limp_asterix Postad 10 December , 2007 Rapport Share Postad 10 December , 2007 Jag hade tänkt göra en insättning på Noiq den här veckan, men har börjat tveka lite... Är jag onödigt orolig eller gör jag bäst i att välja en annan sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 10 December , 2007 Rapport Share Postad 10 December , 2007 Det är inget fel på NoIQpoker utan det är deras affiliates som inte sköts sig. Du kan lugnt sätt in pengar och spela Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Seriks Postad 10 December , 2007 Rapport Share Postad 10 December , 2007 varför var inte carlos ärliga ? jag spelar på den sidan och jag tyckte dom hanterade det på ganska bra sätt . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rjonsson Postad 12 December , 2007 Rapport Share Postad 12 December , 2007 Är det någon som vet om NoIQ kör med reload-bonusar någon gång?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 12 December , 2007 Rapport Share Postad 12 December , 2007 Är det någon som vet om NoIQ kör med reload-bonusar någon gång?? Nix inga reloadbonusar. Jag fråga supporten om det och det var inga reload plannerade heller De hänvisa till sina fina Rakerace istället. Finns ju nån på forumet med intresse i Noiq, vore kul om du kunde fixa nån typ av reloadbonus för oss på forumet. Rakeracen är säkert bra för de som kan placera sig där, men för sådana som mig som rejkar 400-500dollars i månaden är det ju inte så intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rjonsson Postad 12 December , 2007 Rapport Share Postad 12 December , 2007 Jag håller med dig, hade ju varit kul för oss smågrinders att ha någon morot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gustaf112 Postad 12 December , 2007 Rapport Share Postad 12 December , 2007 Angående det pågående RakeRacet. Någon som har koll på hur många FPPs man måste snitta per dag för att komma topp 30 ungefär?? Har fan grindat nl50 9-12 bord 3 timmar i förrgår och 8 timmar igår. Ligger på 77 plats Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 12 December , 2007 Rapport Share Postad 12 December , 2007 Angående det pågående RakeRacet. Någon som har koll på hur många FPPs man måste snitta per dag för att komma topp 30 ungefär??Har fan grindat nl50 9-12 bord 3 timmar i förrgår och 8 timmar igår. Ligger på 77 plats Du bör nog spela nl200 iaf om du ska ha nån chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
klanton Postad 19 December , 2007 Rapport Share Postad 19 December , 2007 Hur får man ut sin vip loyalty bonus till sitt pokerkonto? Det skumma är att jag har lyckats föra över pengar till pokerkontot en gång, men nu har jag glömt bort hur man gör. Pengarna finns i nåt som kallas bank balance. Hur får man dem därifrån till sitt pokerkonto? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nizze Postad 19 December , 2007 Rapport Share Postad 19 December , 2007 Du väljer att ta ut din loyalty bonus genom att trycka "Cash out" ganska långt ner på sidan när du loggat in på back office. För att föra över pengar till poker går du in på "Cashier" i klienten, där väljer du Deposit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 21 December , 2007 Rapport Share Postad 21 December , 2007 Vad är NOIQpokers msn support? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 21 December , 2007 Rapport Share Postad 21 December , 2007 playermanager@noiqpoker.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 21 December , 2007 Rapport Share Postad 21 December , 2007 Är det någon skillnad i vad jag som spelare får om jag signar genom forumet eller bara signar direkt på noiqpoker.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 22 December , 2007 Rapport Share Postad 22 December , 2007 Någon som vet var jag kan se hur mycket cashback jag får beroende på hur många FPP jag genererat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
perK69 Postad 22 December , 2007 Rapport Share Postad 22 December , 2007 Cashback, rakeback specialbonusar... hej, vi är en sida som heter Noiqpoker. Vi vill ge ett seriöst intryck, men missköter oss så att vi blir bannade av nätverket, men det är ingen fara, era pengar är trygga här. Vi är 100% seriösa och ni kan lugnt anförtro er till oss... LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
perK69 Postad 22 December , 2007 Rapport Share Postad 22 December , 2007 Så här lyder ett mejl jag fick från en affe för ett par dagar sedan: "Hej, är du intresserad av en kanondeal på ipoker? Jag kan erbjuda dig en saftig signup-bonus hos Noiqpoker som är en väldigt populär sajt bland svenskar. Rakeback är ju förbjudet inom ipoker, men hos Noiq kan du istället få en deal med cashback som är ungefär som rakeback! OBS! Det är väldigt känsligt med cashback, och jag erbjuder detta väldigt diskret endast till svenska spelare, så om du signar upp via mig så får du hela paketet! Hör av dig för detaljer angående bonus/cashback!" Ja, vad säger man? Tror ni fortfarande att era affar bryr sig om detta förbud? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 22 December , 2007 Rapport Share Postad 22 December , 2007 Vad jag kan se gör han inget fel utan det är du som gör det genom att skrika ut det för hela världen.Att promota deals genom mail eller pm är inget fel utan att lägga upp det på webbsidor är. Sen att du inte vill ha en bra deal visar verkligen hur dum du är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoiQPoker Postad 22 December , 2007 Rapport Share Postad 22 December , 2007 Så här lyder ett mejl jag fick från en affe för ett par dagar sedan: "Hej, är du intresserad av en kanondeal på ipoker? Jag kan erbjuda dig en saftig signup-bonus hos Noiqpoker som är en väldigt populär sajt bland svenskar. Rakeback är ju förbjudet inom ipoker, men hos Noiq kan du istället få en deal med cashback som är ungefär som rakeback! OBS! Det är väldigt känsligt med cashback, och jag erbjuder detta väldigt diskret endast till svenska spelare, så om du signar upp via mig så får du hela paketet! Hör av dig för detaljer angående bonus/cashback!" Ja, vad säger man? Tror ni fortfarande att era affar bryr sig om detta förbud? De flesta affiliates tar detta väldigt seriöst och är medvetna om konsekvenserna som blir av att inte hålla sig till reglerna. Vi tycker givetvis det är synd att dem tar risken. Deras spelare påverkas inte av deras misstag, så som spelare behöver man aldrig vara orolig om sitt konto eller sina pengar så länge man själv håller sig till reglerna. Vad jag kan se gör han inget fel utan det är du som gör det genom att skrika ut det för hela världen.Att promota deals genom mail eller pm är inget fel utan att lägga upp det på webbsidor är.Sen att du inte vill ha en bra deal visar verkligen hur dum du är Att som affilaite på något sätt erbjuda ett VIP-system är enligt iPokers policy inte lagligt. Detta gör alltså att affiliates som erbjuder det via PM och e-mail bryter mot reglerna och vi vill ha kontakt med dem så fort som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 22 December , 2007 Rapport Share Postad 22 December , 2007 De flesta affiliates tar detta väldigt seriöst och är medvetna om konsekvenserna som blir av att inte hålla sig till reglerna. Vi tycker givetvis det är synd att dem tar risken. Deras spelare påverkas inte av deras misstag, så som spelare behöver man aldrig vara orolig om sitt konto eller sina pengar så länge man själv håller sig till reglerna. Att som affilaite på något sätt erbjuda ett VIP-system är enligt iPokers policy inte lagligt. Detta gör alltså att affiliates som erbjuder det via PM och e-mail bryter mot reglerna och vi vill ha kontakt med dem så fort som möjligt. Alltså jag förstår inte. Erbjuder inte pokerforum.nu ett VIP system? Var då pga det bra vip systemet jag signade igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
niiccoi Postad 22 December , 2007 Rapport Share Postad 22 December , 2007 Alltså jag förstår inte.Erbjuder in pokerforum.nu ett VIP system? Har då trott det nu när jag signade igår... ?? VAFAN en gång till!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 22 December , 2007 Rapport Share Postad 22 December , 2007 Haha...det här är hur löjligt som helst. Om det stått i mailet att dom erbjuder Vip-cash back istället är det helt enligt reglerna? För det gör ju ni själva Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoiQPoker Postad 22 December , 2007 Rapport Share Postad 22 December , 2007 Haha...det här är hur löjligt som helst. Om det stått i mailet att dom erbjuder Vip-cash back istället är det helt enligt reglerna? För det gör ju ni själva Lojalitets-systemet är något som alla spelare på NoiQPoker får. Detta är till för att spelarna ska känna värde i att stanna kvar hos oss. Dock är det inget som affiliates får erbjuda då det inte är till för att få in spelare. Detta är reglerna som gäller. Men som sagt, som spelare är du blir du inte utan Loyalitetssystemet, att skapa konto via en affiliate som t.ex. poker.se kan däremot resultera i att denne kommer med erbjudanden som är exklusiva för dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 22 December , 2007 Rapport Share Postad 22 December , 2007 Någon som har sparat en screenshot på VIP schemat för cash bonus eller vet var jag kan få tag i det? Hade varit skönt ifall man själv iaf kunde räkna ut vad man kommer få. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 28 December , 2007 Rapport Share Postad 28 December , 2007 Någon som har koll på hur mycket man vinner i en månads rakerace om man rakar ca: 1: 2000$ 2: 4000$ 3: 6000$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 28 December , 2007 Rapport Share Postad 28 December , 2007 Någon som har koll på hur mycket man vinner i en månads rakerace om man rakar ca:1: 2000$ 2: 4000$ 3: 6000$ Svara inte på det här för guds skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts