Gå till innehåll

Expekt.com Sick FPP race som tar dig till VEGAS el BARCELONA


fraes

Recommended Posts

Vart står det i deras T&C?

 

VIP-level upgrades done for this promotion are temporary and will be adjusted according to the VIP-program specifications after April 10th.

 

http://www.expekt.com/pagecontent/pokerpagecontent.jsp?pageid=2787

 

Sen om man har spelat så man har kvar sin Legendstatus är det ingen fara, men om man inte har det så är det ju ett problem? Varför skulle dom låta folk ha kvar sina legendstatusar längre än nödvändigt så mer folk kan plocka cashback bonusen lättare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

VIP-level upgrades done for this promotion are temporary and will be adjusted according to the VIP-program specifications after April 10th.

 

http://www.expekt.com/pagecontent/pokerpagecontent.jsp?pageid=2787

 

Sen om man har spelat så man har kvar sin Legendstatus är det ingen fara, men om man inte har det så är det ju ett problem? Varför skulle dom låta folk ha kvar sina legendstatusar längre än nödvändigt så mer folk kan plocka cashback bonusen lättare?

 

Och det står klart och tydligt i klienten att man har kvar statuset till den sista.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och det står klart och tydligt i klienten att man har kvar statuset till den sista.

 

Ja men klienten "tror" ju att man har en korrekt legendstatus? Den är ju som sagt inlagd manuell och kommer antagligen tas bort manuellt med? Du tror allvarligt att expekt vill förlora mer pengar än dom redan har gjort?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja men klienten "tror" ju att man har en korrekt legendstatus? Den är ju som sagt inlagd manuell och kommer antagligen tas bort manuellt med? Du tror allvarligt att expekt vill förlora mer pengar än dom redan har gjort?

 

Förlora pengar? Det är DEM själva som har gått med på deras egna T&C. Håller de inte dem så kommer de garanterat förlora kunder. Inte precis populärt att göra som Nordicbet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förlora pengar? Det är DEM själva som har gått med på deras egna T&C. Håller de inte dem så kommer de garanterat förlora kunder. Inte precis populärt att göra som Nordicbet.

 

Men vart hittar du att dom tänker låta er behålla eran vipstatus hela månaden i teras T&C? Det står ingenstans, står dock att det kommer sänkas den 10:e. Har du nån aning alls vad du pratar om?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej xxxxxx

 

Tack för ditt e-mail!

 

FPP-racet slutar den 10e April och det är under FPP-racet som din VIP-status kommer att vara manuellt justerad.

 

Den 10e April kommer denna manuella justering att tas bort men då VIP-nivåerna endast ändras vid varje månadsskift kommer du behålla din Legendstatus till och med sista April.

 

Tveka inte att höra av till oss igen om du har ytterligare frågor.

 

Ha en fortsatt mycket bra dag!

 

Med vänliga hälsningar

Ola Andersson

Poker Support

Expekt.com Ltd.

 

 

 

 

 

de skriver alltid att den 10 april legend bort. men ibland nämner de inte att statusen inte tas bort automatiskt förräns sista april

 

jag kan inte vara säker men de har skrivit detta så många gånger

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men vart hittar du att dom tänker låta er behålla eran vipstatus hela månaden i teras T&C? Det står ingenstans, står dock att det kommer sänkas den 10:e. Har du nån aning alls vad du pratar om?

 

Åtskildiga mail som supporten själv har sagt att de inte kan ta bort den eftersom det görs manuallt. Sen har jag redan hänvisat till att klienten står det när det sänks, precis som i T&C.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jaha nu skickade jag ett email till dem o frågade o fick detta svar:

 

 

Hej,

 

Tack för ditt e-mail,

 

Angående din fråga om VIP level byte så gäller detta för vårt Legend FPP race och det utgår den 10:e April,

VIP-level uppgraderingar gjorda för denna promotion är endast temporära och kommer att bli justerade enligt vårt VIP-Program specifikationerna efter denna datum.

 

Detta innebär det att från den 1:e Maj kommer samtliga konton att bli justerade igen.

 

 

Har du ytterligare några frågor eller funderingar tveka inte att kontakta oss igen!

 

 

Med vänliga hälsningar

Fredrik Andersson

 

Poker Support

Expekt.com ltd

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej xxxxxx

 

Tack för ditt e-mail!

 

FPP-racet slutar den 10e April och det är under FPP-racet som din VIP-status kommer att vara manuellt justerad.

 

Den 10e April kommer denna manuella justering att tas bort men då VIP-nivåerna endast ändras vid varje månadsskift kommer du behålla din Legendstatus till och med sista April.

 

Tveka inte att höra av till oss igen om du har ytterligare frågor.

 

Ha en fortsatt mycket bra dag!

 

Med vänliga hälsningar

Ola Andersson

Poker Support

Expekt.com Ltd.

 

 

 

 

 

de skriver alltid att den 10 april legend bort. men ibland nämner de inte att statusen inte tas bort automatiskt förräns sista april

 

jag kan inte vara säker men de har skrivit detta så många gånger

 

Rota fram mailen som postades på sidorna 30-50 som säger precis tvärtom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det står i klienten men det är inte T&C. Personligen så hoppas jag att det inte sänks då jag bara är halvklar. Men som sagt, dom säger olika hela tiden. Säger bara att ni inte ska hoppas på för mycket.

 

● VIP-level upgrades done for this promotion are temporary and will be adjusted according to the VIP-program specifications after April 10th

 

Som säger att det ändras i slutet av månaden som VIP-programets T&C säger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

● VIP-level upgrades done for this promotion are temporary and will be adjusted according to the VIP-program specifications after April 10th

 

Som säger att det ändras i slutet av månaden som VIP-programets T&C säger.

 

Hur kan du få 10th April till slutet av månaden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Poker VIP-nivåerna är sammanräknade av ett medelvärde på dina erövrade FPPs (enligt tabellen ovan), över en 3-månadersperiod:

 

● 50% av den senaste månaden

● 30% av månaden före (två månader bakåt)

● 20% av ytterligare en månad före (tre månader bakåt)

 

 

Notera att en spelares VIP-nivå uppdateras den första dagen av varje månad. Spelare är berättigade sin första VIP-nivåuppgradering efter att de har spelat en hel kalendermånad. En spelare som registrerar sig den 9:e februari, till exempel, är berättigad sin första uppgradering den 1:a april, då mars blir den första hela kalendermånaden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fixade mina sista FPPs igår så nu väntar jag bara på mina 5000$! Tog cirka 30h på NL200. Plussade dessutom hela 27$ :)

 

Gillade nätverket skarpt så jag ska nog spela kvar där, men tyvärr blir jag inte Expekt trogen då jag inte kan tacka nej till den rakeback andra siter erbjuder. Känns lite trist att inte kunna ge nåt tillbaks till Expekt efter den här otroligt generösa bonusen... men pengar är pengar för oss yrkesspelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fixade mina sista FPPs igår så nu väntar jag bara på mina 5000$! Tog cirka 30h på NL200. Plussade dessutom hela 27$ :)

 

Gillade nätverket skarpt så jag ska nog spela kvar där, men tyvärr blir jag inte Expekt trogen då jag inte kan tacka nej till den rakeback andra siter erbjuder. Känns lite trist att inte kunna ge nåt tillbaks till Expekt efter den här otroligt generösa bonusen... men pengar är pengar för oss yrkesspelare.

Hur mkt rakeback har andra siter?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...