FraXioN Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 Kom med en bonusar som ger $100 efter intjänade poäng, jag hatar klump bonusar. En bonus som ger $100 efter att du tjänat in poäng är en klump-bonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ElegantBB Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Megadeth Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2007 Det kommer väl en payday bonus idag väl? Sent som vanligt antar jag everest... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
limp_asterix Postad 25 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2007 Det kommer väl en payday bonus idag väl? Sent som vanligt antar jag everest... Sluta gnäll nu, var glad att det kommer nån överhuvudtaget! Eftersom du ändå verkar vara inne vid 22.30 så spelar det väll ingen roll alls ifall den kommer sent eller inte:roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dustinz Postad 25 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2007 Men *suck* igen. Var inte meningen att låta gnällig. Jag bara undrar varför man kör en bonus, som skall ge kunderna mervärde, då det istället blir så att den skapar irritation. Och för att du drar upp ICA så använder ElGiganten liknande taktik på sina superreaprodukter som " -tyvärr är slut" när folk sedan ska handla. Att kritisera ett erbjudande tycker jag kan vara rätt och inte lägre än Glocalnet, för de är låga... Självklart är jag inte dummare än att jag väljer annan leverantör om jag är missnöjd med den första. Elgiganten utlovar tillgångsgaranti på sina annonsvaror som erbjuder dig rätten att vid eventuell slutförsäljning på produkten kan du istället få en ersättningsvara för samma pris, ex. en dator med samma specifikation som utannonserad. De har förvisso reserverat sig för att i värsta fall få beställa hem varan åt dig, eller en ersättningsvara i upp till 10 dagar. Ica kan jag tyvärr inte svara för. Skapar irritation gör du, som blir missnöjd på schyssta erbjudanden hejvillt utan att veta ett skvatt vad det verkar som. Ta lite lättare på livet och tänkt på saker som gör dig glad istället för att sura ihop på småsaker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 25 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2007 Här hittar du koden för Payday-bonusen! Den fungerar likadant som tidigare så ange koden 8Payday100 och vi sätter in 100 dollar i bonus på spelarkontot. Bonusen omvandlas stegvis till kontanter var efter du tjänar in Summit Points. Koden är endast giltig idag den 25 augusti från kl. 12.00 t.o.m. 24.00, och du har 60 dagar på dig att tjäna in hela bonusen. Ps.. Koden fungerar nu även för spelare i Finland efter önskemål från er forum-medlemmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 25 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2007 Tackar. Stor eloge! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
limp_asterix Postad 25 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2007 Här hittar du koden för Payday-bonusen! Den fungerar likadant som tidigare så ange koden 8Payday100 och vi sätter in 100 dollar i bonus på spelarkontot. Bonusen omvandlas stegvis till kontanter var efter du tjänar in Summit Points. Koden är endast giltig idag den 25 augusti från kl. 12.00 t.o.m. 24.00, och du har 60 dagar på dig att tjäna in hela bonusen. Ps.. Koden fungerar nu även för spelare i Finland efter önskemål från er forum-medlemmar. Tack så mkt:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hertigen Postad 25 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2007 Ett stort tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 25 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2007 Snyggt jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 25 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2007 Fint, riktigt kul med en hundring den här gången. Tycker även summet points racet var en lysande ide, skulle vara kul med mera sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Megadeth Postad 25 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2007 Fantastiskt bra Everest! Inte varje sida som erbjuder en hobbyspelare så fina bonusar varje månad som ni... Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matfrid Postad 25 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2007 Hurrra och tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ace_lover Postad 25 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2007 Tackar Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lunibet Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 Blir så trött, alltid ska det vara så svårt att pricka in den här bonusen, varför publiceras den inte på http://everestpokerblog.com/sv/ som vanligt? Snart ledsnar man på eran snik och sneak bonus mentalitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matfrid Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 Blir så trött, alltid ska det vara så svårt att pricka in den här bonusen, varför publiceras den inte på http://everestpokerblog.com/sv/ som vanligt?Snart ledsnar man på eran snik och sneak bonus mentalitet. Stoppa in detta i din kalender så lär det väl vara svårt att missa nästa: september 25 13:00 kolla everest bonus pokerforum Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iizzaa Postad 2 September , 2007 Rapport Share Postad 2 September , 2007 Everest representant. Kommer ni inte att lägga ut dessa bonuskoder på everestpokerblog.com i fortsättningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 4 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2007 Payday-bonusen kommer att läggas ut på everestpokerblog.com i fortsättningen. MVH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
limp_asterix Postad 22 September , 2007 Rapport Share Postad 22 September , 2007 Jag undrar, är det någon som vet vad dem här bonusarna motsvaras i rakeback? Någon som har räknat ut det eller vet hur man räknar ut det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Megadeth Postad 24 September , 2007 Rapport Share Postad 24 September , 2007 Paydaybonus idag eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 25 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 September , 2007 Paydaybonus idag eller? Jajemen, kommer här! Koden fungerar likadant som tidigare så ange koden 9Payday100 och vi sätter in 100 dollar i bonus på spelarkontot. Bonusen omvandlas stegvis till kontanter var efter du tjänar in Summit Points. Koden är endast giltig idag den 25 september från kl. 12.00 t.o.m. 24.00, och du har 60 dagar på dig att tjäna in hela bonusen. Enjoy! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Megadeth Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 Tusen tack! Ni är bäst:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bandini Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 GG Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 24 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2007 Hej alla glada! Då var det dax att lägga till koden för lönebonusen igen. Ange bonuskoden 10Payday100 så sätter vi in 100 dollar i bonus på ditt spelarkonto. Bonusen omvandlas stegvis till kontanter när du tjänar in Summit Points. Bonuskoden är endast giltig torsdagen den 25:e oktober mellan 12:00 och 24:00 svensk tid, och du har 60 dagar på dig att tjäna in hela bonusen. Happy Payday! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bandini Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2007 Perfekt. Kan ni gå in och låsa upp motriggen på mitt konto också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts