sorkenkk Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Men va fan kan Expekt sluta vara så jävla mongo eller. Jag mailade och frågade om just detta och då sa dom att det inte var några problem alls. ASFJIOSGFad Citera
XoteR Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Hej, Tack för ditt e-mail, Detta är otillåtet att spela på mer än en ip-adress därav blir ni ej berättigad er bonus om detta sker, detta stod klart och tydligt under terms and conditions för denna bonus. Det spelar ej någon roll om ni ej spelar samma bord eller sit'n'gos, detta då bonusen kommer att ogiltigförklaras om spel från mer än en ip sker. Önskar dig en fortsatt trevlig kväll! Har du ytterligare några frågor eller funderingar tveka inte att kontakta oss igen! Med vänliga hälsningar Fredrik Andersson Poker Support Expekt.com ltd Låter ej bra eftersom jag och mina polare lanar nu, varför skulle dom ha någon sån här regel och har någon läst den regeln? Jag fick ett helt annat svar. > Hej, jag ska ner till en vän som också gör cashbacken, är detta okej? Eller > måste jag fixa en egen ip på nåt sätt? Hej, Tack för ditt email! Ja det går utan problem! Om du har ytterligare frågor, tveka inte att kontakta oss! Med vänliga hälsningar, Maja Eriksson Poker Support Expekt.com Ltd. Citera
XoteR Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Verkar dock som dom tror du menar Legend Racet. (Vilket du kanske gör?) För stod inga sånna regler på 5k bonusen. Citera
MacDaddy Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Någon som varit med om att det varit mindre pengar på kontot än det borde va på Expekt? Citera
XaaL Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Hej, Tack för ditt e-mail, Detta är otillåtet att spela på mer än en ip-adress därav blir ni ej berättigad er bonus om detta sker, detta stod klart och tydligt under terms and conditions för denna bonus. Det spelar ej någon roll om ni ej spelar samma bord eller sit'n'gos, detta då bonusen kommer att ogiltigförklaras om spel från mer än en ip sker. Önskar dig en fortsatt trevlig kväll! Har du ytterligare några frågor eller funderingar tveka inte att kontakta oss igen! Med vänliga hälsningar Fredrik Andersson Poker Support Expekt.com ltd Låter ej bra eftersom jag och mina polare lanar nu, varför skulle dom ha någon sån här regel och har någon läst den regeln? Ja det här gör mig rätt nojjig. Jag har ju suttit och nött hos min kompis under 80% av tiden och kopplade upp mig mot en annans kompis trådlösa när det vanliga dog hos min kompis. Så då kanske man är körd då? Ska man maila Expekt och fråga tycker ni? Eller ska man låtsas som ingeting?' Det vore ju ganska äckligt om det blir nåt strul.. Citera
Jerico Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Om jag hade mer än 75k FPPs skulle jag bara köra på och hoppas att de inte märker nåt. Om man har mindre än så skulle jag nog känna att det var värt att maila och kolla. Citera
Aeis Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 De menar FPP racet när de pratar om att man inte får spela från olika IP. Och det står ju klart och tydligt i FPP racets terms & conditions. Cashbacken är ju som vilken annan bonus som helst. Fast många gånger större:-) Citera
FraXioN Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Någon som varit med om att det varit mindre pengar på kontot än det borde va på Expekt? Tiltat bort i sömnen? Citera
lost Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 spelade första 10k från en ip och senaste 60k från en annan... må dåligt om d blir problem alltså..dock är d cashbacken ja är ute efter så..bör vara lugnt Citera
Memory Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Någon som varit med om att det varit mindre pengar på kontot än det borde va på Expekt? Jupp, efter en server krash, de borde komma tillbaka innom 48h. Citera
william Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Gäller både cash och legend. Tack för ditt email! Nej tyvärr tillåter vi inte ip byte därför ber vi dig att spela från en samma dator, annars blir du tyvärr diskvalificerad. Om du har ytterligare frågor, tveka inte att kontakta oss! Med vänliga hälsningar, Maja Eriksson Poker Support Citera
william Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Blir fan orolig! Nu skriver dem samma dator med. Spelar på båda mina datorer här hemma.. Är man diskad då fast det e samma ip? isf har man ju liksom bara tappat 1700 nästan i rulle pga hetsjakt på bonus.. urk Citera
joeki Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Dom kan inte mena allvar. Dom måste mena att man inte får spela med två personer på samma IP. Så jävla dumma i huvudet kan dom ju inte vara. I fortsättningen tycker jag alla slutar maila supporten och istället gissar hur det ligger till. Det verkar som vi får bättre svar då. Citera
freddola Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Bara för mig det blivigt fel där man ser topp500 på expekt sida?? För mig har jag tappat 10k sen förra uppdatering Citera
dannnne88 Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Maila inte så mycket till supporten så kanske dom missar de här även om de har de reglerna, mailar däremot alla om det så kommer de garantera kolla igenom alla konton noga. Citera
heimdall87 Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Bara för mig det blivigt fel där man ser topp500 på expekt sida??För mig har jag tappat 10k sen förra uppdatering Den listan är ett jäkla hittepå. Mina poäng varierar också hela tiden. I början mejlade jag support och kallsvettades men nu har jag accepterat att dom tycker om att snurra till saker och ting. Citera
Hnk Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 OMFG! Nu har expekt dragit tillbaka cashbackbonusen helt, det var för mycket arbete för deras support så dom utnyttjade regeln att närsomhelst kunna ändra bonusen. Se deras terms&cond. Jag fråga hur dom kunde göra det och tydligen fick dom in 200 mail i timmen av mörkrädda pf:are så dom la ner skiten. Keep up the good work. Citera
Krite Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Blir som övriga ngt orolig, men det borde väl gått bra för samtliga som hittills clearat bonusen?... Kan tänka mig att det är ytterst få som använt sig av samma ip under hela bonustiden.. Citera
XaaL Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 OMFG! Nu har expekt dragit tillbaka cashbackbonusen helt, det var för mycket arbete för deras support så dom utnyttjade regeln att närsomhelst kunna ändra bonusen. Se deras terms&cond. Jag fråga hur dom kunde göra det och tydligen fick dom in 200 mail i timmen av mörkrädda pf:are så dom la ner skiten. Keep up the good work. JAG HOPPAS ATT DU DRIVER MED MIG?! Jag har 78 000, är klar imorron och ska fan ha det här nu! Citera
ludomir Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 OMFG! Nu har expekt dragit tillbaka cashbackbonusen helt, det var för mycket arbete för deras support så dom utnyttjade regeln att närsomhelst kunna ändra bonusen. Se deras terms&cond. Jag fråga hur dom kunde göra det och tydligen fick dom in 200 mail i timmen av mörkrädda pf:are så dom la ner skiten. Keep up the good work. Vad exakt har dom ändrat? Vad får dig att tro att dom lagt ner bonusen? Citera
dannnne88 Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Vad exakt har dom ändrat? Vad får dig att tro att dom lagt ner bonusen? fattar ni inte ironin i hans inlägg? Citera
Kenan83 Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Tror att han driver. Han säger bara vad som kommer att hända framöver om ni inte slutar skicka massa mail. Alla har fått sin bonus hittils, vänta me nojan tills någon blir nekad först. Citera
freddola Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 OMFG! Nu har expekt dragit tillbaka cashbackbonusen helt, det var för mycket arbete för deras support så dom utnyttjade regeln att närsomhelst kunna ändra bonusen. Se deras terms&cond. Jag fråga hur dom kunde göra det och tydligen fick dom in 200 mail i timmen av mörkrädda pf:are så dom la ner skiten. Keep up the good work. Sluta skrämmas! Citera
Memory Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 OMFG! Nu har expekt dragit tillbaka cashbackbonusen helt, det var för mycket arbete för deras support så dom utnyttjade regeln att närsomhelst kunna ändra bonusen. Se deras terms&cond. Jag fråga hur dom kunde göra det och tydligen fick dom in 200 mail i timmen av mörkrädda pf:are så dom la ner skiten. Keep up the good work. Ja dom får ju säkert mindre mail efter det här inlägget... Citera
XaaL Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Är det ett skämt så är det ett skämt av lägsta graden! Men det han skriver stämmer, sluta SPAMMA expekt! Ställ frågorna i den här tråden istället! Citera
Recommended Posts