FraXioN Postad 25 Juni , 2007 Rapport Share Postad 25 Juni , 2007 otur för mig att jag skrev in den typ 5 minuter innan ni släppte paydaybonusen bye bye 100$ Lite klantigt av dig då du vet att paydaybonusen alltid kommer den 25e. Du får lära dig av dina misstag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 26 Juni , 2007 Rapport Share Postad 26 Juni , 2007 Lite klantigt av dig då du vet att paydaybonusen alltid kommer den 25e. Du får lära dig av dina misstag Det såg inte ut som om det skulle komma någon payday idag helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
majon96 Postad 26 Juni , 2007 Rapport Share Postad 26 Juni , 2007 Nej, det betyder bara att du har lite längre tid på dig att spela in bonusen. Oooh, nice. Keep'em comin' Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drexl Postad 26 Juni , 2007 Rapport Share Postad 26 Juni , 2007 Skulle man inte kunna få bonusen fast man är bosatt utomlands .. Paydaybonusen alltså?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 26 Juni , 2007 Rapport Share Postad 26 Juni , 2007 Finns det ingen möjlighet att få den förlängd till senare ikväll så att vi knegare har en sportslig att komma hem och aktivera den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 26 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Juni , 2007 Skulle man inte kunna få bonusen fast man är bosatt utomlands .. Paydaybonusen alltså?? Hej! Bonusen är bara för spelare bosatta i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 27 Juni , 2007 Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 otur för mig att jag skrev in den typ 5 minuter innan ni släppte paydaybonusen bye bye 100$ det är väl igen fara eftersom man har 60 dagar på sig att cleara paydaybonusen, den andra går ju ut efter 30 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
malte8000 Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 ingen payday denna månaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flesh2Flesh Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 Hej! Bonusen är bara för spelare bosatta i Sverige. räcker det att man är folkbokförd i Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 ingen payday denna månaden? Lugn, det kommer nog ska du se. Förra månaden kom den ju på kvällen den 25e. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 25 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 Här kommer koden för Payday-bonusen! Den fungerar likadant som de tidigare payday-bonusarna och det du behöver göra är att ange koden 6Payday100 och vi sätter in 100 dollar i bonus på spelarkontot. Bonusen omvandlas stegvis till kontanter var efter du tjänar in Summit Points. Koden är endast giltig idag den 25 juli från kl. 12.00 t.o.m. 24.00, och du har 60 dagar på dig att tjäna in hela bonusen. Ps. Flesh2Flesh man måste ha sin IP i Sverige för att kunna använda payday-koden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vafantroru Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 everestpoker,jag försökte använda koden nyss, i klienten står det fortfarande att det är den 25 juli. Har spelat under cirka två timmar och följde klientens klocka som jag trodde gällde. men tydligen inte, suck Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
duoflow Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 everestpoker,jag försökte använda koden nyss, i klienten står det fortfarande att det är den 25 juli. Har spelat under cirka två timmar och följde klientens klocka som jag trodde gällde. men tydligen inte, suck Samma här. Väldigt tajt att ha en åtta timmars begränsning att kunna tillgodose sig erbjudandet. Man lär ju inte sitta framför datorn och bevaka hela dagen den 25:e för att vänta på att koden skall dyka upp här på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder.A Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 Trodde också att klientens klocka var den som gällde och försökte regga bonusen nyss men det gick icke. Har för mig att klientens klocka varit den som gällt tidigare vid payday-bonusen. Varför har det plöstligt ändrats? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 Samma här. Väldigt tajt att ha en åtta timmars begränsning att kunna tillgodose sig erbjudandet. Man lär ju inte sitta framför datorn och bevaka hela dagen den 25:e för att vänta på att koden skall dyka upp här på forumet. Missade den också. I synnerhet som man inte vet om den kommer 15.00 eller 22.00. Tycker faktiskt man kunde ha 24h från och med att bonusen är postad. Nu missar ni en kund den är månaden, för jag lirar inte utan en hyfsad bonus på en sajt med annars hög rake. Det är oklart hur man ska kunna mata in bonusen kl 12 när den blir postad 16.00. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 Det är oklart hur man ska kunna mata in bonusen kl 12 när den blir postad 16.00. Instämmer helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
olalun Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Jag spelar inte heller denna månad. Oseriöst att inte ens ge 24 h till att kunna regga sig. Dock verkar detta med framförhållning inte vara något för denna oseriösa sida och i synnerhet sidans representant här på forumet. SKÄRPNING, för fan! Nu missar ni ca $4k i rake denna månad pga dålig kommunikation. GG WP! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
limp_asterix Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Hej, jag e relativt ny till Everest Poker. Brukar det komma en payday bonus varje månad, eller e det bara vissa månader som man får en sån? Kan vara bra att veta ifall man ska vänta med att skriva in andra bonusar och vänta på payday istället i fortsättningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Jag spelar inte heller denna månad. Oseriöst att inte ens ge 24 h till att kunna regga sig. Dock verkar detta med framförhållning inte vara något för denna oseriösa sida och i synnerhet sidans representant här på forumet. SKÄRPNING, för fan! Nu missar ni ca $4k i rake denna månad pga dålig kommunikation. GG WP! Har jag kommit till GnällspiksForum.nu ? *suck* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
duoflow Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Har jag kommit till GnällspiksForum.nu ?*suck* *suck* Varför ens köra ett bonuserbjudande då man måste sitta och vaka framför datorn hela dagen för att kunna få den. Klart som fxn det upprör folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 *suck* Varför ens köra ett bonuserbjudande då man måste sitta och vaka framför datorn hela dagen för att kunna få den. Klart som fxn det upprör folk. Ännu en gnällspik. Företaget har väl sin fulla rätt att utforma erbjudandet på det sätt dom vill (troligen på det sätt som dom anser är det mest lönsamma i längden)? Jag kan inte se att dom har några som helst skyldigheter att rätta sig efter vad du tycker? Passar det inte har man valfrihet att byta/gå någon annanstans. Det finns konkurrens. Blir du lika upprörd när ICA i Vimmerby har ett kanonerbjudande på oxfile ("f-n va dålig stil av ICA i Täfteå att inte erbjuda samma sak") ? Eller om ICA (på hemmaplan) skulle ta 20 kr/litern för mjölken, skulle du orka lägag energi på det också? Jag hade helt enkelt gått över gatan till Coop. Att gnälla på ett erbjudande är så löjligt/omoget (lägre än Glocalnet). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
limp_asterix Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Ännu en gnällspik.Företaget har väl sin fulla rätt att utforma erbjudandet på det sätt dom vill (troligen på det sätt som dom anser är det mest lönsamma i längden)? Jag kan inte se att dom har några som helst skyldigheter att rätta sig efter vad du tycker? Passar det inte har man valfrihet att byta/gå någon annanstans. Det finns konkurrens. Blir du lika upprörd när ICA i Vimmerby har ett kanonerbjudande på oxfile ("f-n va dålig stil av ICA i Täfteå att inte erbjuda samma sak") ? Eller om ICA (på hemmaplan) skulle ta 20 kr/litern för mjölken, skulle du orka lägag energi på det också? Jag hade helt enkelt gått över gatan till Coop. Att gnälla på ett erbjudande är så löjligt/omoget (lägre än Glocalnet). Håller fullständigt med dig Schenker! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Det ä inte så svårt att lista ut vad bonuskoden kommer vara heller. Nästa månad är det förmodligen 7payday100 (ev. 50), så då kan man väl skriva in koden kl 12 om man måste det (eftersom koden enligt EVP är giltig mellan 12-24). EDIT: Ännu enklare att kolla här http://everestpokerblog.com/sv/ där koden kommer upp på morgonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
duoflow Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Ännu en gnällspik.Företaget har väl sin fulla rätt att utforma erbjudandet på det sätt dom vill (troligen på det sätt som dom anser är det mest lönsamma i längden)? Jag kan inte se att dom har några som helst skyldigheter att rätta sig efter vad du tycker? Passar det inte har man valfrihet att byta/gå någon annanstans. Det finns konkurrens. Blir du lika upprörd när ICA i Vimmerby har ett kanonerbjudande på oxfile ("f-n va dålig stil av ICA i Täfteå att inte erbjuda samma sak") ? Eller om ICA (på hemmaplan) skulle ta 20 kr/litern för mjölken, skulle du orka lägag energi på det också? Jag hade helt enkelt gått över gatan till Coop. Att gnälla på ett erbjudande är så löjligt/omoget (lägre än Glocalnet). Men *suck* igen. Var inte meningen att låta gnällig. Jag bara undrar varför man kör en bonus, som skall ge kunderna mervärde, då det istället blir så att den skapar irritation. Och för att du drar upp ICA så använder ElGiganten liknande taktik på sina superreaprodukter som " -tyvärr är slut" när folk sedan ska handla. Att kritisera ett erbjudande tycker jag kan vara rätt och inte lägre än Glocalnet, för de är låga... Självklart är jag inte dummare än att jag väljer annan leverantör om jag är missnöjd med den första. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ElegantBB Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Kom med en bonusar som ger $100 efter intjänade poäng, jag hatar klump bonusar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts