Gå till innehåll

EPT Monte Carlo paket värt 150k skr till salu för 100k skr


sorenj

Recommended Posts

EPT Monte Carlo paket värt 150k skr till salu för 100k skr

 

tja säljer mitt paket, vill hellre ha pengar, vann det genom nordicbet under nick, Nerosen, måste gå rätt fort då dom ska boka flyg biljetter, hotel och buyin nu i helgen. skriv till eller här så svarar jag fort som attan.

 

/joakim Sörensen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

losat mkt med pengar efter jag vunnit resan, typ 100k, skulle jag inte losat dom, hade jag tagit resan men nu behöver jag cash, så intresserade kontakta mig på skrivet, plus att 2 av mina konton blev hackade precis och jag kan inte ta ut från ngn sida, och turligt nog har jag alla cash på pokersidor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

japp får sälja, anledning skulle jag gissa är att mitt konto nyligen har blivit stulet där och ngn spelat bort alla mina pengar, antar att det inte ser så bra ut om pressen får reda på det så dom ser nog till att jag får det bra...

 

90k är bjudet förresten och deadline är idag fredag kl 12:00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

japp får sälja, anledning skulle jag gissa är att mitt konto nyligen har blivit stulet där och ngn spelat bort alla mina pengar, antar att det inte ser så bra ut om pressen får reda på det så dom ser nog till att jag får det bra...

 

90k är bjudet förresten och deadline är idag fredag kl 12:00

 

Skumt att dom inte är intresserade av att köpa tillbaka biljetten av dig om dom är rädda för pressen!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...