Gå till innehåll

Dapine + Luap - Teh Race


Luap

Kommer ni titta och kommentera om dapajn eller luap spelar in en film?  

144 medlemmar har röstat

  1. 1. Kommer ni titta och kommentera om dapajn eller luap spelar in en film?

    • Ja förfan!
      101
    • Nej. Gå och lägg er.
      43


Recommended Posts

Ang. ex:

 

Försöka att få till ett ordentligt avslut med henne. Kan vara svårt just nu om hon är konstant elak, men när båda fått distans till det så försök att tala ut om det. Annars kan man grubbla väldigt länge på vad som gick fel, varför det blev som det blev, etc. Var inte elak tillbaks. Är du en trevlig prick med samvete kommer du bara få ångest över att du varit elak också. Inte värt det. Poker och träning är ingen bra tillflyktsort. Vänner och familj är nog bättre.

 

När du sedan klonkar $50k karatefylla kan du nog sudda ut de senaste åren (och lite till) från minnesbanken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 435
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Spelade lite mer igår som jag ska uppdatera, blev massa softlirande bara, lite 5 card draw bl.a som var skoj :D Blev nån hundring back men blev en plussdag vilket var ruskigt skönt, behövde det.

 

Status

 

17/3: spelade ej

18/3: $271

 

Mars: $x

 

BR: $x

 

Vínst kvar till karatefyllan: $49 729

 

(x = ska kolla upp)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

btw luap! Det kommer kännas hemsk och förjävligt i några veckor nu. Kommer att kännas som att det aldrig kommer gå över, but it will! Been there done that, nästan iaf. Spela inte poker om du är för ledsen..

 

OCH var inte elak tillbaka, hon kommer märka vilken loser hon är som håller på så samtidigt som du inte gör det.

 

GL AT THE TABLES

 

Mjo, jag tror att det kommer att kännas halvkasst ett tag framöver, men till slut går det nog över. Efter att ha legat och tänkt halva natten känns det också som att det här kanske var bäst för mig. Mitt ex var _väldigt_ svår att ha och göra med ibland, och det var jag som hela tiden fick ta all skit. Det var lögner och det var brutna löften genom hela förhållandet. Jag var den som hela tiden tog tillbaka henne när hon bönade och bad och lovade mig ändringar. Ändringar som aldrig kom.

 

Hur som helst tänker jag absolut inte vara elak tillbaka, utan jag tänker gå ur det här förhållandet med huvudet högt.

 

Ang. ex:

 

Försöka att få till ett ordentligt avslut med henne. Kan vara svårt just nu om hon är konstant elak, men när båda fått distans till det så försök att tala ut om det. Annars kan man grubbla väldigt länge på vad som gick fel, varför det blev som det blev, etc. Var inte elak tillbaks. Är du en trevlig prick med samvete kommer du bara få ångest över att du varit elak också. Inte värt det. Poker och träning är ingen bra tillflyktsort. Vänner och familj är nog bättre.

 

När du sedan klonkar $50k karatefylla kan du nog sudda ut de senaste åren (och lite till) från minnesbanken.

 

Det du skriver om vänner och familj är nog jävligt sunt. Jag spenderade lördagsnatten här hemma med ett gäng polare, och stundvis var alla bekymmer bortblåsta. Problemet är att jag börjar grubbla när jag inte gör något speciellt, och på så sätt kanske pokern ändå kan fungera som en tillflycktsort. Eller? När jag spelar stänger jag av precis allting omkring mig och uteslutande fokuserar på spelet. För tillfället fungerar det, men det kanske bara skjuter upp problemet? Det vi verkligen borde göra är att prata ut ordentligt, men just nu känns det inte som läge för det. Men det kanske man inte behöver ta direkt?

 

I övrigt vill jag tacka otroligt mycket för att ni faktiskt bryr er. Jag har aldrig varit med om något liknande, och det känns faktiskt en hel del bättre efter att ha läst det ni har skrivit. Tack så mycket! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en session på bestpoker nu, ändrade om mitt spel lite, träffade bra och vips så känns bestpoker som en av mina nya mainsiter :D Idag blir det bara lir på bestpoker allafall så blir det ordentlig utvärdering ikväll :) 400$ upp blev det.

 

 

Status

 

17/3: spelade ej

18/3: $271

19/3: $403

 

Mars: $x

 

BR: $x

 

Vínst kvar till karatefyllan: $49 326

 

(x = ska kolla upp)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår spelade jag faktiskt mina 8+ timmar som jag lovade, och även om jag inte riktigt lyckades hämta hem tokbacket var det ändå en lyckad dag. Idag blir det i alla fall ett par timmars grind för att gå och bli platinumvip på bestpoker. Direkt när jag har blivit det beställer jag hem ett nintendo wii ur shoppen. 40" lcd + xbox 360 + nintendo wii måste väl ändå vara nöten när man är singel? :roll:

 

Händerna jag postade tidigare slutade med att TTn inte fick stå sig mot fiskens tvåpar och nitens färgdrag + hålpipa medan AK skeppade hem jättepotten mot en annorlunda spelat AQ. TT handen valde jag att bomba all in direkt medan jag comittade mig själv med ett $465-bet i AK-handen och blixtsynade hans ställ.

 

Anyway, här har ni något nytt att bita i!

 

 

Hand 1.

I den här handen valde jag en ganska annorlunda linje då FI är duktigt lagg och min image var ubervek. Preflop får jag faktiskt svårt att sätta honom på ett starkt ess då jag får känslan av att han oftast borde rr-a dem i pos. Några kommentarer kring spelet? Kasst?

 

Texas Hold'em $1000 NL (real money), hand #74,311,990

Table _Traboukos_'s HE, 18 Mar 2007 11:43 PM ET

 

Seat 1: huligan3 ($933.40 in chips)

Seat 2: Dr-Zoidberg- ($1,225.50 in chips)

Seat 3: jw170000 ($1,175.80 in chips)

Seat 7: Vildaville ($291.75 in chips)

Seat 9: Odlaris [ :Kh::Kd: ] ($1,032.00 in chips)

ANTES/BLINDS

Odlaris posts blind ($5), huligan3 posts blind ($10).

 

PRE-FLOP

Dr-Zoidberg- bets $40, jw170000 calls $40, Vildaville folds, Odlaris bets $145, huligan3 folds, Dr-Zoidberg- folds, jw170000 calls $110.

 

FLOP [board cards :6h::2c::Ah: ]

Odlaris checks, jw170000 bets $200, Odlaris calls $200.

 

TURN [board cards :6h::2c::Ah::Jh:]

Odlaris checks, jw170000 bets $500, Odlaris bets $682 and is all-in

 

 

 

Hand2.

Här är en hand jag inte behöver kommentarer på. Sådana här saker gör jag lite då och då när jag multitablar för hårt :mrgreen: Whoopsiedaisy!

 

Texas Hold'em $400NL (real money), hand #73,823,359

Table Hanoi, 18 Mar 2007 9:55 PM ET

 

Seat 2: dojunim2 ($321.20 in chips)

Seat 4: killa-beats ($399.60 in chips)

Seat 5: luckypeek ($604.55 in chips)

Seat 7: cbentz ($525.10 in chips)

Seat 10: Odlaris [ :Qc::Tc: ] ($478.00 in chips)

ANTES/BLINDS

killa-beats posts blind ($2), luckypeek posts blind ($4).

 

PRE-FLOP

cbentz folds, Odlaris calls $4, dojunim2 folds, killa-beats calls $2, luckypeek checks.

 

FLOP [board cards :9d::9c::3s: ]

killa-beats checks, luckypeek checks, Odlaris checks.

 

TURN [board cards :9d::9c::3s::Jc: ]

killa-beats bets $10, luckypeek bets $25, Odlaris calls $25, killa-beats calls $15.

 

RIVER [board cards :9d::9c::3s::Jc::3c: ]

killa-beats checks, luckypeek bets $40, Odlaris bets $100, killa-beats calls $100, luckypeek folds.

 

SHOWDOWN

Odlaris shows [ :Qc::Tc: ]

killa-beats shows [ :4s::9s: ]

killa-beats wins $324.

 

"WTF JAG HADE JU FÄRG!"¤% ... (tittar på brädan) ... Smart gjort Krille. Stort spel."

 

 

Status

 

17/3: $3335

18/3: $2622

 

Mars: $12,258

 

BR: $29,441

 

Vínst kvar till karatefyllan: $50,713

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mjo, jag tror att det kommer att kännas halvkasst ett tag framöver, men till slut går det nog över. Efter att ha legat och tänkt halva natten känns det också som att det här kanske var bäst för mig. Mitt ex var _väldigt_ svår att ha och göra med ibland, och det var jag som hela tiden fick ta all skit. Det var lögner och det var brutna löften genom hela förhållandet. Jag var den som hela tiden tog tillbaka henne när hon bönade och bad och lovade mig ändringar. Ändringar som aldrig kom.

 

Hur som helst tänker jag absolut inte vara elak tillbaka, utan jag tänker gå ur det här förhållandet med huvudet högt.

 

 

 

Det du skriver om vänner och familj är nog jävligt sunt. Jag spenderade lördagsnatten här hemma med ett gäng polare, och stundvis var alla bekymmer bortblåsta. Problemet är att jag börjar grubbla när jag inte gör något speciellt, och på så sätt kanske pokern ändå kan fungera som en tillflycktsort. Eller? När jag spelar stänger jag av precis allting omkring mig och uteslutande fokuserar på spelet. För tillfället fungerar det, men det kanske bara skjuter upp problemet? Det vi verkligen borde göra är att prata ut ordentligt, men just nu känns det inte som läge för det. Men det kanske man inte behöver ta direkt?

 

I övrigt vill jag tacka otroligt mycket för att ni faktiskt bryr er. Jag har aldrig varit med om något liknande, och det känns faktiskt en hel del bättre efter att ha läst det ni har skrivit. Tack så mycket! :-)

 

Haft det precis likadant, tog mej många många månader att kunna släppa alla tankar. Men jag visste att det till stor del var mitt fel att det blev som det blev, så är det ju inte i ditt fall vad jag fattat de som, så hoppas och tror du kommer ha lättare att släppa än mej! Du skrev att du kopplar bort ALLT annat när du lirar, men se till så inte alla tankar förstör ditt spel, jag hade sjukt lätt för att tilta och liknande under den här tiden.. Så känner du dig för känslosam, så kolla när ngn polare lirar lr sätt dej med tv spelet istället.

 

Försök att inte bara se de bra sidorna med henne, du verkar ha fått ta alldeles för mycke skit redan, vill du verkligen ha det så igen? Tror det är väldigt väldigt liten chans att hon börjar hålla sina löften nu helt plötsligt..

 

För mej funkade det bäst att umgås med polarna för att tänka på annat, blev även en hel del träning. Och poker de dagarna jag vaknade på rätt sida. Efter att ha gjort det några ggr så kändes det bra att släcka ner helt hemma och kolla på en bra film, låter kanske inte så lockande, men ett bra sätt att koppla bort exakt allt annat! Sen började jag helt plötsligt sova i soffan, sov bättre där, kanske e bra att testa lite liknande saker ifall ni sov ihop i din säng t ex, för att bryta gamla mönster. Och självklart, Musik, Musik, Musik!!

 

Blev lite långt men hoppas de innehåller ngt vettigt..

 

By the way, skön DB! GL to u both..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart det går över. När närmare ett års förhållande tar slut är det klart det ska kännas, annars är det något fel. Att du blivit behandlad som du blivit borde dock göra det aningen lättare för dig att komma över henne, och den största grejen det handlar om för dig tror jag inte är att komma över just henne, utan snarare komma över känslan av tomhet och att vara ensam.

 

Har man vant sig med något och nött in det under en lång tid kommer det ju sitta i ett tag (läs min förmåga att göra minst 4-5 totalt hjärndöda bluffar under varje session :roll:). Det säger sig självt, men du kan hjälpa dig på traven genom att helt bryta alla band med henne, vilket du redan om än kanske motvilligt(?) har gjort. En blomma som inte vattnas dör... Samma sak gäller kärleken, och när detta slagit in kommer du få upp ögonen för hur jäkla mkt brudar som finns där ute, och hur jäkla mkt bättre dessa är för dig än din förra var.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HAND 1

 

Om du ses som vek och att du tänker syna oavsett. Är du helt klar med att han inte har ett vekt A och kör på bluff? Är det inte bättre att ställa där rakt ut?

 

Äh, jag jobbar och är samtidigt på väg till sen lunch..kan ha sett galet :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så jävla hungrig så pallade inte lira seriöst, så blev lite soft lir på simbapoker, lirade 2 st NL100 bord och ett PL100 dealerschoice, gick helt ok och plussade 145$..

 

Gör så att jag gör en status uppdatering endast när jag spelat klart för dagen, blir så rörigt annars..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för all hjälp med förhållandet, era ord uppskattas jävligt mycket just nu. Idag har jag _nästan_ haft en helt pokerfri dag. Nu på kvällen har jag lirat nån timme NL1000 och slutade BE efter att ha börjat semitiltat efter några utdragningar.

 

John, när det kommer till handen har jag svårt att sätta honom på ett svagt ess efter preflopsekvensen faktiskt. Skulle han verkligen kallsyna en raise och sen kallsyna en reraise på den med AXs tillräckligt ofta för att en fold är motiverad? Sen resonerar jag ändå som så att om man nu har det där jäkla esset har vi ändå oftast 2 kungouts + 9färgouts inför rivern. Standard att dra ut där ändå. Att jag inte ställde rakt ut / bettade ngn gata berodde på att jag trodde att han skulle bluffa mig oftare än vad han skulle syna ned med händer jag slår.

 

 

Just NL1000 är något jag verkligen borde hålla mig borta ifrån, men jag har gått och blivit lite av en spelskadad actionjunkie tror jag. Det är nu när jag precis har börjat få borderlinerulle för NL1000 som jag har börjat skotta, och den senaste veckan har det bara blivit mer och mer. Jag känner mig helt klart inte redo för nivån, då jag vet att vissa regulars där spelar sönder mig baklänges. Dessutom har jag ingen större motivation för pokern längre efter allt strul med privatlivet, så hela poängen med att klättra i nivåer har lite försvunnit.

 

Därför bestämde jag mig ikväll att casha ut allt över $25,174 (blev enklast så) ur bankrullen och lägga pengarna på en ny mobiltelefon samt bygga på min bil-kassa. Från och med nu är det ENDAST NL400-NL600 som gäller innan $40,000 Shortstacklir (max 20bb) på högre nivåer är dock tillåtet. Bryter jag nivålöftet straffar jag mig själv med att lägga till $5000 i karatefyllerace-målet.

 

 

Godnatt på er! :hjärter:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som har något tips på vad man kan hitta på när man känner såhär? Någon som har varit med om liknande? Vad kan man göra?

 

alla tjejer är svin.

 

börja med att få bort tjejen ur ditt liv. hon har behandlat dig dåligt och är inte värd att vara en del av ditt liv. sedan gå vidare och utveckla dig själv. bli rik, vältranad och skaffa vettiga relationer till andra. så hon kan ångra sig, men INGA ÅTERFALL. det blir samma skit eller så är magin borta.

 

en rejäl fylla är bra också. se till att du spyr, hånglar med barndomspolare och berättar att det var du som golade till fröken i lågstadiet för alla polarna. kan behövas för att lämna henne bakom dig. en 1år öppen biljett till bangkok och sedan ta dagen som den kommer funkar också bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då min polare var olyckligt kär så tilta han sjuukt lätt och när han väl var igång så kunde han hålla på ett tag. Så det kan även vara så för dig fast du kanske inte märker det riktigt. Tycker det är ett bra beslut att vänta med att gå upp i nivå ett tag tills du känner dig mer stabil.

 

Tiden läker alla sår. Även om det inte känns som det i början och att det bara är skitsnack så är det faktiskt sant att det går över med tiden.

 

GL med pokern och allt annat!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu måste jag skriva av mig lite grann..

 

Hur är det meningen att man ska kunna komma över den man trodde var sitt livs kärlek? Jag trodde verkligen att jag skulle spendera resten av livet med mitt ex, men nu är allt helt trasigt och förstört. Jag förstår inte ens hur det kunde bli såhär. För tre-fyra månader sedan kändes det som om vi var helt odödliga och hade planer på att flytta ihop, och idag sitter jag hemma och gråter framför en datorskärm. Det mest tragiska är ändå att jag låter henne behandla mig hur som helst efter att hon lämnade mig. Hon som helt förbytt och behandlar mig verkligen som ingenting just nu, och jag kan inte ens känna något hat. Hon är riktigt jävla elak och jag har inte mage att vara elak tillbaka. Det handlar inte heller om att jag är för feg eller något, utan jag vill bara inte behandla henne illa. Är jag korkad som bara sväljer all skit? Allt skulle bli så mycket enklare om jag bara skulle kunna hata henne, men jag kan verkligen inte det. Jag älskar henne alldeles för mycket för det.

 

 

 

Det här är mitt första stora heartbreak och första gången jag har blivit lämnad, och jag vet verkligen inte hur jag ska hantera det. I två dagar har jag i princip ägnat all min vakna tid åt poker eller träning för att slippa tänka på det, men nu går det inte längre. Jag mår illa i hela kroppen och känner mig helt livlös. Det känns verkligen som att jag aldrig mer kommer kunna le igen. Är det någon som har något tips på vad man kan hitta på när man känner såhär? Någon som har varit med om liknande? Vad kan man göra?

 

 

 

ojoj de här skulle verkligen ha kunnat vara jag som skrivit för 2,5 månader sen. Då tog förhållandet slut med vad jag också trodde var kvinnan i mitt liv. Vi hade då varit tillsammans i ca 4år och bott tillsammans i nästan 3 år. Var verkligen min dröm tjej på alla vis och trodde hon kände samma sak. Jag var verkligen totalt apatisk i någon vecka och gjorde ingenting. kände mej själv helt värdelös och tänkte hur mkt annat jag kunde ha gjort annorlunda i vårat förhållande. jag trodde attt jag aldrig skulle kunna må bra igen. när man ser tillbaka på de nu när man fått lite perspektiv på saker kan man nästan skratta lite åt de. hon sa såklart som alla tjejer säger när de gör slut att hon bara ville ha pause och att hon älskade mig å bla bla bla. fick sedan efter 2 veckor reda på att hon hade gått bakom ryggen på mig totalt typ sista månaden. men kan inte heller hata lr vara svinig mot henne. efter att jag fått reda på de så snackade vi några gånger sen bröt jag kontakten TOTALT. sket i svara på sms eller om hon ringde. de var fruktansvärt svårt i början att bryta totalt med någon man fortfarande älskade men de är nog ettt måste för att kunna gå vidare. sista jag gjorde var att ge henne ett brev innan jag stack till thailand där jag skrev av mig allt om oss å sånna saker, ville verkligen skälla ut henne och säga vilket svin hon var å så men sket i de. som du skrev är nog skönare att gå ifrån med huvudet högt. de absolut bästa tipset jag kan ge dig är att snacka ur dig totalt med någon, de hjälpte mig absolut bäst. och även bryta all kontakt med henne tyvärr. men LOVAR dig att de blir bättre.. bara att härda ut för de komer bli bättre och bättre för var dag , men tyvärr så tar de ju ett tag att glömma helt. tänker nog på mitt ex nångång varje dag och kan fortf bli kncäkt som fan när man tänker tillbaka på allt.

 

Bara att tänka på att du tillslut kommer hitta en grymmare tjej även om de verkligen inte känns så nu. Nu vart allt fett rörigt men ville iaf säga att de blir bättre =)..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Luap 4 teh win i alla fall. Jag tycker _verkligen_ det är tråkigt att höra att det är slut mellan er.

 

Det här med poker när man är deprimerad är lite farligt. Jag tenderar i alla fall att börja älta allt annat i mitt liv som jag betraktar negativt när pokern går dåligt.

Jag skulle nog hur som helst inte kunnat hålla mig från pokern i din sits, det är ju onekligen en skön tillflyktsort där man kan koppla bort och fokusera på annat. Därför tycker jag verkligen du gör rätt som cashar ut och spelar där du är bekväm.

 

GL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kära dagbok,

 

Först och främst vill jag bara tacka för alla svar ännu en gång. Ni har fått mig att inse att livet inte går under för det här, utan att man faktiskt kan ha det bra ändå. Tack!

 

När det kommer till spelet kände jag inget direkt sug att spela idag heller, så jag skippade det och lade tiden på den nya TVn istället. Det var nöten att spela Gears of War på 40" HD-lcd. Trust me.

 

För övrigt laddar jag stenhårt inför EPC med team bestpoker. Har precis börjat läsa Harrington on Holdém och satsar på att vara klar med i alla fall bok ett innan turneringen. Hur ska jag inte kunna klonka med all ny kunskap under bältet? 8-)

 

Om det är någon som har synpunkter på de två senaste händerna jag postade är det bara att skriva av er, för snart postar jag resultatet. Någon som känner sig manad?

 

 

Hoppas att jag imorgon hittar suget för megagrinden.

 

´Till then, Love ya!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena killen!

Jag vet inte vad som är anledningen till att ni inte är ett par längre! Och jag vet inte varför jag skriver, då dom flesta har skrivit bra saker och jag tänker på samma saker! Men tror mig ha varit i samma situation!

Blev grymt sårad av en tjej som jag var helt tokig i! Hon gick mellan mig och en annan kille! Jag kände det på mig och jag fick reda på det! Vi var nog inte riktit tillsammans då...eller...ja det va svårt!

Ena stunden ville hon ha mig, andra honom!

Jag bodde dock 17 mil ifrån henne och han i samma stad så....

Jag gav upp...efter att han försökt med allt! Va helt apatisk och hade inte lust med något!

Familj och vänner, men framför allt mina vänenr höll mig uppe! Se bara till att sysselsätta dig hela tiden! Jag hade 2 polare som sa till mig att ringa dom oavsett klockslag istället för att ringa henne! Det funkade oxå!

Med vänner och ssselsättning kommer du längre än du tror! Skönt att din poker verkar funka iaf! Kan tänka mig att man tiltar lätt!

Men när jag inte hörde av mig till henne och jag hade henne blockad på msn osv, så kunde hon inte vara elak mot mig eller behandla mig illa! Dock så blev jag mer intressant!

 

Idag bor vi tillsammans, har 2 katter, är förlovade och väntar barn i juli så det behöver inte vara dött lopp! Men för stunden...jobba bort henne ur tankarna och vardagen!

 

Trevlig dagbok btw!

 

Mvh // Stoffe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena killen!

Jag vet inte vad som är anledningen till att ni inte är ett par längre! Och jag vet inte varför jag skriver, då dom flesta har skrivit bra saker och jag tänker på samma saker! Men tror mig ha varit i samma situation!

Blev grymt sårad av en tjej som jag var helt tokig i! Hon gick mellan mig och en annan kille! Jag kände det på mig och jag fick reda på det! Vi var nog inte riktit tillsammans då...eller...ja det va svårt!

Ena stunden ville hon ha mig, andra honom!

Jag bodde dock 17 mil ifrån henne och han i samma stad så....

Jag gav upp...efter att han försökt med allt! Va helt apatisk och hade inte lust med något!

Familj och vänner, men framför allt mina vänenr höll mig uppe! Se bara till att sysselsätta dig hela tiden! Jag hade 2 polare som sa till mig att ringa dom oavsett klockslag istället för att ringa henne! Det funkade oxå!

Med vänner och ssselsättning kommer du längre än du tror! Skönt att din poker verkar funka iaf! Kan tänka mig att man tiltar lätt!

Men när jag inte hörde av mig till henne och jag hade henne blockad på msn osv, så kunde hon inte vara elak mot mig eller behandla mig illa! Dock så blev jag mer intressant!

 

Idag bor vi tillsammans, har 2 katter, är förlovade och väntar barn i juli så det behöver inte vara dött lopp! Men för stunden...jobba bort henne ur tankarna och vardagen!

 

Trevlig dagbok btw!

 

Mvh // Stoffe

 

Förlåtelse och självförlåtelse är :heart: :heart: :heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena killen!

Jag vet inte vad som är anledningen till att ni inte är ett par längre! Och jag vet inte varför jag skriver, då dom flesta har skrivit bra saker och jag tänker på samma saker! Men tror mig ha varit i samma situation!

Blev grymt sårad av en tjej som jag var helt tokig i! Hon gick mellan mig och en annan kille! Jag kände det på mig och jag fick reda på det! Vi var nog inte riktit tillsammans då...eller...ja det va svårt!

Ena stunden ville hon ha mig, andra honom!

Jag bodde dock 17 mil ifrån henne och han i samma stad så....

Jag gav upp...efter att han försökt med allt! Va helt apatisk och hade inte lust med något!

Familj och vänner, men framför allt mina vänenr höll mig uppe! Se bara till att sysselsätta dig hela tiden! Jag hade 2 polare som sa till mig att ringa dom oavsett klockslag istället för att ringa henne! Det funkade oxå!

Med vänner och ssselsättning kommer du längre än du tror! Skönt att din poker verkar funka iaf! Kan tänka mig att man tiltar lätt!

Men när jag inte hörde av mig till henne och jag hade henne blockad på msn osv, så kunde hon inte vara elak mot mig eller behandla mig illa! Dock så blev jag mer intressant!

 

Idag bor vi tillsammans, har 2 katter, är förlovade och väntar barn i juli så det behöver inte vara dött lopp! Men för stunden...jobba bort henne ur tankarna och vardagen!

 

Trevlig dagbok btw!

 

Mvh // Stoffe

Låter som en riktig kärlekshistoria!:-) Eller nästan iaf:p. Måste kännas spännande å bli pappa! Grattis
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

typ intressant läsning, jag tror att Luap vinner tävlingen för han kan spela bra o luras bra med korten!

lycka till

 

Fiskedvard. Jag ska busta dig på alla dina sidegamepengar i bilen ned!

 

Tjena killen!

Jag vet inte vad som är anledningen till att ni inte är ett par längre! Och jag vet inte varför jag skriver, då dom flesta har skrivit bra saker och jag tänker på samma saker! Men tror mig ha varit i samma situation!

Blev grymt sårad av en tjej som jag var helt tokig i! Hon gick mellan mig och en annan kille! Jag kände det på mig och jag fick reda på det! Vi var nog inte riktit tillsammans då...eller...ja det va svårt!

Ena stunden ville hon ha mig, andra honom!

Jag bodde dock 17 mil ifrån henne och han i samma stad så....

Jag gav upp...efter att han försökt med allt! Va helt apatisk och hade inte lust med något!

Familj och vänner, men framför allt mina vänenr höll mig uppe! Se bara till att sysselsätta dig hela tiden! Jag hade 2 polare som sa till mig att ringa dom oavsett klockslag istället för att ringa henne! Det funkade oxå!

Med vänner och ssselsättning kommer du längre än du tror! Skönt att din poker verkar funka iaf! Kan tänka mig att man tiltar lätt!

Men när jag inte hörde av mig till henne och jag hade henne blockad på msn osv, så kunde hon inte vara elak mot mig eller behandla mig illa! Dock så blev jag mer intressant!

 

Idag bor vi tillsammans, har 2 katter, är förlovade och väntar barn i juli så det behöver inte vara dött lopp! Men för stunden...jobba bort henne ur tankarna och vardagen!

 

Trevlig dagbok btw!

 

Mvh // Stoffe

 

 

Grymt! Hur kom det sig att det blev ni till slut igen? Vad fick dig att ta tillbaka henne? Var det svårt?

 

 

 

 

 

I övrigt, vart är händerna och resultaten dapine? :shock: Det här kan ju inte gå och bli en enda lång tråd om mitt förhållande. Ta chansen och lira nu när du får ett försprång! You´ll need it ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grymt! Hur kom det sig att det blev ni till slut igen? Vad fick dig att ta tillbaka henne? Var det svårt?

 

 

Ja du... Jag blev tydligen mer intressant men det dröjde nåt år tror jag!

Hon fick problem hemma o hade ingenstans att ta vägen och jag erbjöd henne att bo hos mig så länge...sen gick det som det gick! Känslorna jag hade kom tillbaka direkt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...