Gå till innehåll

All in, Gretko, Goolarn och Watoz bilddagbok från thailand

Recommended Posts

Postad

Glömmer alldrig när jag stötte på er på koh samui. Watoz hade skit i hela ansiket. Det var helt brunt.

Jag frågade dom andra varför?. Då sa dom att dom bara skiter på varandra hela dagarna. Jag stack på en gång.

Men när jag sedan ser All in komma springandes på stranden och det sprutade skit överallt då orkade jag inte mer.

För övrigt kan ajg meddela alla att jag lägger ner pokern nu. Känner att det inte behövs längre då jag äger cirka 450 000 000 000.

• 8 months later...
  • Svars 436
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Så ni sitter framför datorn, köper klockor och festar med horor,

och försöker förtvivlat dämpa er ångest och ert tomma liv med alkohol och tabletter...

Är det inte onyttigt?

Eller kan man bli så cool att man kan ta hur mycket Tramadol som helst? =)

Tror ni att ni kommer leva ett bra liv med gott om pengar om 2-3 år också? =)

Postad

och försöker förtvivlat dämpa er ångest och ert tomma liv med alkohol och tabletter...

Är det inte onyttigt?

haha vettefan om man kan bli så jävla häftig så man kan ta hur mkt tramma som helst.. isf skulle jag vilja vara coolast i världen!

ja är mina pengar slut om 2-3 år så lär jag köpa en jävla massa tramadol skulle ja tro..

Postad

Är det inte onyttigt?

DU ÄR BARA AVUNDSJUK. Alla på det här forumet är avundsjuka! Kolla vad många som är på Hampulito och CDS bara! Jag fattar inte

Postad
DU ÄR BARA AVUNDSJUK. Alla på det här forumet är avundsjuka! Kolla vad många som är på Hampulito och CDS bara! Jag fattar inte

Trodde det aldrig... men.

.

+ att varför måste folk vara så sjukt hatiska i sina inlägg. Lägg fram det ni vill ha sagt på ett konstruktivt sätt så kanske ni får lite gehör.

Postad
Trodde det aldrig... men.

.

+ att varför måste folk vara så sjukt hatiska i sina inlägg. Lägg fram det ni vill ha sagt på ett konstruktivt sätt så kanske ni får lite gehör.

Hahah ante ante... :h: :h: :h:

• Skapa nytt...