Gå till innehåll

Sunday Warm-up kampanj


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 165
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag kom etta respektive tvåa i förra veckan, samt hade litet andra placeringar men det verkar inte ha fungerat i rankingen och det verkar ha skett uppdateringar däremellan. Jag antar att det löser sig när PS skickar info nästa gång då :)

 

För övrigt håller jag med om att det inte är för mycket begärt att låta bli att kläcka ur sig precis vad som helst i chatten när man lirar :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kom etta respektive tvåa i förra veckan, samt hade litet andra placeringar men det verkar inte ha fungerat i rankingen och det verkar ha skett uppdateringar däremellan. Jag antar att det löser sig när PS skickar info nästa gång då :)

 

För övrigt håller jag med om att det inte är för mycket begärt att låta bli att kläcka ur sig precis vad som helst i chatten när man lirar :P

 

Har du uppdaterat din profil (ja det borde du gjort ju...)

Jag har ingen aning om när starsturrarna blir uppdaterade :-( men kan du kolla med Appel så inget skitit sig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du uppdaterat din profil (ja det borde du gjort ju...)

Jag har ingen aning om när starsturrarna blir uppdaterade :-( men kan du kolla med Appel så inget skitit sig?

 

 

Jag kollade det för ett par dagar sedan och sedan löste det sig alldeles utmärkt :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kommer troligtvis att spela sunday warm-up imorgon.

Någon annan PF-vinnare som kör?

 

Jag kör.

Vann en plats här, tiltade bort 150 tourneydollar igår, men vann en 45 manna 25dollars i morse och sen en 29dollars niomanna= warmupinträdet! ( puh)

 

Fan att man börjat jobba lite, skulle gärna suttit uppe hela natten för $100K, men får väl nöja mig med 80K : )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lycka till RoccX och ibmachine men sno inte mina marker bara ;-) .

Börjar kännas lite nervöst nu, min första storturnering(vinstpott).

 

Lycka till du med!

Alltid nervöst med så dyra inköp, det hade räckt till många sit and gos...

 

Nåja, jag åker väl ut strax innan bubblan med ett överspelat QQ, lite tradition...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter första timmen har jag en stack på 23,650. Kanon nöjd med tanke låga snittet på startkorten. Spelarkvaliten är ju inte så skrämmande som jag trodde.

 

Hur går det för övriga?

 

 

29k just nu och nej första timmen brukar vara lika galen som vilken turre som helst. Det blir inte hårdare motstånd sedan heller. Det gäller att ducka all-in hysterin som infaller sig då och då bara. Fortsatt lycka till :)

 

edit: 20k nu. Fick precis stryk med 22, 2 mot runner-runner stege :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...