Gå till innehåll

EPT Monte Carlo paket värt 150k skr till salu för 100k skr


sorenj

Recommended Posts

Känns jävligt mysko.

 

Jag sa till han att jag inte kommer att bjuda 90K, och han har redan fått bud på 90K, men ändå skickar han pm och vill att jag ska lägga till han på msn :S

 

Känns ju som en taktik för att försöka trissa upp budet..........

 

Antar att köparen kommer ha kontakt med Nordicbet innan några pengar överförs, så det är nog ingen större risk att bli blåst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

att jag säger jag har 90k bud är bara för å trissa upp budet, men det e too l8 now för den som ville köpa, sedan är hela historien om att mina konton blev snodda sant, ni tror väl ändå inte JAG skulle försöka mig på ngt sådant härigenom?? det hade ju inte vart lite lätt att spåra till mig i sånna fall, lol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Hela denna historia stinker, tror inte ett ord är sant. Ta ditt paket och åk till mc, du kommer inte att få det sålt, det osar skumrask om hela denna tråd, skulle vilja avråda alla från att ingå biz under så här skumma omständigheter.

 

Bästa handen och jag delar din uppfatning själv vann jag också ett sånt paket och jag har fått info om att det är personligt och ej kan överlåtas vilket aldrig varit aktuellt fattar ni vilken chans/Tommy N

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe tommy :P

 

kom 150e plats av 700 startande åkte för ca en timma sen med 99 vs QQ. Var rätt shortstackad då korten vart kalla som bara fan.. sedan hade jag 3 st norrmän på min högra sida som var överaggrsiva och gjorde det omöjligt att sno blinds.. däribland lodden och en kille som vill vara som lodden :D

 

men men e glad nu att jag inte sålde är roligt här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...