Gå till innehåll

SAJT: InterPoker.com


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 551
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hejsan hejsan jag tänkte casha ut från interpoker via wire eftersom det var det enda alternativet (funkar vanlig check bra???!!). Dom frågar efter nått som heter bank statement och jag förstår inte vad dom menar och dom verkar inte vilja svara på det via mail heller (får bara massa luddiga svar), det står att det inte får vara äldre än 3 månader och att all info ska finnas på det, var får jag tag i ett sånt och vad är det?!

 

Tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirar iofs på caribbean sun lite nu, men de e ju rätt likt interpoker. Ivf när jag ska göra utbetalning te neteller så ska jag tydligen skriva in en sån här ECash Direct Pin. Bara jag som inte fått en sån lr? Skicka ett meddelande till dom då dom sa att koden skulle komma mellan 5-10 dagar. de har dock gått 2-3 veckor utan minsta skymt av nån kod

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det krävs att du blir tilldelad kort i 450 händer som det tas rake ur så den är lätt att cleara även på de lägre nivåerna. $90 går det att klara sig på, men det är förmodligen bättre att sätta in lite mer så du klarar av att förlora några potter utan att vara mindre slagkraftig för det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det krävs att du blir tilldelad kort i 450 händer som det tas rake ur så den är lätt att cleara även på de lägre nivåerna. $90 går det att klara sig på, men det är förmodligen bättre att sätta in lite mer så du klarar av att förlora några potter utan att vara mindre slagkraftig för det.

 

hur mycket mer? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På nåt sätt tror jag ändå att det är en nyttig omväxling. Man får faktiskt tillfälle att fundera på vad de andra kan ha, och även övning i att ta reda på vilka spelare som är svaga osv. Såna delar är ju annars lite lurigt att öva upp om man bara spelar superlösa tomtebord.

 

Jag kommer inte ihåg var jag läste det, men någonstans på nätet finns en artikel som handlar om att det är lätt att luras att tro man klarar av höga limits bara för att man har horat ihop en stor br. Så om du inte gör nån större vinst på dina 450 händer i månaden kan du ju se det som att du får användbara gratislektioner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, men det är ju roligare att spela mot superlösa tomtar som går med med any 2, iaf när det är tentatider, och man bara har pokern lite i bakgrunden sådär... =)

 

Äsch, vadå Krissan... På den NL-borden som jag clearar min bonus på så spelar det ingen roll att jag inte ser många händer (inväntar stål). När jag väl trycker till så är det alltid nån eller några som hänger med och donerar en slant till min ölfond. Tycker alltså inte att det är så farligt tight :D

 

F.ö är det jättefegt att plugga till tentor!!!!!

 

;)

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej är det någon som har gjort en wire transfer från interpoker som kan berätta hur det gick? OM de var några problem och om hur de gick tillväga?

Jag har tittat lite på interpokers hemsida och tycker att de verkar lite småtjorvigt, specielt vissa uppgifter som krävs verkar svåra att få tag i?

 

Tacksam för hjälp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...