Gå till innehåll

Mallar för att svara på inlägg.


Grymme

Recommended Posts

  • Svars 55
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Meh... Vad forumet behöver mest är kvalitativa postare som kan vara ödmjuka inför kritik och nya infallsvinklar när det gäller poker. Jag är ledsen, men Grymme faller utanför de ramarna.

 

Där har du och jag olika åsikter.

Jag kan hålla med dig att vad du säger om, nya infallsvinklar när det gäller poker, är en del av vad forumet behöver.

 

Annars är forumet en mötesplats för folk som har poker som hobby, inget annat.

 

Att man då gör det i en trevlig och respektfull ton ter sig självklart för mig, men tydligen inte för andra, vilket är fruktansvärt tråkigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Annars är forumet en mötesplats för folk som har poker som hobby, inget annat.
Det är en massa andra saker. För ägarna är det en inkomstkälla, för annonsörerna ett sätt att dra kunder, för postarna en massa olika saker.

 

Att man då gör det i en trevlig och respektfull ton ter sig självklart för mig, men tydligen inte för andra, vilket är fruktansvärt tråkigt.
Problemet är att du, mfl, inte förstår hur mediumet funkar och vad som är en lämplig ton i det.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att man då gör det i en trevlig och respektfull ton ter sig självklart för mig

 

Men så sker ju också så länge ingen muppar sig i första läget. Jag håller med Grymme om att den första typen av postare han beskriver i sitt första inlägg inte tillför ett skit till forumet. De är i samma kategori som de postare som jag beskrev förut, dvs de som skriver ett uselt förstainlägg för att sedan inte klara av att ta kritik, oavsett kritikernas ton och retorik. Men den andra typen av postare han beskriver reagerar nästan uteslutande på typ 1-postarna. Man kan tycka vad man vill om dryghetsnivån i inlägg, men om man väljer att fokusera på det istället för den utlösande faktorn så kommer man inte att komma någonvart. Symptom/Problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Meh... Vad forumet behöver mest är kvalitativa postare som kan vara ödmjuka inför kritik och nya infallsvinklar när det gäller poker. Jag är ledsen, men Grymme faller utanför de ramarna.

 

Vill du forklara resonemanget bakom att jag faller utanfor de ramarna7

 

jag pastar mig pa inget satt vara forumets mastare, men kan nog klamma ur mig exempel pa dar jag ar odmjuk for kritik och nya infallsvinklar och dessutom skriver kvalitativa poster som utvecklat diskussionen. Nu ar jag inte det minsta sugen pa att ge mig in en lang diskussion om hur bra jag sjalv ar, men exempelvis mitt bidrag i nedanstaende diskussion inlagg 114 och framat tycker jag val uppfyller dina krav.

 

http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=20641&page

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...