ParadiseEric Postad 19 Mars , 2007 Rapport Postad 19 Mars , 2007 Hej! Nu kör vi en specialare för alla er som spelar minst 100 raked hands på Sportingbet Poker under perioden 20 mars - 8 april. Om du spelar minst 100 raked hands under denna period så kan du vara med i vår $2000 Freeroll som går måndagen 9 april klockan 20.00! Så passa på att köra några rundor, det kan ge stora pengar den 9 april! Välkomna! Mvh SportingbetEric Citera
SouthEast Postad 19 Mars , 2007 Rapport Postad 19 Mars , 2007 Gäller detta alla spelare på SB oavsett nationalitet, eller bara för medlemmar på pokerforum? Citera
ParadiseOscar Postad 19 Mars , 2007 Rapport Postad 19 Mars , 2007 Gäller detta alla spelare på SB oavsett nationalitet, eller bara för medlemmar på pokerforum? Det gäller endast för svenskregistrerade spelare. Mvh SportingbetOscar Citera
boman Postad 19 Mars , 2007 Rapport Postad 19 Mars , 2007 Det gäller endast för svenskregistrerade spelare. Mvh SportingbetOscar ot. är du verkligen officiell sajtrepresentant? är du inte bara affiliate? Citera
ParadiseOscar Postad 19 Mars , 2007 Rapport Postad 19 Mars , 2007 ot. är du verkligen officiell sajtrepresentant? är du inte bara affiliate? Jag vet inte varför du frågar, men svarar såklart gärna. Ja, jag är officiell sajtrepresentant. Nej, jag är inte affiliate. Mvh SportingbetOscar Citera
Recommended Posts