Gå till innehåll

Vad bör man ha gjort innan 25?


upandcoming

Recommended Posts

Man bör ha uppsökt en gynekolog angående ett besvärande sår på sitt kön och få tillsvars att allt är i ordning och att upphovet till såret är förslitning genom masturbation. Förutom det så tycker jag att man ska resa och läsa.

 

Det är väl inte förrän efter 40 det händer, då kärringar endast är tjatiga och man måste klara sig själv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag orkar inte bläddra tillbaka för att läsa vad ni talar om. Handlar det fortfarande om analsex?

 

Nope, typ mer åt man måste uppsöka en Gynekolog för att man har sår på ballen efter att man har runkat sönder stackarn ...

 

EDIT: Och att det händer tidigare än 40 ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det något du vill berätta för oss, Kfluffie?

 

Skulle google för att hitta vad männens motsvarighet till gynekolog heter och so googla jag på "manlig gynekolog" (lite fel dock :) ) och kom till FlaskBack:

 

http://www.flashback.info/showthread.php?t=302292

 

"Ja du Helena, du har löss, krabbor och svamp i hela fittan. Jag var tvungen att ta fram min Svenska Naturen-bok för att hålla rätt på alla varelser som kravlar runt där.. Förresten, du är inte lite dejtsugen?"

 

Oj, vad jag skrattar! =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...