Gå till innehåll

Klonkligan: Cyntax vinner ligan & Kenan83+Gibbsson vinner lagtävlingen!


Cyntax

Recommended Posts

  • Svars 716
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

De e f**n va folk det dykt upp som man aldrig hört av förut! Det är tydligen en del som hänger i SnG-forumet trots allt. Känns ju ibland som att vi bara är typ 10-12 pers som spelar SnG's eftersom det är ganska få som vanliigtvis skriver nåt här. Hur som helst, skitkul att det dykt upp, för mig åtminstone :roll: , lite "nya" ansikten! Hoppas ni blir kvar efter ligan!

 

Lycka till allihopa i kväll!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De e f**n va folk det dykt upp som man aldrig hört av förut! Det är tydligen en del som hänger i SnG-forumet trots allt. Känns ju ibland som att vi bara är typ 10-12 pers som spelar SnG's eftersom det är ganska få som vanliigtvis skriver nåt här. Hur som helst, skitkul att det dykt upp, för mig åtminstone :roll: , lite "nya" ansikten! Hoppas ni blir kvar efter ligan!

 

Lycka till allihopa i kväll!

Season II kanske blir +50 spelare? :)

 

CarlLee: har du kvar dom fina domänerna? Vi/du kanske vill göra en fin hemsida för "Klonk Sng League"?

Förresten, duger namnet på ligan eller har någon ett bättre förslag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Season II kanske blir +50 spelare? :)

 

CarlLee: har du kvar dom fina domänerna? Vi/du kanske vill göra en fin hemsida för "Klonk Sng League"?

Förresten, duger namnet på ligan eller har någon ett bättre förslag?

 

 

En hemsida var en skön ide om någon är haj på detta.

Och namnet klonk sng league är klockrent :-D

Nu har febern gått ner från 40 till 38 så jag blir farlig ikväll :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Season II kanske blir +50 spelare? :)

 

CarlLee: har du kvar dom fina domänerna? Vi/du kanske vill göra en fin hemsida för "Klonk Sng League"?

Förresten, duger namnet på ligan eller har någon ett bättre förslag?

 

mm visst har jag det.

 

http://www.klonk.nu kommer förmodligen bli sidan med tabeller och skvaller så småningom..

 

Glöm inte att raila mig mot moneymaker på stars klockan 17 :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle inte kunna tänka mig ett bättre namn.
Eftersom CarlLee har http://www.klonk.nu så måste namnet nästan innehåll "klonk".

 

Klonk Sng League

Klonkligan

Klonk sngliga

Klonk's liga

Klonk/Police Sng Liga

 

Äh, fan. Kom med förslag! Säsong I får vara som den är. Ni har en månad drygt på er att komma med namnförslag till säsong II.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förutspår:

 

År 2009, Klonk SnG League med sina tre underdivisioner har tagit världen med storm.

Att köpa reklamtid till den på 1:an direktsända finalomgången går på 5 mille. Enligt undersökningar spelar en tredjedel av sveriges befolkning på resultat från varje omgång.

Efter stora påtryckningar från allmänheten klubbas Klonk SnG League igenom som nationalsport i Sverige varpå kungahuset avsäger sina titlar och ett nytt pf-hus bestående av forumiter som Myssion, Cyntax, Max Cady med flera blir adliga och tar över monarkin.

Sveriges flagga ändras för att innehålla ett stort grönt Cyntax-märke mitt i flaggan.

Krig stoppas, arbeten pausas och ingen sover när finalen går igång. Programmet är direktsänt till hela världen och över hälften av världens ekonomi är spelad på finalresultatet.

 

Sådärja. Känns som att man kanske ska anmäla sig till säsong två.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vad gött att det blir 20:00!:-) inte lika stor krock med alla andra turneringar ikväll!
Alla andra turneringar på PokerStars är också ändrade.

Gissa om hundratals européer kommar att vara sitting out första timman! Övervärde för er som spelar och inte missar starttiden. *mums*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...