Gå till innehåll

Märkligt!


Recommended Posts

Jag ska göra det... "sticka" ... men då skulle jag vilja be moderatorerna att stänga den här tråden som jag startade.

 

Sedan kan jag ju vända mig till pokerforum.se eller bonusforum.se eller möjligen någon internationell sajt om det är så att jag vill ha ett svar på någon pokerfråga som jag är intresserad av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 79
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jag ska göra det... "sticka" ... men då skulle jag vilja be moderatorerna att stänga den här tråden som jag startade.

 

Sedan kan jag ju vända mig till pokerforum.se eller bonusforum.se eller möjligen någon internationell sajt om det är så att jag vill ha ett svar på någon pokerfråga som jag är intresserad av.

 

Men för fan,väx upp gå hem och snyt dig och kom tillbaka när du kan ta en tillsägelse om att du inte följt forumets regler.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo, självklart är det så... vilken skarpsinnighet... äntligen en pokerspelare.

 

Konsten uppstår i betraktarens ögon. Att du skriver som du gör om mig säger betydligt mer om dig än om mig.

 

Nu har jag bett er om att stänga den här tråden - som ju jag startade - finns det någon möjlighet att efterkomma den önskningen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Den här sammanfattar det hela alldeles utmärkt, så den förtjänar att inkluderas med bild och allt.

 

"Rebel Without a Clue's deep seated and infantile hostility to authority motivates his random and seemingly gratuitous attacks on list owners, Admins, Nannies or anyone else who attempts to maintain order and civility in discussion forums. Differing markedly from Rebel Leader, he is unattached to any cause other than petulance for its own sake, and will therefore seldom inspire general insurrection. In his frequent and ineffectual attacks on the established order he will often cite the Bible, or the US Constitution to support incoherent arguments. Rebel Without a Clue NEVER reads forum FAQs , and loudly decries as fascism any enforcement whatsoever of forum rules."

 

rebelwithoutclue.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...