Gå till innehåll

Klonkligan: Cyntax vinner ligan & Kenan83+Gibbsson vinner lagtävlingen!


Cyntax

Recommended Posts

  • Svars 716
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Förresten så har man funderat nu när man åker tufftufftåg på en sak.

 

Det är ju, förutom att man får möjlighet att plocka av mig mina pengar, en lagtävling med poäng åssådär, eller hur. Cyntax sa att det va för äran, har jag för mig. Nu e det så att jag är ju gammal lagidrottare och tävlingsinriktad som få, tycker att man för att höja lagmoralen i teamen, ska ha ett pris till vinnade lag.

 

Om alla tycker det är ok så är jag beredd att kasta in två stycken klockor från Police (http://www.policetime.com) som lagpris till det vinnade laget. Ni kan se det som sponsring bara för att jag gillar den här idén.

 

Men då måste alla tycka det är ok.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va? Har ni sett heatindelningen! Nu har man tydligen missat nått. Hur, var och varför?????

 

Edit: Man kanske ska kolla sina privata medelanden ibland :oops:

Post #130.
Aldrig lätt att vara gnagare ;)
Bajen kan inte vinna! *SambaDunkDunkdunkSambadunkeliedunk* Bajen kan inte vinna! *DunkSambaDunkdunkdunkelieSambadunk*

Har Bajen två Sm-guld på 120 år? Ungefär lika ofta som du vinner en sng :mrgreen::lol:;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förresten så har man funderat nu när man åker tufftufftåg på en sak.

 

Det är ju, förutom att man får möjlighet att plocka av mig mina pengar, en lagtävling med poäng åssådär, eller hur. Cyntax sa att det va för äran, har jag för mig. Nu e det så att jag är ju gammal lagidrottare och tävlingsinriktad som få, tycker att man för att höja lagmoralen i teamen, ska ha ett pris till vinnade lag.

 

Om alla tycker det är ok så är jag beredd att kasta in två stycken klockor från Police (http://www.policetime.com) som lagpris till det vinnade laget. Ni kan se det som sponsring bara för att jag gillar den här idén.

 

Men då måste alla tycka det är ok.

Jag funderade först på om alla skulle lägga $5 eller $10 till en pott som vinnarna i lagtävlingen får dela på. Inte mycket, men en symbolisk summa som räcker till en öl och papparstek på den lokala syltan.

Eller så köper jag två fina (små) polaren och skickar till vinnarna.

Men, jag slutade ut det för att det var för mycket administration. Vi kan göra det till Season II om ni vill.

/C

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Post #130.

Bajen kan inte vinna! *SambaDunkDunkdunkSambadunkeliedunk* Bajen kan inte vinna! *DunkSambaDunkdunkdunkelieSambadunk*

Har Bajen två Sm-guld på 120 år? Ungefär lika ofta som du vinner en sng :mrgreen::lol:;-)

 

 

Hehe, jag har lagt ner det där me sng faktiskt, var länge sen jag lira det.. blev lite lätt tiltad då jag startade 6 st bord och min uppkoppling dog =)

Bajen tar guldet i år ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ger mig på att tippa, men se det som en psykning också:

 

Heat 1 - illerrre

 

Är het efter att ha upptäckt att det bor fler pokerspelare i byn.

 

Heat 2 - Max Cady

 

Har lyckats vinna en hand mot undertecknad i en SnG, mycket stark merit!

 

Heat 3 - kilsmo

 

Som om jag skulle tippa på någon annan här.

 

Heat 4 - buggie

 

Ryktet går att buggie är som Anders Järryd, bäst i dubbel. Tar enkelt hem sitt heat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ger mig på att tippa, men se det som en psykning också:

 

Heat 1 - illerrre

 

Är het efter att ha upptäckt att det bor fler pokerspelare i byn.

 

Heat 2 - Max Cady

 

Har lyckats vinna en hand mot undertecknad i en SnG, mycket stark merit!

 

Heat 3 - kilsmo

 

Som om jag skulle tippa på någon annan här.

 

Heat 4 - buggie

 

Ryktet går att buggie är som Anders Järryd, bäst i dubbel. Tar enkelt hem sitt heat.

 

Tror stenhårt på den tippningen kilsmo :lol: :lol: Kan ju liksom inte slår fel....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ger mig på att tippa, men se det som en psykning också:

 

Heat 1 - illerrre

 

Är het efter att ha upptäckt att det bor fler pokerspelare i byn.

 

Heat 2 - Max Cady

 

Har lyckats vinna en hand mot undertecknad i en SnG, mycket stark merit!

 

Heat 3 - kilsmo

 

Som om jag skulle tippa på någon annan här.

 

Heat 4 - buggie

 

Ryktet går att buggie är som Anders Järryd, bäst i dubbel. Tar enkelt hem sitt heat.

Heat 1: Jag bör ha drygt 30% chans att vinna, gör jag inte det så vinner Kenan83. Cyntax vinner.

Heat 2: Max Cady har 100% ITM med mig som coach. Outsider: Gibbsson. Max Cady vinner.

Heat 3: Jämt och tufft heat. kilsmo vinner efter några riktigt tuffa utdragningar.

Heat 4: Man behöver inte funera många sekunder -> emilio_15 sopar banan med alla!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma heat varje vecka?

 

 

Nä, det byts varje vekca.

 

¨För övrigt har jag bestämt mig för att ge ër lite fördelar geonm att supa ner mig ikväll, men det ska väl inte bvara några problem att fixa en vinst ändå...

 

Edit: ser att svtavingen inte är den bästa, men orka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä, det byts varje vekca.

 

¨För övrigt har jag bestämt mig för att ge ër lite fördelar geonm att supa ner mig ikväll, men det ska väl inte bvara några problem att fixa en vinst ändå...

 

Edit: ser att svtavingen inte är den bästa, men orka.

 

 

du hinner nog piggna till eftersom det inte spelas förrän imorrn kväll =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma heat varje vecka?
Nej då blir det inget kul. Ska försöka blanda så gott det går. Om någon vill kan han ju räkna ut ett system för att blanda spelarna i fyra heat. Heat fem tänkte jag vi kunde efter rankingen eller rankingen efter lagen = de fyra bästa lagen spelar i samma heat och collusion är tillåtet? (en ny dimension till poker?)
Är det tillåtet för observerare att sitta med vid borden och trashtalka alla för dåligt spel (speciellt hasselhoff!)? :-D

Vilken tid kör ni igång?

Du får göra vad du vill, bara du inte kikar på mina kort! ;)

Hasselhoff är inget hot. Ett under att han kan spela poker ens :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men, jag slutade ut det för att det var för mycket administration. Vi kan göra det till Season II om ni vill.

/C

 

Har funderat till lite till då på slutet av resan.

 

Om du som har dragit igång det här håller i heatindelning uppläggning av bord etc (vilket är tillräckligt med jobb för ingenting) , så kan jag hålla reda på poängen för lagen.

Jag har ju ändå inget att göra mer än att springa hos elD och den där sadistiska tösen på rehab. Det ända spelaren behöver göra är att PMa mig sin placering i efter varje heat. Poäng enligt 1-9 där först ut får första poängen osv.

 

Om ni tycker det är ok så kastar jag in de där två klockorna från Police.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...