Gå till innehåll

Expekt.com Sick FPP race som tar dig till VEGAS el BARCELONA


fraes

Recommended Posts

Man får ju välja sin 30 dagars period. Så om man har åtminstone reggat före 1 april så kan man ju ha börjat så sin period bara att man inte spelat.

 

Precis. Frågat supporten 2 ggr om i denna fråga, och som sagt. Man får välja vilken 30 dagars period, och så länge man signat upp ska det inte vara några probs.

 

 

 

Faktum är dock att du har rätt, du kan börja spela efter den 31:a mars, och använda vilken 30-dagarsperiod du vill, dock kan du inte komma med ditt anspråk efter den 10:e maj. För korrekta datum, se nedan;

 

Du måste göra anspråk på denna bonus efter 30-dagarsperioden är över enligt regler och villkor:

 

http://www.expekt.com/pagecontent/pokerpagecontent.jsp?pageid=3049

 

● Bonuskampanjen är aktiv mellan 23:e Februari och 31:e Mars 2007. Din "förstadag" för denna kampanj måste vara inom dessa datum.

● Kunder har 30dagar på sig att samla in de FPP som krövs, vilket betyder att sista dagen för att ha samlat in FPP är 29:e April 2007.

● Bonusen måste begäras efter din 30-dagars period är över, dock inte efter 10:e Maj 2007. Alla bonusanspråk efter detta datum kommer förklaras ogiltiga.

 

Vi ber dig återkomma till oss då till 30-dagarsperiod är över. Eftersom det är 28 dagar i februari så ber jag dig specificera mellan vilka datum du vill kräva din bonus. Återkom även om du har frågor kring detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag skulle i alla fall inte lita på supporten i detta fall men gör som ni vill. Har tagit en skärmdump med villkoren och det står klart och tydligt att det är försent att börja spela på bonusen efter den sista mars. Är inte första gången någon från en pokersajts support ger fel uppgifter. Vore synd om ni sliter ihop 100k fpp till ingen nytta och börjar klaga som fan här. Ger bara dålig publicitet för Expekt och det vore synd när de faktiskt haft en riktig fin bonus som gett dem god publicitet vilket jag anser de är värda.

 

annars är det bara att räkna från den 31a även om du inte har spelat något. Du får ju ett par dagar mindre på dig men bättre en inget

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är ni säkra på om det går då? Att börja efter 31 alltså... Jag fick nämligen detta mail då jag bett om ett ÄRLIGT svar och inte bara en massa snack där dmo försöker manipulera än

 

 

 

"Hej xxxxxx,

Tack för ditt e-mail.

 

Tyvärr är det så att du måste ha spelat nåt av de datumen som ligger inom

tidsramen (23 februari-31 mars) för att kunna tillgodoräkna dig bonusen. Om du

däremot inte har spelat något innan den 1-2 april som du nämner i ditt mail så

kan du inte uynyttja bonuserbjudandet. Jag ber om ursäkt för att du har behövt

höra av dig till oss flera gånger för att verifiera om du kan utnyttja bonusen

eller inte, men jag försäkrar dig att den info jag ger dig ovan är den korrekta.

 

Lycka till med bonusen om du kan nyttja den!"

 

 

Denna fråga stör mig så enormt!!! Vissa från support säger att man får börja efter 31, andra säger att man inte får.. Känns jävligt surt som Pokershark sa, att ha lirat ihop 100,000 FPPs och sen så får man inte ett skit!

 

 

Eller kan man göra så som Jim sa? För mig är det lugnt att jag får några färre dagar på mig men jag orkar inte om dom ska hålla på och kolla upp om jag verkligen började 31 och om jag nu inte gjorde det kanske dom fryser mitt konto så får jag varken någon bonus eller någon bankrulle kvar :P hehe

 

 

 

///RiverKLONK!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är ni säkra på om det går då? Att börja efter 31 alltså... Jag fick nämligen detta mail då jag bett om ett ÄRLIGT svar och inte bara en massa snack där dmo försöker manipulera än

 

 

 

"Hej xxxxxx,

Tack för ditt e-mail.

 

Tyvärr är det så att du måste ha spelat nåt av de datumen som ligger inom

tidsramen (23 februari-31 mars) för att kunna tillgodoräkna dig bonusen. Om du

däremot inte har spelat något innan den 1-2 april som du nämner i ditt mail så

kan du inte uynyttja bonuserbjudandet. Jag ber om ursäkt för att du har behövt

höra av dig till oss flera gånger för att verifiera om du kan utnyttja bonusen

eller inte, men jag försäkrar dig att den info jag ger dig ovan är den korrekta.

 

Lycka till med bonusen om du kan nyttja den!"

 

 

Denna fråga stör mig så enormt!!! Vissa från support säger att man får börja efter 31, andra säger att man inte får.. Känns jävligt surt som Pokershark sa, att ha lirat ihop 100,000 FPPs och sen så får man inte ett skit!

 

 

Eller kan man göra så som Jim sa? För mig är det lugnt att jag får några färre dagar på mig men jag orkar inte om dom ska hålla på och kolla upp om jag verkligen började 31 och om jag nu inte gjorde det kanske dom fryser mitt konto så får jag varken någon bonus eller någon bankrulle kvar :P hehe

 

 

 

///RiverKLONK!

 

Har själv fått bekräftat att man kan spela efteråt. Har du fått Legend status så ska det inte vara några problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Erbjudandet är aktivt mellan den 23:e februari och den 31:e mars 2007. Din första dag måste vara inom dessa datum."

 

Grejen är ju att det inte framgår huruvida det är din första speldag, eller endast första dagen i den 30-dagarsperiod som du väljer, som åsyftas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag har fått legend status :D

 

 

Aja, jag får köra på då och hoppas på de bästa! Saken var den att jag varken gjort en insättning eller lirat någonting innan den 31 mars, utan gjorde ett konto typ 30 mars och fixade legend status, men vad tror ni, tror ni att jag kan ta bonusen än?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag har fått legend status :D

 

 

Aja, jag får köra på då och hoppas på de bästa! Saken var den att jag varken gjort en insättning eller lirat någonting innan den 31 mars, utan gjorde ett konto typ 30 mars och fixade legend status, men vad tror ni, tror ni att jag kan ta bonusen än?

 

Ja. och sen dels så får du sign-up bonusen samtidigt. Alltså $5600 för 100k FPP. Inte 160k FPP som någon annan sa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"If you are refering to the cashback promotion we had it't unfortunately not longer possible to take part of it. In order to do so you will have to have played any of the dates between the 23:d of february and the 31:st of march since the first day of your playing period must be a date within this time frame."

 

Tycker resonemanget är lite halvskumt eftersom den enda som förlorar på att jag inte börjat i tid är jag själv. Menar att jag borde kunna ange 31 mars som startdag även om jag i själva verket inte spelar min första hand förrän t.ex. 10 april. Men det är väl ett tecken på att det är en bra bonus man missat helt enkelt:)

 

Blir väl till att stanna på Prima för min del...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det stod ju att man inte kunde kombinera den här $5000 med andra bonusar, eller har jag fel?.. Isåfall är det ju snopet om man siktar på sign-up bonusen!

 

Aja, lycka till FAJLEN (RiverKlonk) :-)

 

Svar från supporten:

 

"Hej, kan jag kombinera välkomstbonusen med cashbacken?

 

Ja, du kan kombinera båda bonusarna samtidigt och använda samma fpp till dessa!

 

Lycka till med bonusarna!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man fått svaret att det är okej att börja även fast man inte stoppat in pengar än.

Har man då rätten att kräva pengarna av dem sen eller är risken stor de ändå vägrar fast de sagt att enda nackdelen är att man själv misstar dagar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man fått svaret att det är okej att börja även fast man inte stoppat in pengar än.

Har man då rätten att kräva pengarna av dem sen eller är risken stor de ändå vägrar fast de sagt att enda nackdelen är att man själv misstar dagar?

 

Menar du att folk dessutom fått olika svar på frågan? Ok för vissa men inte för andra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menar du att folk dessutom fått olika svar på frågan? Ok för vissa men inte för andra?

 

Japp. En kompis fick svaret att det var okej att stoppa in pengar senare i veckan. Samt att enda nackdelen var att han har mindre dagar på sig. Han har dock reggat kontot och blivit upgraderad till Legend 31 mars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp. En kompis fick svaret att det var okej att stoppa in pengar senare i veckan. Samt att enda nackdelen var att han har mindre dagar på sig. Han har dock reggat kontot och blivit upgraderad till Legend 31 mars.

 

Posta gärna det brevet här så alla andra kan ta del av det utefall expekts support vill ändra folk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick negativt besked när jag frågade om det var ok att börja nu.

 

Mitt mail:"Hej! Jag tänkte spela cashback-bonusen, men vill första kolla så att jag inte är för sent ute. Vad jag menar är alltså att jag sätter in pengar i morgon och sen börjar spela. När jag sedan vill ha bonusen så anger jag 31 mars som första dag i min 30-dagarsperiod. Är detta ok, eller var man tvungen att sätta in pengar och börja spela senast 31 mars? Vill inte att det ska bli några missförstånd så ge mig ett svar som garanterat är rätt så att jag inte spelar 100 000 fpp och sen blir utan bonus. Tack på förhand! "

 

Svaret från expekt:Hej,

Tack för ditt e-mail!

 

Tyvärr är det så att du måste ha spelat nåt av de datumen som ligger inom tidsramen (23 februari-31 mars) för att kunna tillgodoräkna dig bonusen. Om du däremot inte har spelat något innan idag så kan du inte uynyttja bonuserbjudandet.

Vänligen notera att du måste göra anspråk på denna bonus efter 30-dagarsperioden är över enligt regler och villkor:

 

http://www.expekt.com/pagecontent/pokerpagecontent.jsp?pageid=3049

 

● Bonuskampanjen är aktiv mellan 23:e Februari och 31:e Mars 2007. Din "förstadag" för denna kampanj måste vara inom dessa datum.

● Kunder har 30dagar på sig att samla in de FPP som krövs, vilket betyder att sista dagen för att ha samlat in FPP är 29:e April 2007.

● Bonusen måste begäras efter din 30-dagars period är över, dock inte efter 10:e Maj 2007. Alla bonusanspråk efter detta datum kommer förklaras ogiltiga.

 

Vi ber dig återkomma till oss då till 30-dagarsperiod är över. Eftersom det är 28 dagar i februari så ber jag dig specificera mellan vilka datum du vill kräva din bonus. Återkom även om du har frågor kring detta.

 

Vänligen återkom om du har ytterligare frågor eller funderingar!

 

MVH

Denise Granquist

Poker Support

Expekt.com Ltd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där är bara deras automatiska svar. Har du blivit tillägnad Legend-status så ska det inte vara några problem att börja spela den.

 

Vi får helt enkelt invänta mailet från Aeis kompis (om han nu vill dela med sig av det) Det om något skulle underlätta situationen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag frågade om det var okej att börja efter 31 mars, då fick jag detta svar av DENISE.

 

Hej xxxxxx,

Tack för ditt e-mail!

 

Du kan fortfarande ta del av bonusen genom att börja imorgon.

 

Ha en fortsatt trevlig kväll!

 

Vänligen återkom om du har ytterligare frågor eller funderingar!

 

MVH

Denise Granquist

Poker Support

Expekt.com Ltd.

 

Missa inte våra populära Player Ranking turneringar!

 

 

Några timmar senare så mailade jag dom igen för att jag ville ha ett garanterat och ärligt svar om det verkligen var okej eftersom massa skrev här i forumet att man inte kunde börja efter 31 mars. Då fick jag detta svar :

 

 

Tyvärr är det så att du måste ha spelat nåt av de datumen som ligger inom

tidsramen (23 februari-31 mars) för att kunna tillgodoräkna dig bonusen. Om du

däremot inte har spelat något innan den 1-2 april som du nämner i ditt mail så

kan du inte uynyttja bonuserbjudandet. Jag ber om ursäkt för att du har behövt

höra av dig till oss flera gånger för att verifiera om du kan utnyttja bonusen

eller inte, men jag försäkrar dig att den info jag ger dig ovan är den korrekta.

 

Lycka till med bonusen om du kan nyttja den!

 

 

Jävla skitsupport! Ena dagen säger dom att det är ok att börja en dag senare, nästa dag säger dom att det inte är ok (och då är det redan försent). Kunde lixom satt in en liten summa den 31 mars men antog att det var ok att börja senare så sket i de. Jag ska nog köra bonusen ändå och säga att jag startade 31 mars, bara att hoppas att dom inte kollar upp det. :P Fast mitt konto har blivit låst, (anledning har jag ingen aning om).. Har inte ens varit inne på sidan, men jag mailade dom angående de, får hoppas att odm fixar de!

 

 

 

@ Xaaaal - ja tack så mkt :D har det gått bra med bonusen lr?, hur många fpps?:P Ja var och kolla in nya lägenheten, den såg ganska grindig ut :P Haha nee men vi får dra en grind där på balkongen senare nångång;)

 

 

 

//////////RIVER////////////

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPoker nya svenska spel? Mer efterblivna spelare går fan inte hitta nån annan stans än svenska spel å iPoker. Spelar man på natten då de flesta expekt grinders sover så är det riktig guldgruva!! Fast idag har det gått sjukt kasst, har dom drag finns bara syn eller all in i deras värld. Losat alla topset mot stege å färgdrag all in. Nån synar 20bb pre med JQo etc :P Men blir kul när oturen vänder.. om den gör det. Expekt får ta å stänga av riggen nu om några spelare ska orka stanna kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPoker nya svenska spel? Mer efterblivna spelare går fan inte hitta nån annan stans än svenska spel å iPoker. Spelar man på natten då de flesta expekt grinders sover så är det riktig guldgruva!! Fast idag har det gått sjukt kasst, har dom drag finns bara syn eller all in i deras värld. Losat alla topset mot stege å färgdrag all in. Nån synar 20bb pre med JQo etc :P Men blir kul när oturen vänder.. om den gör det. Expekt får ta å stänga av riggen nu om några spelare ska orka stanna kvar.

 

När någon säger att det är sjukast fiskigast megadåliga spelare får dom gärna ange nivå dom spelar, har ingen effekt annars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

@ Xaaaal - ja tack så mkt :D har det gått bra med bonusen lr?, hur många fpps?:P Ja var och kolla in nya lägenheten, den såg ganska grindig ut :P Haha nee men vi får dra en grind där på balkongen senare nångång;)

 

 

 

//////////RIVER////////////

ONTOPIC

Hur många har tagit bonusen? Börjar de flesta bli klara, eller?

 

OFFTOPIC

Aiight, men vad ska du göra? Satsar du på den eller?

 

Niiiice, jag är fan grind sugen :D sitter i skolan och grindar nu men kan inte lira Expekt här :S... Aja drar hem efter nästa lektion så jag kan

grinda in mer FPP, har 5200 nu :P..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...