enurs Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Kollade på hemsidan men hittade inget om racen. 1. Är det bara cashbord? eller går det att spela turrar med ? 2. om cash, dealt eller coutributed? 3. När uppdateras listorna. http://www1.noiqpoker.com/web/home/promotions/noiq_race_january 1. Rake race. Alt du raker teller med. 2. countributed 3. Varje dag. I dag blir det nog sent på kvelden. Jag tycker nu det er grymt bra action på entraction 2/4 och ned i forhold til vad det var tidligere. Citera
Odrike Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Hur går det med Maltalicensen? Jag läste någonstans att NoIQ ska skicka in en ansökan för licens på Malta. Citera
Akumila Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Är det någon annan som har problem att logga in? Jag har skapat ett nytt alias. Lösenordet ska väl vara detsamma som tidigare? Citera
redlineer Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Hur går det med Maltalicensen? Jag läste någonstans att NoIQ ska skicka in en ansökan för licens på Malta. Tror dom skaffade den för ett bra tag sen, självklart inte 100% säker nu när du säger sådär Citera
heimdall87 Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Är det någon annan som har problem att logga in?Jag har skapat ett nytt alias. Lösenordet ska väl vara detsamma som tidigare? jag. kommer inte in på klienten och supporten verkar inte kunna lösa det så de sket helt enkelt i att svara på mitt senaste mejl. hejdå noiq. Citera
heimdall87 Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Tror dom skaffade den för ett bra tag sen, självklart inte 100% säker nu när du säger sådär det stämmer inte utifrån det jag har hört. såvitt jag vet väntar de fortfarande på att få licensen. Citera
owster Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 jag. kommer inte in på klienten och supporten verkar inte kunna lösa det så de sket helt enkelt i att svara på mitt senaste mejl. hejdå noiq. Om ni skapat nytt alias ska ni ändå logga in med samma uppgifter som på hemsidan. Inte aliaset alltså.. Citera
Zyr Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Tror dom skaffade den för ett bra tag sen, självklart inte 100% säker nu när du säger sådär malta-licens är ju skitsamma för skatten.. i vilket land opererar noiqpoker, var är de regitrerade och betalar skatt? Citera
redlineer Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 det stämmer inte utifrån det jag har hört. såvitt jag vet väntar de fortfarande på att få licensen. står på en rakeback sida att domär licenserade i malta, eu. orkar inte kolla igenom hela noiqs sida men de borde ju stämma tycker man. Sök google så hitar du dit där det står. Men men. Citera
enurs Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Är det någon annan som har problem att logga in?Jag har skapat ett nytt alias. Lösenordet ska väl vara detsamma som tidigare? 1. Login på noiqpoker.com 2. kikk på poker menyen 3. skriv inn nytt nickname 4. prova logge inn nå med username inte nickname License. Det er inte mulig å få EU license på ipoker. Selve nettverket må väre innon EU og det er det kun Malta som har. Denne license heter LGA og er vel den mest annerkjente. NoiQ har sökt om denne men slike ting kan ta 1 år. Nå vil det gå mye raskere for NoiQ ettersom dom inte er ett nyoppstarta skin NoiQ har sitt kontor med over 30 ansatte på Malta och betaler skatt der. Citera
heimdall87 Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Om ni skapat nytt alias ska ni ändå logga in med samma uppgifter som på hemsidan. Inte aliaset alltså.. mmm men för mig funkar det helt enkelt inte. nåt som har snurrat till sig nånstans. supporten står handfallen. Citera
gdaily Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 För skattefrågor i Sverige är var licensen finns inte intressant. Det som har betydelse är var bolaget är regitrerat, skattar och har sitt fatsta driftsställe. Copyrights ©, All rights Reserved. NoiQPoker - Flopgroup Ltd, Malta (EU)Registered Address: 102, Peacock Buildings, Testaferrata Street, Gzira, XBX1406, Malta. Andra länder fokuserar mer på licensen. Men inte svenska SkV (licensen kan vara en indikation, lika väl som serverplaceringar och liknande, men avgörande är bolagets faktiska hemvist. Citera
Steel Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 http://www1.noiqpoker.com/web/home/promotions/noiq_race_january 1. Rake race. Alt du raker teller med. 2. countributed 3. Varje dag. I dag blir det nog sent på kvelden. Jag tycker nu det er grymt bra action på entraction 2/4 och ned i forhold til vad det var tidligere. Hur går det med detta? Det finns fortfarande ingen lista efter att warmuprace varit igång 62h. Citera
owster Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 mmm men för mig funkar det helt enkelt inte. nåt som har snurrat till sig nånstans. supporten står handfallen. Ahh okok. Störigt. Citera
Akumila Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Om ni skapat nytt alias ska ni ändå logga in med samma uppgifter som på hemsidan. Inte aliaset alltså.. Att jag inte ens övervägde det Nu funkar det i alla fall. Citera
faust Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Varför flyttas inte denna tråd till Entraction delen av forumet. Citera
enurs Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Hur går det med detta? Det finns fortfarande ingen lista efter att warmuprace varit igång 62h. Systemet ble klart for 1 time siden. De laster nå opp bonuser til affiliate, rakeback og vip. Leaderboard kommer når de er klare. Kommer med 99 % sikkerhet i kveld. Mitt tips för 20.00 Citera
tototorsten Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Man var riktigt taggad inför racen, men nu funderar jag på att lägga ner:-( ligger back 19inköp på 2 dar fattar inte ens hur det är möjligt, har långt i från spelat optimalt men det är svårt när riggen är skoningslös:evil: riggade jävla mupp nätverk! var bara tvungen att skriva av mej lite Citera
gdaily Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Jag låser den här tråden och startar en ny i B2B-gruppen nu i samband med flytten till nytt nätverk. enurs, är du en sorts sajtrepresentant eller ej? NoIQ har en officiell sajtrepresentantkonto på forumet, vänligen använd det kontot i så fall när du diskuterar NoIQ. Om du har frågor så PMa mig /Ola Citera
gdaily Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 http://pokerforum.nu/forum/entraction-fd-b2b/52673-noiqpoker-com-flytt-till-entraction.html#post1152763 Citera
Recommended Posts