kfluffie Postad 30 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Mars , 2007 Fakked up shit! Morsan ringde och sa att det ligger räkningar hemma hos dem (bokförd där) ifrån kronofogden! I was like: "WTF m8!" Hon visste inte var kom ifrån då hon ej var hemma så jag ringde runt till mina 3 fakturautställare - Telenor, UPC samt Tele2. Alla var betalada. UPC hade visst blivit uppsagt (tillhörde min gamla lägenhet så är okej, trodde det var sista Juni dock.) Så nu sitter jag med brev ifrån kronofogden men okänd utställare. Mindre bra. Ska ringa syrran som får kolla upp det där. Hon har inget val. Snetänt liv alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 30 Mars , 2007 Rapport Share Postad 30 Mars , 2007 Hoppas att det löser sig med "skulderna". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 30 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Mars , 2007 Hej Tomas, Tack för ditt E-mail Vi är uppriktigt ledsna för denna försening av din bonus. Du kommer givetvis få din bonus utbetald så snart som möjligt, och jag ber dig om ytterligare lite tålamod. Återigen ber vi självklart om ursäkt för denna försening. Med vänliga hälsningar Mattias Jansson Poker Support Expekt.com Ltd. Skickade mailet imorse. Ty. Fick f.ö. svar på ang. skulderna. Är CSN som håller på och fukkar sig kombinerat med mitt (uppsagda) UPC-abbonemang. Jaja, jag betalar idioterna och sen ska jag nog fixa adressändring. Lär ju vara billigare än alla jävla påminnelseavgifter samt konfrogdogubbar på en! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 30 Mars , 2007 Rapport Share Postad 30 Mars , 2007 Hej Jörgen, Tack för ditt E-mail Vi är uppriktigt ledsna för denna försening av din bonus. Du kommer givetvis få din bonus utbetald så snart som möjligt, och jag ber dig om ytterligare lite tålamod. Återigen ber vi självklart om ursäkt för denna försening. Med vänliga hälsningar Mattias Jansson Poker Support Expekt.com Ltd. FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 30 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Mars , 2007 FYP Hehe! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 31 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Mars , 2007 Jag spelade av BigMacStack lite pengar. Han hade ett halvt inköp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 31 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Mars , 2007 Tänkte kolla på filmen om Babel och som Myssion har påtalat så är jag überreligiös så jag började läsa om Babel, eller Babels Torn rättare sagt. Så roligt att läsa på Conservapedia: Babel is the sound your tongue makes when it doesn't know what it is trying to say. Many people say speaking in tongues is a form of "babel"-ing, but really you are speaking through the spirit of the Lord. Bonus: Länk på sidan: Is there archaeological evidence of the Tower of Babel? http://www.christiananswers.net/q-abr/abr-a021.html Hur kan man inte lita på den källan, neutral och så menar jag. Sen så är den så den så ointressant att man bara orkar ögna igenom den och sen så vet man att Babbel-tornet har existerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 31 Mars , 2007 Rapport Share Postad 31 Mars , 2007 Bara så du vet så handlar inte Babel om Babels torn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bjoorn Postad 31 Mars , 2007 Rapport Share Postad 31 Mars , 2007 Blir det 30 k hander pa 1/2 om man inte spelat pa expekt forut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 31 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Mars , 2007 Bara så du vet så handlar inte Babel om Babels torn. Nej, jag förstod ju det! Men jag började iaf läsa om BT. Sedan står det så här på Ginsa ang. Babel: Det essentiella temat återfinns i filmens titel, nämligen myten om Babels torn som symbol för bristande kommunikation och förståelse människor emellan. D.v.s. Det essentiella temat är tornbygge och att Gud kommer ner och låter inte folk prata samma språk längre p.g.a. högmod! Kapisch? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 31 Mars , 2007 Rapport Share Postad 31 Mars , 2007 Kolla din msn, kontot är uppriggat nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 31 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Mars , 2007 Var på Bolaget och där träffade jag en Homie ifrån Gymnasiet. Vi pratade om vad vi gjorde och så nuförtiden, vad våra kompisar ex-kamrater gör etc. Det var sköjj! Vi kom överens om att vi ska träffas den sista April och supa lite i U-a! Softish! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 31 Mars , 2007 Rapport Share Postad 31 Mars , 2007 KF! Skiljer det jättemycket på Expekts $50 HU SnGs och $100? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 31 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Mars , 2007 KF! Skiljer det jättemycket på Expekts $50 HU SnGs och $100? Det skiljer sig en del. Framförallt kan man behöva skjuta lite mer tomt men inte överdrivet stor skillnad. Det gäller ju såklart att märka sina fiskar. Vissa fiskar håller sig till 50 och är uppe på 100 och prövar lyckan, samtidigt som 100-"regulars" är uppe på 200 och prövar lyckan. Sammanfattning: Slår du 50 relativt lätt så ska 100-ingarna inte vara några problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 31 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Mars , 2007 EDIT: Ska tillägga att KaiserZoze är duktig och en kompetent spelare. Ingen Standard-firre. Denna hand är jag otroligt stolt över: Jag var så säker på att han 3-bettsbluffade mig och tryckte in en 4:e tunna! Phett stolt! Starting a new hand (#898557277)Texas Holdem NL 10/20 - 2007-03-31 17:14:37 Server Table NLH Heads Up $200, 56635121 Trny: $200+$10 ID: 471923501 Place: 1 Seat 3: KaiserZoze ( 1,590 ) Seat 8: WhyCantIFold ( 1,410 ) WhyCantIFold posts Small Blind 10 KaiserZoze posts Big Blind 20 Dealing cards Your cards 8d Jd [WhyCantIFold] WhyCantIFold raises 60 KaiserZoze calls 50 Dealing Flop 5s 3d 2c KaiserZoze checks WhyCantIFold checks Dealing Turn 5s 3d 2c 3s KaiserZoze bets 120 WhyCantIFold raises 300 KaiserZoze raises 550 WhyCantIFold goes All-in 1040 KaiserZoze folds Winner is WhyCantIFold 2150 Stolt över denna med. Hade en ganska stor hunch på att han hade 45, 25 eller A5. P.g.a. parandet av damen så blev synen enklare. Hoppas han inte noterar detta och börjar värdeskjuta i dessa lägen i stället Starting a new hand (#898559649)Texas Holdem NL 10/20 - 2007-03-31 17:16:43 Server Table NLH Heads Up $200, 56635121 Trny: $200+$10 ID: 471923501 Place: 1 Seat 3: KaiserZoze ( 810 ) Seat 8: WhyCantIFold ( 2,190 ) KaiserZoze posts Small Blind 10 WhyCantIFold posts Big Blind 20 Dealing cards Your cards 2s 5h [WhyCantIFold] KaiserZoze raises 50 WhyCantIFold calls 40 Dealing Flop 3h 9d 2d WhyCantIFold checks KaiserZoze checks Dealing Turn 3h 9d 2d Qs WhyCantIFold checks KaiserZoze bets 80 WhyCantIFold calls 80 Dealing River 3h 9d 2d Qs Qd WhyCantIFold checks KaiserZoze bets 230 WhyCantIFold calls 230 KaiserZoze shows Ac 5c Winner is WhyCantIFold 740 #EOG. Jag har raisat pre och sedan ställe pre med bara luft (fåtal outs enbart) när han var shortstack. Nu gör jag samma sak med ganska mycket marker bakom mig och skulle han ha KQ/AK etc. så har jag outs: Starting a new hand (#898565641)Texas Holdem NL 20/40 - 2007-03-31 17:22:02 Server Table NLH Heads Up $200, 56635121 Trny: $200+$10 ID: 471923501 Place: 1 Seat 3: KaiserZoze ( 1,100 ) Seat 8: WhyCantIFold ( 1,900 ) KaiserZoze posts Small Blind 20 WhyCantIFold posts Big Blind 40 Dealing cards Your cards Kd Th [WhyCantIFold] KaiserZoze calls 20 WhyCantIFold raises 120 KaiserZoze calls 120 Dealing Flop Qs Jc Kc WhyCantIFold goes All-in 1740 KaiserZoze goes All-in 940 Dealing Turn Qs Jc Kc 8d Dealing River Qs Jc Kc 8d Kh KaiserZoze shows 9d Qh Winner is WhyCantIFold 3000 #EOG. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 31 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Mars , 2007 Kan man få PO att visa vinster också? På frugans dator så står det enbart inköp och ej de jag var vunnit. Summa: -19000$! Känns fel. Fyfan vilken omsättning man har gjort iaf. Ysch! Jag har lirat 4 500: or på tjejens dator bara. Inte bra, inte bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 31 Mars , 2007 Rapport Share Postad 31 Mars , 2007 Är herrn gift? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 31 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Mars , 2007 Är herrn gift? Nej för tusan! Slänger mig bara med felaktiga termer! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 Fått $5k in på kontot än ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 1 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2007 Fått $5k in på kontot än ? Inga pengar in där. Tog ut lite granna i fredags till NetEller med. Ingen transaktion där heller inte! De har nog fullt på Transaktions-avdelning I suppose. Mvh, KF! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 1 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2007 FYI, var på födelsedagskalas igår. En polare som fyllde 22. Jag var så trött så jag drog tidigt. Börjar bli gammal. Fyller 21 i November. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 De gör inte reklam för bonsusen längre på expekts hemsida.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 1 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2007 De gör inte reklam för bonsusen längre på expekts hemsida.. Var ju den sista Mars som var sista datumet för att bli upphöjd till Legend så det låter nog korrekt! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 är man lite väl nervös eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 1 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2007 är man lite väl nervös eller? Ähh, för tusan! Är ingen fara ... Räknar med att stashen kommer in imorgon. Annars vidtar jag nödvändiga åtgärder! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts