CHNE Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 Varför kör ej Partypoker med 5 kort som man skall? inge jätte problem men vid tex. två par skall ju högsta kickern vinna. Citera
jojje44 Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 Varför kör ej Partypoker med 5 kort som man skall? inge jätte problem men vid tex. två par skall ju högsta kickern vinna. Klart att de gör! :> Citera
Antisk Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 ??? Klart party kör med 5 kort, annars hade det ju varit omöjligt att få stege eller kåk. Du måste ha missuppfattat situation vad gäller tvåparet. Citera
JLW Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 Ååååhh... Jag ska inte, jag ska inte, jag ska inte... men... Jag kan inte låta bli! Förlåt för OT! Klart att de gör! FYP. Förlåt. Citera
CHNE Postad 6 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2007 tror ni missförstår mig, ligger tex 2 par på bordet, jag har A på handen han K vi delar potten. Citera
Skogiss Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 du måste sett fel, för split pott blir det inte Citera
Kenan83 Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 tror ni missförstår mig, ligger tex 2 par på bordet, jag har A på handen han K vi delar potten. Nej, det stämmer inte. Är brädan 88226 och du har A5, Fi har KQ så vinner du. Citera
CHNE Postad 6 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2007 Måste verkligen sett fel då , kanske därför det gick så dåligt inatt men reagerade stark vid två tillfällen att det vart fel. hadde även hört detta kunnde exestera på andra siter (kommer ej ihåg vilka) så ville kolla. Citera
Hjort Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 Du såg antagligen något i stil med att 7722A förlorade mot 7733Q. Båda paren räknas i tvåpar, först det största, sedan det minsta och sist kicker. Citera
Big Less Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 Måste verkligen sett fel då , kanske därför det gick så dåligt inatt men reagerade stark vid två tillfällen att det vart fel. hadde även hört detta kunnde exestera på andra siter (kommer ej ihåg vilka) så ville kolla. Du kan nog vara rätt säker på att detta inte existerar någonstans. Citera
Gummo Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 Du såg antagligen något i stil med att 7722A förlorade mot 7733Q. Båda paren räknas i tvåpar, först det största, sedan det minsta och sist kicker. Lite OT. Men jag hatar att se fel på det där sättet eller att man tex missar en stege eller ngt och man inte fattar varför pengarna åker åt andra hållet. Precis som trådskapare säger så händer det oftast när det är seeeent eller om det är en allt för bra film på tv. Tveklöst ett sign på att det är dags att stänga ner klienten Citera
DrRoland Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 Du kan nog vara rätt säker på att detta inte existerar någonstans. Sämsta handen vinner naturligtvis aldrig, däremot händer det till och från att sajterna inte visar bordet eller din hand korrekt alla gånger. Har några skärmdumpar också så fenomenet beror inte bara på trötthet. Citera
CHNE Postad 6 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2007 Lite OT. Men jag hatar att se fel på det där sättet eller att man tex missar en stege eller ngt och man inte fattar varför pengarna åker åt andra hållet. Precis som trådskapare säger så händer det oftast när det är seeeent eller om det är en allt för bra film på tv. Tveklöst ett sign på att det är dags att stänga ner klienten Haha stämmer nog bra detta Nästa gång skall jag gå tillbax och skriva ner bordets kort , läsa den några gånger, göra någe annat och sedan läsa den igen så man verkligen försår vad som hände Citera
gdaily Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 Du borde kunna hitta handen på din dator, Partys handhistorik sparas automatiskt (?) på hårddisken. Citera
Recommended Posts