Gå till innehåll

Pumans - Paus från skrivandet!


pumans

Recommended Posts

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

:cry:

 

Körde 10 st och resultat på det blev -$100.

Var ska det sluta någonstans? Gula rullen?

 

Rulle: $700

 

Oavsett hur stor favorit jag är att vinna händerna så förlorar jag dem lik förbannat. Och nej det är inte att jag glömmer alla mina egna vinster för där finns inga. -15 inköp på 36 st sng´s som jag kört i idag är fan sjukt. Oke om jag kanske lirat FR och 3 priser, men nu lirar jag 5-manna med 3 priser och jag får in degen som favorit jäkligt ofta. Allt känns bara så jäkla trist nu.:cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick rb igår och inte på måndag som jag trodde.

$717 blev det.

 

Dock ytterliggare backande på spelet, men jag klarar mig väl en liten stund extra nu innan jag gular.

 

60st i feb

-$380 på dessa.

 

Asså det ska i stort sett vara omöjligt att backa så mycket på så få, men riggen är galen.

 

Rulle: $1360

 

Gul om ca 7,15 dagar i detta tempo. Plus att chatten är avstängd nu igen. SKÖNT! Tror inte det går att få tillbaka den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet precis hur du känner dig. Satte in lite flis och skulle köra en bonus på chanpoker... Kör bara $5,5 or på ongame nätverket. Körde några dagar och plussade sakta men säkert några inköp upp, backade lite, men sen upp igen osv... Sen efter några dagar vänder det. På bara några dagar har jag tappat 25!! inköp på denna nivån. Spelarna är så dåliga så jag skrattar varenda gång jag spelar, men inte en enda hand får stå. Det spelar ingen roll ifall jag är favorit, det blir utdraget istort sätt hela tiden. Lite svårt o se hur man skall vara en stor vinnare på dessa nivår när det är så omöjligt att vinna:mrgreen:

Ok, då kan man ju säga att jag är kass.. men grejen är den att vi är 2 som delat på kontot och vi båda kan spela sit & go och vi har spelat ungefär lika mycket.

När sen kvaliteten på spelarna sen är så jäääääkla dålig, så borde det ju synas på kontot att man har nån slags edge.. men icke :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis så är det! Sen vill jag ha så lite varians som möjligt för jag tror jag spelar bättre då. 5-manna med 3 priser ska inte kunna ge så sjuka nerförsbackar. Det är ju närmare 20 inköp på 60st sng´s. Sorgligt! Känns som jag deltar i ett jävla lotteri hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riggen släppt?

 

Efter 60 st låg jag -$380 nu ligger jag till så här.

 

200st

+$94

 

Skönt!:-)

 

Lång natt med Super Bowl. Har ingen som helst aning hur bra lagen är, men Patriots kommer ha stor chans att vinna tydligen. Troligtvis blir det så. Smällde in lite deg på hcp-spelet -12 Patriot till 1,90. Lite poker också nu när det går bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att man orka se hela Super Bowl igår.:shock: Riktigt segt att kolla på, men lite intressant ibland och dramat på slutet var ju helt okej. :-) Mitt bet gick rent och helvete.:-P Inte kostigt när man lirar ngt man inte har ngn aning om.

 

Pokern flyter på rätt bra nu.

269st

+$215

 

Rakat ca $550 redan i feb. Mål $3000.

550/3000

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte så mycket lir idag, men lite blev det. Nosa lite på $55 blandat med $22 och €22 som vanligt. Gick väl okej. Lite plus gick jag, men stängde precis excel och orkar inte öppna igen för att kolla exakt:-P. Runt 40 dollares tror jag. Fyra raka plusdagar. När hände det senast?

 

Rakemålet: ~660/3000

 

Sov sött!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Också var man där igen!:-( Hinner knappt sätta mig för grinda lite innan riggen sätter igång igen efter några dagars frihet från den. Torskar givetvis snabbt två favorit All innar på 2st $55. Övrigt gick det inte mycket bättre. Hann spela 1 timme och backa 260 dollar. Då var det som vanligt igen.

 

359st

+$101

 

Rulle: $1840, skiter i $55 ett tag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ajaj! Usel dag!

 

-$356

 

Break-even nu på 401 st sng´s så när som på 3 dollar plus. Antagligen blir jag inte bättre än så här. Fan går inte mycket plus på sng spelet längre. Spelar som en kastrerad bäver. Riktigt riktigt jävla dåligt med andra ord. Hitta ett tag så fint spel som gav fint med vinst, men tydligen när jag inte spela så mycket 2 dagar försvann det eller jag vet inte. Antingen vinner jag allt eller förlorar allt typ. Kan det inte vara lite mitt emellan med övervägande vinster?:-P Sjuk varians för att vara det jag spelar, men kanske det beror på att jag har 6 bord uppe samtidigt? Får väl snart inse man är en fisk i den stora mängden. :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte blir det bättre! Har blivit 3-4 st sessioner idag och starta alla med att plussa typ 100 dollar för att sedan sluta varje session på minus. Känns som man bara sitter där och alla spelare går plus minus 0 under ett stort antal sng´s och vi alla betalar en jävla massa rake. Själv ligger jag -$24 på 477st. Ytterliggare 50 back på MTT´s.

 

Rakat ~1050/3000

 

Rulle: låga $1665 efter varit uppe i $2100 igår morse. Plussar enbart på rb:n för tillfället och gjort så ett bra tag tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte blir det bättre! Har blivit 3-4 st sessioner idag och starta alla med att plussa typ 100 dollar för att sedan sluta varje session på minus. Känns som man bara sitter där och alla spelare går plus minus 0 under ett stort antal sng´s och vi alla betalar en jävla massa rake. Själv ligger jag -$24 på 477st. Ytterliggare 50 back på MTT´s.

 

Rakat ~1050/3000

 

Rulle: låga $1665 efter varit uppe i $2100 igår morse. Plussar enbart på rb:n för tillfället och gjort så ett bra tag tycker jag.

 

Det är trisst men det funkar egentligen..

Så länge det är +..

Visst, det är roligare att plussa på poker än på RB... Äsch.. Det kommer snart släppa! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo klart det går an, men skulle vara skönt plussa lite igen. Tjänar ca $20/h på rb så jättedåligt är det inte.:-)

 

Jo vi får hoppas det släpper snart. Det släpper alltid någongång. Det kan gärna få släppa för en längre tid nästa gång det släpper.:-P

 

Bara till att kämpa vidare antar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortsätter förlora varje hand konstant oavsett favorit eller ej.

-$284 på 519 st sng. TORSK! Startar varje session helt okej med plus allt mellan $50-$100 för att sedan tappa extremt mycket.

 

Vet inte om man kan räkna så här. Klart man kan, men kanske helt fel tankesätt. Sessionen precis avsluta jag med att komma utanför pengarna i fem stycken varav 3 på €22 och 2 på $22. ITM är ca 73% och chansen att spela 5 raka OOTM som händer typ varje session nu på sistone kan inte vara stor? 0,27^5 eller=0,143%. Sjuuuuuuuuuuuuuuukt vad jag förlorar utan att jag fattar varför egentligen??:-(

 

Rulle: $1405

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Också tar vi neråt igen! Rolig berg- och dalbana. Men vad ska man göra när man förlorar J10 mot 104 AI PF. Två fyror på floppen.

 

JJ mot A8 AI PF. Tre klöver på floppen, jag en klöver han ingen. En åtta på flop med. Han prickar tvåpar med återstående två essen han kan få på turn och sen blank river. Och så här håller det på hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...