heimdall87 Postad 21 Mars , 2007 Rapport Share Postad 21 Mars , 2007 Någon som just signat up med Expekt och tar del av Legend race samt Cashback erbjudandet?Vill veta om jag kan göra så. Mejl jag fick av expekt när jag ställde samma fråga häromdan: "Thank you for your E-mail. The VIP-level upgrade is not for everyone, this upgrade was implemented for a few different customers. All the FPP´s you accumulate during the FPP-race, will also be added to your Cash Back Bonus, so you will be able to clear this bonus a lot faster than before. The requirements are still the same, yes. You have to accumulate 100.000 FPP´s to get the maximum bonus. Please get back to us if you have further questions. Best regards Mattias Jansson Poker Support Expekt.com Ltd" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stugan Postad 21 Mars , 2007 Rapport Share Postad 21 Mars , 2007 Hur många FPPs i timmen kan man räkna med om man lirar SH NL50 och är legend? Vart ser man om man är legend eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tototorsten Postad 21 Mars , 2007 Rapport Share Postad 21 Mars , 2007 Hur många FPPs i timmen kan man räkna med om man lirar SH NL50 och är legend? Vart ser man om man är legend eller inte? I pokerklienten under my account. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Guggan Postad 21 Mars , 2007 Rapport Share Postad 21 Mars , 2007 Någon som just signat up med Expekt och tar del av Legend race samt Cashback erbjudandet?Vill veta om jag kan göra så. Jag är tveksam. Det står uttryckligen i terms and conditions att det inte är tillåtet. Vilket torde innebär att Expekt mycket väl kan neka dig Cashbacken om du har spelat och placerat dig i FPP-racet. Detta även om någon i supporten har sagt annorlunda. Den som lever får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grzzzz Postad 21 Mars , 2007 Rapport Share Postad 21 Mars , 2007 Detta är hur som helst helt sjukt. man får hålla tummarna att man får sin $5000 bonus snart när man är klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grzzzz Postad 21 Mars , 2007 Rapport Share Postad 21 Mars , 2007 btw. Någon här som blivit inbjuden till expekt vip kväll i sthlm här på forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 btw. Någon här som blivit inbjuden till expekt vip kväll i sthlm här på forumet? Japp jag ska dit. Du också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DanneGBG Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Hej! Fpp-racet och cashbackbonusen är två helt skilda saker. Jag fick min 2.5k giant bonus förra månaden + pris från fpp racet som var då paralellt. Jag ska för övrigt också till vip-kvällen =) Nån mer från GBG som ska dit? Mvh Daniel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Hej! Fpp-racet och cashbackbonusen är två helt skilda saker. Jag fick min 2.5k giant bonus förra månaden + pris från fpp racet som var då paralellt. Jag ska för övrigt också till vip-kvällen =) Nån mer från GBG som ska dit? Mvh Daniel Jag och en anna kille åker också från Göteborg, be dom boka samma resa som Fredrik Haugen om du vill ha några att tjöta med på vägen upp Vad nickar du på expekt föresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Asså hur ser det ut när man har legden status, hade för några dagar sen en guldstjhärna och nu är det 6 st silverstjärnor tror jag, betyder det att jag inte har nån VIP status alls eller har jag blivit legend? Så här ser det ut: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snauen Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 btw. Någon här som blivit inbjuden till expekt vip kväll i sthlm här på forumet? jag kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pedroboy Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Asså hur ser det ut när man har legden status, hade för några dagar sen en guldstjhärna och nu är det 6 st silverstjärnor tror jag, betyder det att jag inte har nån VIP status alls eller har jag blivit legend? Så här ser det ut: Då är du legend... tryck på fpps flicken så står det och om du är legend eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hager Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Satte in lite $ för att clearar $5k cashbacken. Har inte spelat på expekt på länge. Går sjukt lätt när dom uppgraderade till Legend, skulle vara skönt att klonka i racet också. Snittar kanske 2500fpp i timmen på nl50 (12bord). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Då är du legend... tryck på fpps flicken så står det och om du är legend eller inte. står ingenting om vilken nivå jag har där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 men ser du dåligt? har du en eller sex stjärnor? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 men ser du dåligt? har du en eller sex stjärnor? EDIT: orka bli avstängd för att en åsna drygar sig. och för att svara denna åsnan så hade jag förut en GULD stjärna och inte nån silverstjärna och jag hade för mig att dem återstående 5 stjärnorna var silverfärgade, alltså jag trodde att silverfärg = inte uppnått än d.v.s att jag trodde att jag hade förlorat min guldstjäena.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DanneGBG Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Jag och en anna kille åker också från Göteborg, be dom boka samma resa som Fredrik Haugen om du vill ha några att tjöta med på vägen upp Vad nickar du på expekt föresten? Hej! Jag fick biljetterna på posten idag. Åker X2000 torsdagen kl. 12.42 med ankomst 15.45 och bor sen på Radison SAS. När åker ni och var bor ni? Jag nickade först Dannesan och sen nu 2007Kent747. Jag vet ja lirat mot dej Haugen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Jag har funderat lite på om det kan vara så att dem semiblåser folk med VIP upphöjningen. Alltså att man blir enbart upphöjd för att man ska kunna ha bra chans i FPP racet och att man då inte får nån cashbackbonus alls alternativt att man får inte poäng som en LEGEND när man clearar bonusen, vad tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DanneGBG Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Jag har funderat lite på om det kan vara så att dem semiblåser folk med VIP upphöjningen. Alltså att man blir enbart upphöjd för att man ska kunna ha bra chans i FPP racet och att man då inte får nån cashbackbonus alls alternativt att man får inte poäng som en LEGEND när man clearar bonusen, vad tror ni? Tror inte dem blåser nån. Jag fick min 2.5K giant bonus (bonusen precis innan 5K cashback), och erhöll priser från förra fpp race samtidigt. De gör nog helt enkelt en enorm satsning för att ta över svenska spels m.m. kunder. Det måste kosta oehört, men är väl ett långsiktigt tänkande. Daniel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Jag har funderat lite på om det kan vara så att dem semiblåser folk med VIP upphöjningen. Alltså att man blir enbart upphöjd för att man ska kunna ha bra chans i FPP racet och att man då inte får nån cashbackbonus alls alternativt att man får inte poäng som en LEGEND när man clearar bonusen, vad tror ni? Den 24e lär vi få svar på det, eftersom det är första dagen man kan claima bonusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 man får cashback och VIP-race, har både maila och pratat med live-supporten om det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tude Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Såg detta i deras t&c för $5000 cashback bonusen: Certain release requirements or cash out restrictions must be satisfied before the bonus amount can be used, played with or cashed out. These restrictions or requirements are contained or referenced in the offer itself Vad det kan detta betyda? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DanneGBG Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Såg detta i deras t&c för $5000 cashback bonusen: Certain release requirements or cash out restrictions must be satisfied before the bonus amount can be used, played with or cashed out. These restrictions or requirements are contained or referenced in the offer itself Vad det kan detta betyda? Att du måste nå 100 000 fpp för att få den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tude Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 ok...så enkelt trodde det var nagot efter man fatt den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Den 24e lär vi få svar på det, eftersom det är första dagen man kan claima bonusen. iofs märker man direkt om man får FPPs snabbare ifall man har spelat på iPoker innan. jag märker då ingen skillnad... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts