Ängeln17 Postad 11 Mars , 2007 Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 Vi som e från Gööööteborg, ååååker aldrig hem med sorg! Vi som e från Göteborg hejhejhej! Utom när ni har mött AIK, som tagit alla tre poäng . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 11 Mars , 2007 Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 De e f**n va folk det dykt upp som man aldrig hört av förut! Det är tydligen en del som hänger i SnG-forumet trots allt. Känns ju ibland som att vi bara är typ 10-12 pers som spelar SnG's eftersom det är ganska få som vanliigtvis skriver nåt här. Hur som helst, skitkul att det dykt upp, för mig åtminstone , lite "nya" ansikten! Hoppas ni blir kvar efter ligan! Lycka till allihopa i kväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 11 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 De e f**n va folk det dykt upp som man aldrig hört av förut! Det är tydligen en del som hänger i SnG-forumet trots allt. Känns ju ibland som att vi bara är typ 10-12 pers som spelar SnG's eftersom det är ganska få som vanliigtvis skriver nåt här. Hur som helst, skitkul att det dykt upp, för mig åtminstone , lite "nya" ansikten! Hoppas ni blir kvar efter ligan! Lycka till allihopa i kväll! Season II kanske blir +50 spelare? CarlLee: har du kvar dom fina domänerna? Vi/du kanske vill göra en fin hemsida för "Klonk Sng League"? Förresten, duger namnet på ligan eller har någon ett bättre förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kilsmo Postad 11 Mars , 2007 Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 Jag skulle inte kunna tänka mig ett bättre namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 11 Mars , 2007 Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 Season II kanske blir +50 spelare? CarlLee: har du kvar dom fina domänerna? Vi/du kanske vill göra en fin hemsida för "Klonk Sng League"? Förresten, duger namnet på ligan eller har någon ett bättre förslag? En hemsida var en skön ide om någon är haj på detta. Och namnet klonk sng league är klockrent Nu har febern gått ner från 40 till 38 så jag blir farlig ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlLee Postad 11 Mars , 2007 Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 Season II kanske blir +50 spelare? CarlLee: har du kvar dom fina domänerna? Vi/du kanske vill göra en fin hemsida för "Klonk Sng League"? Förresten, duger namnet på ligan eller har någon ett bättre förslag? mm visst har jag det. http://www.klonk.nu kommer förmodligen bli sidan med tabeller och skvaller så småningom.. Glöm inte att raila mig mot moneymaker på stars klockan 17 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 11 Mars , 2007 Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 Fan vad kul med en site!!! Piska Moneymaker nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 11 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 Jag skulle inte kunna tänka mig ett bättre namn.Eftersom CarlLee har http://www.klonk.nu så måste namnet nästan innehåll "klonk". Klonk Sng League Klonkligan Klonk sngliga Klonk's liga Klonk/Police Sng Liga Äh, fan. Kom med förslag! Säsong I får vara som den är. Ni har en månad drygt på er att komma med namnförslag till säsong II. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 11 Mars , 2007 Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 Jag kan sätta upp dig som reserv ifall någon inte kan spela en vecka.Missa inte "Season II" lite senare Vore riktigt najs Först då kommer forumet kunna kröna sin SNG fantast Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Asagud Postad 11 Mars , 2007 Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 Jag förutspår: År 2009, Klonk SnG League med sina tre underdivisioner har tagit världen med storm. Att köpa reklamtid till den på 1:an direktsända finalomgången går på 5 mille. Enligt undersökningar spelar en tredjedel av sveriges befolkning på resultat från varje omgång. Efter stora påtryckningar från allmänheten klubbas Klonk SnG League igenom som nationalsport i Sverige varpå kungahuset avsäger sina titlar och ett nytt pf-hus bestående av forumiter som Myssion, Cyntax, Max Cady med flera blir adliga och tar över monarkin. Sveriges flagga ändras för att innehålla ett stort grönt Cyntax-märke mitt i flaggan. Krig stoppas, arbeten pausas och ingen sover när finalen går igång. Programmet är direktsänt till hela världen och över hälften av världens ekonomi är spelad på finalresultatet. Sådärja. Känns som att man kanske ska anmäla sig till säsong två. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
billey Postad 11 Mars , 2007 Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 ska vi lira med 15min blinds perioder? jag hade hoppats på en turbo:rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 11 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 ska vi lira med 15min blinds perioder? jag hade hoppats på en turbo:rolleyes:Det går inte. 15 min är "default" och går inte att ändra i klienten. Jag hade gärna satt den till 10 min, men det går som sagt inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 11 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 HELVETE!! OBS OBS OBS!!! PokerStars tycks ha ändrat klockan! Vi spelar kl 20:00 svensk tid istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 11 Mars , 2007 Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 Fan vad gött att det blir 20:00! inte lika stor krock med alla andra turneringar ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 11 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 Fan vad gött att det blir 20:00! inte lika stor krock med alla andra turneringar ikväll!Alla andra turneringar på PokerStars är också ändrade.Gissa om hundratals européer kommar att vara sitting out första timman! Övervärde för er som spelar och inte missar starttiden. *mums* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 11 Mars , 2007 Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 Hur ska jag o Krippa inte kunna klonka hem det här liksom? Enda förutsättningen är att ni alla är lika fiskiga som random Everestspelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 11 Mars , 2007 Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 Eftersom CarlLee har http://www.klonk.nu så måste namnet nästan innehåll "klonk". Klonk Sng World SerieLeague . DET är "lite" ödmjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 11 Mars , 2007 Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 HELVETE!! OBS OBS OBS!!! PokerStars tycks ha ändrat klockan! Vi spelar kl 20:00 svensk tid istället! :shock: :shock: :shock: Risk att heat 1 får en sitout första kvart-tjugo minuterna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 11 Mars , 2007 Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 :shock: :shock: :shock: Risk att heat 1 får en sitout första kvart-tjugo minuterna Hinner ju knappt gå en blinds period ändå när det är 15 min perioder så du har nog inte blivit av me speciellt mycket ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 11 Mars , 2007 Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 15 mins e perfekt för oss Everest-grinders! Då får skickligheten spela ut oxå. Det här klonkas hem! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlLee Postad 11 Mars , 2007 Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 Tourney - vip - 1table chris moneymaker nu kl 17, hejja mig klonk_a_donk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 11 Mars , 2007 Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 Tourney - vip - 1table chris moneymaker nu kl 17, hejja mig klonk_a_donk Bra, man hinner fixa popcorn =) GL =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlLee Postad 11 Mars , 2007 Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 Tackar !! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 11 Mars , 2007 Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 får väl raila lite till maten då... Ge oss en bra och rolig match nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 11 Mars , 2007 Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 var är den nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts