Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag höjer med AK från knappen och får syn av limpade UTG och SB.

Floppen kommer A 10 6 regnbåge och SB betar svagt varpå UTG synar och jag reraisar. Båda sånar.

Turn är en Q och SB checkar UTG betar svagt varpå jag reraisar igen och får två synar. Rivern är en 3a och SB betar ut svagt och UTG reraisar en typ 33% av pott.

Jag väljer här att folda eftersom jag tror att han inte kan spela så utan set, förmodligen set eller tvåpar även om jag får hyfsade odds att syna.

Vad hade ni gjort. Jag hade ingen bra read på han utan ser honom som en ganska lugn och vanlig spelare.

Kan tillägga att mina reraisar inte var speciellt stora eftersom jag inte ville ha en monsterpott med med ett par.

Postad
Jag höjer med AK från knappen och får syn av limpade UTG och SB.

Floppen kommer A 10 6 regnbåge och SB betar svagt varpå UTG synar och jag raisar. Båda sånar.

Turn är en Q och SB checkar UTG betar svagt varpå jag raisar igen och får två synar. Rivern är en 3a och SB betar ut svagt och UTG raisar en typ 33% av pott.

Jag väljer här att folda eftersom jag tror att han inte kan spela så utan set, förmodligen set eller tvåpar även om jag får hyfsade odds att syna.

Vad hade ni gjort. Jag hade ingen bra read på han utan ser honom som en ganska lugn och vanlig spelare.

Kan tillägga att mina raisar inte var speciellt stora eftersom jag inte ville ha en monsterpott med med ett par.

FYP