Swedish-Hero Postad 21 Februari , 2005 Rapport Postad 21 Februari , 2005 Får man fråga hur det gick för dig ector? på båda turneringarna! Tack på förhand! Citera
ades_va Postad 21 Februari , 2005 Rapport Postad 21 Februari , 2005 Haha, är det Ector? Är Ector = Magnus Betnér? Citera
Pedi Postad 21 Februari , 2005 Rapport Postad 21 Februari , 2005 Hej Ector Såg på din JJ när du åkte ut på Stars. Med tanke på floppen (AA10), undrar hur du resonerade när du gick hela vägen och torskade till slut? När jag såg korten var jag övertygad om att du satt med A på handen och blev lite besviken när JJ vändes upp. Citera
Ector Postad 21 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2005 Det gick dåligt i samtliga tävlingar jag spelade i går tyvärr... Och ja, det är jag... som är jag. Men säg det inte till nån. Citera
Ector Postad 21 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2005 Hej Ector Såg på din JJ när du åkte ut på Stars. Med tanke på floppen (AA10), undrar hur du resonerade när du gick hela vägen och torskade till slut? När jag såg korten var jag övertygad om att du satt med A på handen och blev lite besviken när JJ vändes upp. Han spelade handen precis som om han bluffade så jag orkade inte lägga mig. Bra spelat av honom, dåligt spelat av mig. Citera
Bein Postad 21 Februari , 2005 Rapport Postad 21 Februari , 2005 haha fan va chill att en stört skön komiker hänger här ! Citera
Poque Postad 21 Februari , 2005 Rapport Postad 21 Februari , 2005 haha fan va chill att en stört skön komiker hänger här ! Lol gillar den här kommentaren kraftigt. Citera
Pokertomte Postad 21 Februari , 2005 Rapport Postad 21 Februari , 2005 Jag kikade också på handen med JJ. Trodde faktiskt att han satt med ~K10. (Hehe, sänkte du inte killen som dissade ditt organ efter att programmet var slut? ) Citera
Ector Postad 21 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2005 (Hehe, sänkte du inte killen som dissade ditt organ efter att programmet var slut? ) Nej varför då? Jag har ju liten kuk... Citera
Pokertomte Postad 23 Februari , 2005 Rapport Postad 23 Februari , 2005 (Hehe, sänkte du inte killen som dissade ditt organ efter att programmet var slut? ) Nej varför då? Jag har ju liten kuk... Haha , det visste han också alltså? Citera
Ector Postad 24 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 24 Februari , 2005 (Hehe, sänkte du inte killen som dissade ditt organ efter att programmet var slut? ) Nej varför då? Jag har ju liten kuk... Haha , det visste han också alltså? Det vet väl alla? Citera
Pokertomte Postad 24 Februari , 2005 Rapport Postad 24 Februari , 2005 (Hehe, sänkte du inte killen som dissade ditt organ efter att programmet var slut? ) Nej varför då? Jag har ju liten kuk... Haha , det visste han också alltså? Det vet väl alla? Nej nu! Jag som trodde det bara var jag som visste Citera
TANDEMCYKELN Postad 13 Mars , 2005 Rapport Postad 13 Mars , 2005 Ector är ibland med i programmet Parlamentet på TV4, han är den rakade unga killen Jag såg en spot för kvällen program. Ector verkar vara med i dag också. Det får man ju se till att kolla in. Citera
QoS Postad 14 Mars , 2005 Rapport Postad 14 Mars , 2005 Delar av gårdagens postningar i en ny tråd, http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=8546 Enjoy! - QoS Citera
Recommended Posts