Gå till innehåll

Klonkligan: Cyntax vinner ligan & Kenan83+Gibbsson vinner lagtävlingen!


Cyntax

Recommended Posts

  • Svars 716
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sitter och laddar inför söndag med en massa sng :lol:

Fast kör ju i och för sig turbo på stars men vafan ska nog slå er allihopa ändå :mrgreen:

Var inte så kaxig, nästa omgång för dig ser lätt ut. Den enda som kan slå dig är Max Cady.

Och Ängeln17 har fått drömlottning i Omgång 2. Man kan tro att du ska spela poker med Skansenakvariet :roll:

 

Omgång 2

Heat 1: Cyntax Pumans Matte med Slice Koboy CarlLee Bluwajt zaker Gahlster

Heat 2: Max Cady Nojjby Skanke Dafgaard Eurythmech emilio_15 M1978 MrGunner

Heat 3: Kenan83 Conspiracy pöker Kalleballe jimhamring kilsmo SoderKrippa DronkaN

Heat 4: Gibbsson Myssion illerrre Ängeln17 alex1759 Buggic Joey Billey

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var inte så kaxig, nästa omgång för dig ser lätt ut. Den enda som kan slå dig är Max Cady.

Och Ängeln17 har fått drömlottning i Omgång 2. Man kan tro att du ska spela poker med Skansenakvariet :roll:

 

Omgång 2

Heat 1: Cyntax Pumans Matte med Slice Koboy CarlLee Bluwajt zaker Gahlster

Heat 2: Max Cady Nojjby Skanke Dafgaard Eurythmech emilio_15 M1978 MrGunner

Heat 3: Kenan83 Conspiracy pöker Kalleballe jimhamring kilsmo SoderKrippa DronkaN

Heat 4: Gibbsson Myssion illerrre Ängeln17 alex1759 Buggic Joey Billey

 

Ja det blir inga problem. Jag håller på att bygga upp en image på Sharkscope att jag är helt kass bara för att vilseleda alla FI... :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tabellnörd som jag är så roade jag mig med att kolla vilket heat i omgång 2 som hade samlat ihop flest poäng i omgång 1.

 

Omgång 2

Heat 3 med Kenan83 Conspiracy pöker Kalleballe jimhamring kilsmo SoderKrippa DronkaN hade i omgång 1 samlat ihop 92 poäng.

 

Heat 2 med Max Cady Nojjby Skanke Dafgaard Eurythmech emilio_15 M1978 MrGunner hade i omgång 1 samlat ihop 84 poäng.

 

Heat 1 med Cyntax Pumans Matte med Slice Koboy CarlLee Bluwajt zaker Gahlster hade i omgång 1 samlat ihop 58 poäng.

 

Heat 4 med Gibbsson Myssion illerrre Ängeln17 alex1759 Buggic Joey Billey hade i omgång 1 samlat ihop 44 poäng.

 

 

Säger iofs ingenting/eller inte så mycket, men bara så ni vet vem ni spelar mot!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja vårat heat har ju samlat massor av poäng, det kanse inte bara blir att promenera genom startfältet denna gång....

 

Ja förra gången gjorde du som jag, promenerade igenom starfältet men glömde att stanna... :-D

 

Nästa gång kanske vi kan promenera hand i hand du och jag? ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tabellnörd som jag är så roade jag mig med att kolla vilket heat i omgång 2 som hade samlat ihop flest poäng i omgång 1.

 

Omgång 2

Heat 3 med Kenan83 Conspiracy pöker Kalleballe jimhamring kilsmo SoderKrippa DronkaN hade i omgång 1 samlat ihop 92 poäng.

 

Heat 2 med Max Cady Nojjby Skanke Dafgaard Eurythmech emilio_15 M1978 MrGunner hade i omgång 1 samlat ihop 84 poäng.

 

Heat 1 med Cyntax Pumans Matte med Slice Koboy CarlLee Bluwajt zaker Gahlster hade i omgång 1 samlat ihop 58 poäng.

 

Heat 4 med Gibbsson Myssion illerrre Ängeln17 alex1759 Buggic Joey Billey hade i omgång 1 samlat ihop 44 poäng.

 

 

Säger iofs ingenting/eller inte så mycket, men bara så ni vet vem ni spelar mot!

 

 

 

Fan vad glad jag blir när det finns fler statistik å tabell nördar än mig.. finns inget bättre än att sitta å räkna ut all möjlig onödig statistik på grejer.

Heat 2 ser halvjobbigt ut, målet får bli att sätta Eurythmech på plats å visa vem från Nacka som ska komma högst på listan :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag satt upp turneringarna i lobbyn.

Tourney -> Private -> 18'e Mars kl 16:00 ET.

Vilket borde bli kl 21:00 i Sverige? :)

 

Ser det bra ut? Är Ängeln17 nöjd? :-D

 

---

 

Kul att ni uppskattade min genomgång av ihopsamlade poäng, heat för heat.

Om man då kollar på vem som tog flest poäng i omgång 1 "borde" omgång 2 sluta såhär:

Heat 1: 1'a Cyntax - 2'a Gahlster - 3'a koboy eller CarlLee

Heat 2: 1'a Eurythmech - 2'a/3'a dafgaard / MrGunner

Heat 3: 1'a/2'a Kalleballe / kilsmo - 3'a pöker

Heat 4: 1'a Buggie - 2'a Ängeln17 - 3'a Gibbson

 

Att Heat 4'a i Omgång 2 gick så kasst i omgång 1 beror på att dom har två spelare som inte var med i omgång 1 + ingen av dom vann i omgång 1.

Att heat 3 ser starkt ut i omgång 2 beror på att dom har två heatsegrare från omgång 1 och dessutom en som kom 2'a i omgång 1.

 

Skitsamma, man kan inte leva på gamla meriter.

 

Lösenorden till omgång skickar jag via PM senast fredag. (Veckans tema på lösenorden: "Havet är djupt...."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag satt upp turneringarna i lobbyn.

Tourney -> Private -> 18'e Mars kl 16:00 ET.

Vilket borde bli kl 21:00 i Sverige? :)

 

Ser det bra ut? Är Ängeln17 nöjd? :-D

 

---

 

Kul att ni uppskattade min genomgång av ihopsamlade poäng, heat för heat.

Om man då kollar på vem som tog flest poäng i omgång 1 "borde" omgång 2 sluta såhär:

Heat 1: 1'a Cyntax - 2'a Gahlster - 3'a koboy eller CarlLee

Heat 2: 1'a Eurythmech - 2'a/3'a dafgaard / MrGunner

Heat 3: 1'a/2'a Kalleballe / kilsmo - 3'a pöker

Heat 4: 1'a Buggie - 2'a Ängeln17 - 3'a Gibbson

 

Att Heat 4'a i Omgång 2 gick så kasst i omgång 1 beror på att dom har två spelare som inte var med i omgång 1 + ingen av dom vann i omgång 1.

Att heat 3 ser starkt ut i omgång 2 beror på att dom har två heatsegrare från omgång 1 och dessutom en som kom 2'a i omgång 1.

 

Skitsamma, man kan inte leva på gamla meriter.

 

Lösenorden till omgång skickar jag via PM senast fredag. (Veckans tema på lösenorden: "Havet är djupt...."

 

Ska bli skönt att slå dom ur underläge... ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Borde inte Ängeln vara göteborgare? :roll:

 

Juggler föreslog en FAQ på mitt namn/Avatar. Kanske ska fixa det. Tjatas så om det där korpgänget 8-) från västsverige så det e nått förskräckligt. Namnet finns förklarat i min dagbok.

 

Och Ängeln17 har fått drömlottning i Omgång 2. Man kan tro att du ska spela poker med Skansenakvariet :roll:

 

Omgång 2

 

Heat 4: Gibbsson Myssion illerrre Ängeln17 alex1759 Buggic Joey Billey

 

A walk in the park. För de andra :rolleyes: .

Om nu de där två nollorna :lol: vågar ställa upp den här söndagen. Eller de kanske ska lämna WO igen 8-) DÅ kan man ju komma 7:a :mrgreen: .

 

Ja vårat heat har ju samlat massor av poäng, det kanse inte bara blir att promenera genom startfältet denna gång....

 

Får man föreslå att du har handbromsen i denna gång.

 

Nu har jag satt upp turneringarna i lobbyn.

Tourney -> Private -> 18'e Mars kl 16:00 ET.

Vilket borde bli kl 21:00 i Sverige? :)

 

Ser det bra ut? Är Ängeln17 nöjd? :-D

 

Att Heat 4'a i Omgång 2 gick så kasst i omgång 1 beror på att dom har två spelare som inte var med i omgång 1

 

Varje morgon när jag läser dödsannonserna och jag inte finns med är jag nöjd :lol: . Vid min ålder behövs inte så mycket för att man ska bli det nämligen.

 

För övrigt se ovan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu vet jag varför det automatiskt blir två bord om vi är 8 eller 9 spelare som försöker spela privat sng på PokerStars. Jag mejlade och frågade, här är svaret:

----

Hello Cyntax,

 

Thank you for writing.

 

In regards to the 8 players being split into 2 tables of 4, this situation

will arise due to the need to allow room for possible late registrations.

The system must maintain a table balance.

 

We are sorry, but this feature cannot be avoided.

 

Let us know if you have further inquiries.

 

Regards,

 

Paula

 

----

Som ni minns blev det inte split på borden med 7 spelare! Och vi som spelade Klonk Invitational i januari minns att det blev två bord med 9 spelare. För att vi ska slippa detta måste vi vara max 7 spelare.

*Surt som fan!*

 

Vad gör vi nu då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...