Metaddict Postad 21 November , 2007 Rapport Share Postad 21 November , 2007 Planerar så smått för att dra iväg ett par månade eller så med en polare till Thailand. Givetvis är det lite grind inplanerat Är det fortfarande Oakwood som är nöten i Bangkok? Och är det några som har planer på att grinda där eller någon annan stanns i Thailand efter nyår och ett par månader framåt? Förutom typ två kortare strömavbrott tror jag att jag haft 2-3 disconnects på totalt 2 månader på Oakwood. Stundtals väldigt snabbt internet med, tankat High Stakes i 300 kb/sek. Dessutom fick vi en lapp precis innan vi checkade ut om att de uppgraderat sitt internet. Från 10 till 12 MBIT - de har även numera en dedikerad backupserver på 2 MBIT. Blir mest prisvärt för tre pers med månadshyra men jag vet inte exakt hur mycket det skiljer om man är två pers. Vet inte exakt vad det är men jag känner mig verkligen mer hemma på Oakwood än nån annanstans typ Det här får jag inte ens betalt för att säga btw! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 23 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2007 hehe.. Vi spelar mest på svenska spel så vi kör när det är mest bord. Så du har kommit till Bangkok nyligen eller? Vart bor du? sukhumvit soi 11, typ 50m från qbar om det säger er något. slaskar feta lägenhet för $2k(normalpris $4k), fett värde, får den för halva priset för att allt är nybyggt och allt fortfarande är så ostrukturerat att jag fick visa städerskan hur man använder dammsugaren idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prizonic Postad 24 November , 2007 Rapport Share Postad 24 November , 2007 Hur mycket kostar en enkelbiljett ifran Thailand hem till Sverige pa ett ungefar i mars? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 24 November , 2007 Rapport Share Postad 24 November , 2007 nånstans mellan 1 kr och 50 000 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mattie Postad 24 November , 2007 Rapport Share Postad 24 November , 2007 Är det Fraser du bor på? Jag bor nämligen på Fraser Langsuan, som är superfint förutom internet som e rätt värdelöst långa stunder. Är internet lika dåligt hos er? Annars kommer jag nog dit nästa vecka. sukhumvit soi 11, typ 50m från qbar om det säger er något. slaskar feta lägenhet för $2k(normalpris $4k), fett värde, får den för halva priset för att allt är nybyggt och allt fortfarande är så ostrukturerat att jag fick visa städerskan hur man använder dammsugaren idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 24 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2007 jupp, fraser. nätet är stabilare här än på langsuan. vi lyckades tjata så vi fick en egen router, då blev nätet stabilare på langsuan. Är det Fraser du bor på? Jag bor nämligen på Fraser Langsuan, som är superfint förutom internet som e rätt värdelöst långa stunder. Är internet lika dåligt hos er? Annars kommer jag nog dit nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 24 November , 2007 Rapport Share Postad 24 November , 2007 Några som ska på fullmoon idag? Mowmow, gretko, allin, watz och jag sjäv kommer se till att inte en enda svamp kommer att växa kvar på koh phanang. Stay alert. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 24 November , 2007 Rapport Share Postad 24 November , 2007 Några som ska på fullmoon idag? Mowmow, gretko, allin, watz och jag sjäv kommer se till att inte en enda svamp kommer att växa kvar på koh phanang. Stay alert. O så säger du det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 24 November , 2007 Rapport Share Postad 24 November , 2007 Äckliga jävla svampjävlar ändå! Och dyra. När alternativen dessutom står mellan att inte känna ett piss eller få extrem paranoia rekommenderar jag nog total frånvaro! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 24 November , 2007 Rapport Share Postad 24 November , 2007 Äckliga jävla svampjävlar ändå! Och dyra. När alternativen dessutom står mellan att inte känna ett piss eller få extrem paranoia rekommenderar jag nog total frånvaro! vekt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 24 November , 2007 Rapport Share Postad 24 November , 2007 vekt whatever Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 24 November , 2007 Rapport Share Postad 24 November , 2007 Några som ska på fullmoon idag? Mowmow, gretko, allin, watz och jag sjäv kommer se till att inte en enda svamp kommer att växa kvar på koh phanang. Stay alert. Om du nu skall kaxa lite så gör en cocktail.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NickLeeson Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Så var det dax igen, på fredag åker jag ned till Thailand. Landar i Phuket, tänkte börja med att softa på Lanta. Tjejen fick inte ledigt så jag åker själv. Om det är nån pokerlirare som är på Lanta så hojta till. Thailand på vintern >>>>>>>>>>> Stockholm på vintern. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 26 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 November , 2007 kan tipsa om att inte gå på http://www.le-beaulieu.com/ 14k baht och man fick inte ens potatis. lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 kan tipsa om att inte gå på http://www.le-beaulieu.com/ 14k baht och man fick inte ens potatis. lol. ne man fick ju groda och lever, sjukt bra värde... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NickLeeson Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 kan tipsa om att inte gå på http://www.le-beaulieu.com/ 14k baht och man fick inte ens potatis. lol. Det såg billigt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cash Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 kan tipsa om att inte gå på http://www.le-beaulieu.com/ 14k baht och man fick inte ens potatis. lol. Sa du inte att du tyckte det var skitgott? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 ne man fick ju groda och lever, sjukt bra värde...Mm, och fett kött. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 27 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2007 :shock: :shock: :shock: :shock: TV Channel 3 reports that because of the general election alcohol sales will be prohibited throughout the Kingdom from 6:00 PM on December 22nd to the 25th. :shock: :shock: :shock: :shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Late Postad 28 November , 2007 Rapport Share Postad 28 November , 2007 och allt fortfarande är så ostrukturerat att jag fick visa städerskan hur man använder dammsugaren idag. haha du är min idol heltok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 28 November , 2007 Rapport Share Postad 28 November , 2007 vekt Knark är för losers. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 30 November , 2007 Rapport Share Postad 30 November , 2007 Knark är för losers. snack, knark gör dig stark.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 Jag funderar på att dra hem från phuket. vad är bästa alternativet med flyg? Thaiairways är ganska expensive. 20k skulle de kosta. Typ Phuket->Bankkok->Sthlm. Vet att en kompis flög för 3800kr till krabi tur och retur kan de stämma? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sten666 Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 Vad är bästa tillvägagångssättet beträffande biljettköp till Thailand om man ämnar vara borta i ca 3-4 månader? Är enkelbiljett ett bra alternativ förutsatt att man fixat visa eller är det bättre att köpa en tur/retur biljett som är ombokningsbar? Hur brukar ni Thailandsveteraner göra när ni åker bort på "obestämd tid"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 Vad är bästa tillvägagångssättet beträffande biljettköp till Thailand om man ämnar vara borta i ca 3-4 månader? Är enkelbiljett ett bra alternativ förutsatt att man fixat visa eller är det bättre att köpa en tur/retur biljett som är ombokningsbar? Hur brukar ni Thailandsveteraner göra när ni åker bort på "obestämd tid"? Tur/retur med ombokningsbar hemresa var iaf helvärdo i våras. Fanns ju fan inga avgångar att boka om till när man skulle hem. Var flera i mitt "sällskap" som slängde returbiljetten o bokade en ny enkel hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts