Vegad Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 bra att ni gjort turren vid 11.00 ( 10 dollar insatts ) till 10 K garanterat kmr bli mer spelare, så småningom (= Citera
scouserandy Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 Ok gött, när tror du dom kommer? Citera
Careca Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Igår var det 913... eller 931 personer med i den turren. Kom tvåa, rätt nöjd. Citera
FlexWheeler Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Har lirat 50 dollars-turneringen en hel del men har slutat nu för blindshöjningarna är ju sjuka. Måste ju dubbla upp varannan hand för att ens hålla sig vid 10 BBs efter ett tag känns det som. Nu lirar jag Eurobets 50-dollars istället, lite slöare blindstruktur + 500 mer i startmarker. Everest ni måste sänka höjningarna, iaf lite. Citera
JensNi Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 bra att ni gjort turren vid 11.00 ( 10 dollar insatts ) till 10 K garanterat kmr bli mer spelare, så småningom (= vilklen sida snackar vi om här? Citera
JensNi Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Tja vilket forum är vi i? skulle du va lustig så var de inte kul:/ tror du förstod vad jag menade! är det everest, pokerstar, ftp..osv? så svårt kan de iinte va och säga vilken sajt:) Citera
wheelinho Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 skulle du va lustig så var de inte kul:/ tror du förstod vad jag menade! är det everest, pokerstar, ftp..osv? så svårt kan de iinte va och säga vilken sajt:) HAHAHA DAGENS LOL :lol: Citera
Willy_Wonka Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 skulle du va lustig så var de inte kul:/ tror du förstod vad jag menade! är det everest, pokerstar, ftp..osv? så svårt kan de iinte va och säga vilken sajt:) Start > Pokerforum > Pokersajter > Everest Poker Citera
teddybeahr Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 skulle du va lustig så var de inte kul:/ tror du förstod vad jag menade! är det everest, pokerstar, ftp..osv? så svårt kan de iinte va och säga vilken sajt:) Jag får en känsla att du försöker driva med mig? Citera
Recommended Posts