Gasoline Postad 23 Februari , 2005 Rapport Postad 23 Februari , 2005 hehe jo, snacka lite med support, kanske får $90 dollar till i bonus, får se vad som händer, värt ett försök, de sa iaf att de skulle fixa så balance vart rätt Citera
richardd Postad 26 Februari , 2005 Rapport Postad 26 Februari , 2005 Hejsan hejsan jag tänkte casha ut från interpoker via wire eftersom det var det enda alternativet (funkar vanlig check bra???!!). Dom frågar efter nått som heter bank statement och jag förstår inte vad dom menar och dom verkar inte vilja svara på det via mail heller (får bara massa luddiga svar), det står att det inte får vara äldre än 3 månader och att all info ska finnas på det, var får jag tag i ett sånt och vad är det?! Tack på förhand Citera
pjucke Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 Hej! Jag fick ett email där jag blev erbjudet $90 i bonus om jag satt in $90. Nu är min frågan vilka bord jag måste spela på för att få bonusen? Brukar i vanliga fall mest spela på $0.25/$0.50. Citera
AA1234 Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 Hur funkar det med raked hands? Måste man själv ge pengar i poten för att handen skall räknas som raked eller är det som på party att det räcker man foldar? Citera
Svinto Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 Det räcker med att du får kort, du behöver inte stoppa pengar i potten. Citera
Larran Postad 2 Mars , 2005 Rapport Postad 2 Mars , 2005 Lirar iofs på caribbean sun lite nu, men de e ju rätt likt interpoker. Ivf när jag ska göra utbetalning te neteller så ska jag tydligen skriva in en sån här ECash Direct Pin. Bara jag som inte fått en sån lr? Skicka ett meddelande till dom då dom sa att koden skulle komma mellan 5-10 dagar. de har dock gått 2-3 veckor utan minsta skymt av nån kod Citera
AA1234 Postad 2 Mars , 2005 Rapport Postad 2 Mars , 2005 Tack Svinto för ditt svar, har dock hört annat att det är som på expekt att man måste vara med själv i poten för att det ska räknas. Citera
Svinto Postad 2 Mars , 2005 Rapport Postad 2 Mars , 2005 AA1234, du har hört fel . Jag har själv för några timmar sen clearat $90 genom att få kort i 450 rakade händer. Citera
Dazen Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 På vilka bord är det man får "betalt" för varje timme man spelar? jag hittar inte detta Citera
Svinto Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 Ibland hoppar det fram ett fönster med frågan om man vill spela på ett nyöppnat bord mot $10/h. (eller vilken valuta det nu är). Dessa bord är alltid minst 2/4. Citera
Dazen Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 ok, tack! är det svårt att cleara $90 bonusen eller? räcker det om man sätter in $90 för att lyckas? Citera
lfx Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 Det krävs att du blir tilldelad kort i 450 händer som det tas rake ur så den är lätt att cleara även på de lägre nivåerna. $90 går det att klara sig på, men det är förmodligen bättre att sätta in lite mer så du klarar av att förlora några potter utan att vara mindre slagkraftig för det. Citera
Krissan Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 Hur löst är det på Interpokers 1/2 FL-bord? Citera
Dazen Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 Det krävs att du blir tilldelad kort i 450 händer som det tas rake ur så den är lätt att cleara även på de lägre nivåerna. $90 går det att klara sig på, men det är förmodligen bättre att sätta in lite mer så du klarar av att förlora några potter utan att vara mindre slagkraftig för det. hur mycket mer? Citera
Svinto Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 Det är svårare att hitta lösa bord där än på partynätet. Man får ofta vara nöjd med strax över 30% flopptittare verkar det som. Citera
Krissan Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 Det är svårare att hitta lösa bord där än på partynätet. Man får ofta vara nöjd med strax över 30% flopptittare verkar det som. Uäääh! tiiiiiight.. Jag som är bortskämd med Pacifics 60-70%.... Citera
Svinto Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 På nåt sätt tror jag ändå att det är en nyttig omväxling. Man får faktiskt tillfälle att fundera på vad de andra kan ha, och även övning i att ta reda på vilka spelare som är svaga osv. Såna delar är ju annars lite lurigt att öva upp om man bara spelar superlösa tomtebord. Jag kommer inte ihåg var jag läste det, men någonstans på nätet finns en artikel som handlar om att det är lätt att luras att tro man klarar av höga limits bara för att man har horat ihop en stor br. Så om du inte gör nån större vinst på dina 450 händer i månaden kan du ju se det som att du får användbara gratislektioner. Citera
Krissan Postad 4 Mars , 2005 Rapport Postad 4 Mars , 2005 Jo, men det är ju roligare att spela mot superlösa tomtar som går med med any 2, iaf när det är tentatider, och man bara har pokern lite i bakgrunden sådär... =) Citera
TotalFarsa Postad 4 Mars , 2005 Rapport Postad 4 Mars , 2005 Jo, men det är ju roligare att spela mot superlösa tomtar som går med med any 2, iaf när det är tentatider, och man bara har pokern lite i bakgrunden sådär... =) Äsch, vadå Krissan... På den NL-borden som jag clearar min bonus på så spelar det ingen roll att jag inte ser många händer (inväntar stål). När jag väl trycker till så är det alltid nån eller några som hänger med och donerar en slant till min ölfond. Tycker alltså inte att det är så farligt tight F.ö är det jättefegt att plugga till tentor!!!!! /TF Citera
dedu Postad 4 Mars , 2005 Rapport Postad 4 Mars , 2005 Jag undrar om de är möjligt att ta ut pengar från mitt interpoker konto till en kompis neteller utan att de blir massa strul? Citera
TotalFarsa Postad 4 Mars , 2005 Rapport Postad 4 Mars , 2005 Vet inte om det går att genomföra utan strul. Men för att unvika det så kan du väl ta ut till ditt eget och sen göra en member-to-member-transfer? Tar lite längre tid men du undviker "strul"... /TF Citera
dedu Postad 4 Mars , 2005 Rapport Postad 4 Mars , 2005 Hej är det någon som har gjort en wire transfer från interpoker som kan berätta hur det gick? OM de var några problem och om hur de gick tillväga? Jag har tittat lite på interpokers hemsida och tycker att de verkar lite småtjorvigt, specielt vissa uppgifter som krävs verkar svåra att få tag i? Tacksam för hjälp Citera
Recommended Posts