mukkitre Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Ja vilken tid (svensk tid) är det sämst spelare på stars NL cg bord? Har nyss börjat lira och tyckte att det gick bättre ju mer klockan gick. Dock kan jag ju ha rejält fel. Ngn annan som kanske har rätt samt är en van stars NL spelare? Citera
DaPine87 Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 När som helst. tycker jag inte. Svintigt mitt på dagen svensk tid.. Citera
Partyjack Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Beror väl lite på vilken sida du spelar på. Allmän känt borde väl vara att Svenska Spel är finemang på helgkvällar och afterwork i allmänhet. Sidor där du hittar amerikansk fisk är ju oftast jävligt fint på tidiga lördag och söndagmorgnar, deras fylleslask i full rulle. (med betoning på TIDIGA typ 3-6 på morgonen) Men detta är väl i det närmaste sunt förnuft, klarar man inte av den problemlösningen kanske man inte alltid hittar plusset på poker oavsett hur mycket fisk det finns? Skämt åsido, beror väl mest på vilket nätverk du befinner dig.. Citera
SouthEast Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Beror väl lite på vilken sida du spelar på.Allmän känt borde väl vara att Svenska Spel är finemang på helgkvällar och afterwork i allmänhet. Sidor där du hittar amerikansk fisk är ju oftast jävligt fint på tidiga lördag och söndagmorgnar, deras fylleslask i full rulle. (med betoning på TIDIGA typ 3-6 på morgonen) Men detta är väl i det närmaste sunt förnuft, klarar man inte av den problemlösningen kanske man inte alltid hittar plusset på poker oavsett hur mycket fisk det finns? Skämt åsido, beror väl mest på vilket nätverk du befinner dig.. ...men detta gäller ju enbart PokerStars allt annat är väl irrelevant i den här tråden!? Citera
mukkitre Postad 28 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2007 ...men detta gäller ju enbart PokerStars allt annat är väl irrelevant i den här tråden!? LOL Så någon mer som har en åsikt i detta? Citera
Vicious Postad 11 Maj , 2007 Rapport Postad 11 Maj , 2007 Spelar ingen roll på den djävla skit sidan. Det slutar iallfall alltid med att man blir utdragen. Citera
thefman Postad 11 Maj , 2007 Rapport Postad 11 Maj , 2007 Klockan 17:25 brukar en kille vid namn "f1shym8" sätta sig på NL10 borden, oftast till höger hittar du honom! Han är fiskig. Citera
Klyka Postad 11 Maj , 2007 Rapport Postad 11 Maj , 2007 Varför de oseriösa svaren? Det är en fullt berättigad fråga. Det är klart att det skiljer sig åt vid olika tider på dygnet / veckan. Själv har jag haft mina bästa sessions (dock FL) på tidig eftermiddag. Men jag har för lite underlag för att dra några slutsatser. Citera
dekutree Postad 11 Maj , 2007 Rapport Postad 11 Maj , 2007 Själv har jag sämst resultat (markant) på söndagar. Men det kanske mest beror på att jag för det mesta är bakfull då? Citera
thefman Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 Varför de oseriösa svaren? Det är en fullt berättigad fråga. Det är klart att det skiljer sig åt vid olika tider på dygnet / veckan. Själv har jag haft mina bästa sessions (dock FL) på tidig eftermiddag. Men jag har för lite underlag för att dra några slutsatser. sori mejt För ett år sedan så hade jag en personlig regel: Aldrig spela innan kl00, gällde både stars och prima på den tiden. Sjukt stor skillnad på motståndet. Men jag var ju också bara marginellt vinnande då. Nu för tiden behöver jag inga regler av den kalibern, vilket är skönt =) Citera
ninety2 Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 Kvällstid är det klart enklast att plussa. Mycket mer tigh-aggro mitt på dagen, tror knappt jag plussat nån gång på en icke-kvälls session. /P (Svensk tid, Low nl cash.) Citera
Recommended Posts