen så hoppas jag att det inte sänks då jag bara är halvklar. Men som sagt, dom säger olika hela tiden. Säger bara att ni inte ska hoppas på för mycket. Citera
AnnaDea Postad 9 April , 2007 Rapport Postad 9 April , 2007 Ja det står i klienten men det är inte T&C. Personligen så hoppas jag att det inte sänks då jag bara är halvklar. Men som sagt, dom säger olika hela tiden. Säger bara att ni inte ska hoppas på för mycket. ● VIP-level upgrades done for this promotion are temporary and will be adjusted according to the VIP-program specifications after April 10th Som säger att det ändras i slutet av månaden som VIP-programets T&C säger. Citera
XoteR Postad 9 April , 2007 Rapport Postad 9 April , 2007 ● VIP-level upgrades done for this promotion are temporary and will be adjusted according to the VIP-program specifications after April 10th Som säger att det ändras i slutet av månaden som VIP-programets T&C säger. Hur kan du få 10th April till slutet av månaden? Citera
AnnaDea Postad 9 April , 2007 Rapport Postad 9 April , 2007 Hur kan du få 10th April till slutet av månaden? Var god och lägg upp VIP-programets T&C. Eller ska jag göra det? Citera
AnnaDea Postad 9 April , 2007 Rapport Postad 9 April , 2007 Poker VIP-nivåerna är sammanräknade av ett medelvärde på dina erövrade FPPs (enligt tabellen ovan), över en 3-månadersperiod: ● 50% av den senaste månaden ● 30% av månaden före (två månader bakåt) ● 20% av ytterligare en månad före (tre månader bakåt) Notera att en spelares VIP-nivå uppdateras den första dagen av varje månad. Spelare är berättigade sin första VIP-nivåuppgradering efter att de har spelat en hel kalendermånad. En spelare som registrerar sig den 9:e februari, till exempel, är berättigad sin första uppgradering den 1:a april, då mars blir den första hela kalendermånaden. Citera
_ekan_ Postad 9 April , 2007 Rapport Postad 9 April , 2007 Är det för sent påtänkt att påbörja 5k bonusen? Citera
AnnaDea Postad 9 April , 2007 Rapport Postad 9 April , 2007 Är det för sent påtänkt att påbörja 5k bonusen? Ja, före den 31:a Mars skulle du ha börjar spelat. Citera
b0bb4n Postad 9 April , 2007 Rapport Postad 9 April , 2007 Ohh.. skönt att man bara har 5k kvar så man slipper tänka på det iaf. Har varit jobbiga 38-40k händer man spelat, mkt rigg å en del tilt. Önskar alla lycka till som har en hel del kvar! Citera
EAK Postad 9 April , 2007 Rapport Postad 9 April , 2007 Ohh.. skönt att man bara har 5k kvar så man slipper tänka på det iaf. Har varit jobbiga 38-40k händer man spelat, mkt rigg å en del tilt. Önskar alla lycka till som har en hel del kvar! NL50 eller NL100? 6, 8, 10 manna? Citera
b0bb4n Postad 9 April , 2007 Rapport Postad 9 April , 2007 NL50 eller NL100?6, 8, 10 manna? NL50 10 manna. Är sjukt segt å dra FPPs när det är mkt grinders som spelar. Citera
Myssion Postad 9 April , 2007 Rapport Postad 9 April , 2007 VIP-level upgrades done for this promotion are temporary and will be adjusted according to the VIP-program specifications after April 10th. Uppgraderingen. Inte Statusen. Citera
BillyCo Postad 9 April , 2007 Rapport Postad 9 April , 2007 Fixade mina sista FPPs igår så nu väntar jag bara på mina 5000$! Tog cirka 30h på NL200. Plussade dessutom hela 27$ Gillade nätverket skarpt så jag ska nog spela kvar där, men tyvärr blir jag inte Expekt trogen då jag inte kan tacka nej till den rakeback andra siter erbjuder. Känns lite trist att inte kunna ge nåt tillbaks till Expekt efter den här otroligt generösa bonusen... men pengar är pengar för oss yrkesspelare. Citera
b0bb4n Postad 9 April , 2007 Rapport Postad 9 April , 2007 Fixade mina sista FPPs igår så nu väntar jag bara på mina 5000$! Tog cirka 30h på NL200. Plussade dessutom hela 27$ Gillade nätverket skarpt så jag ska nog spela kvar där, men tyvärr blir jag inte Expekt trogen då jag inte kan tacka nej till den rakeback andra siter erbjuder. Känns lite trist att inte kunna ge nåt tillbaks till Expekt efter den här otroligt generösa bonusen... men pengar är pengar för oss yrkesspelare. Hur mkt rakeback har andra siter? Citera
BillyCo Postad 9 April , 2007 Rapport Postad 9 April , 2007 Hur mkt rakeback har andra siter? Tror inte man får diskutera sånt på PF, eller? Citera
lost Postad 9 April , 2007 Rapport Postad 9 April , 2007 Ja, före den 31:a Mars skulle du ha börjar spelat. Före första april....................... Citera
Recommended Posts