Pedroboy Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 yey... jag vann racet... gick om sista dagen tog 200 000 poäng sista 36 timmarna. Blev bara 6 timmars sömn där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 yey... jag vann racet... gick om sista dagentog 200 000 poäng sista 36 timmarna. Blev bara 6 timmars sömn där. Du är galen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Seriks Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 pedro, hur mkt rakea du för i juli månad ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Va bra! nådde top 30 precis i tid då. tyväär var det bara andra plats i limit race då. Hur många FPP krävdes för plats 28? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bpc009 Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Hur många FPP krävdes för plats 28? jag vet inte precis för att jag minns inte hur många jag hade den 1:a juli, men jag tror 250k ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xlars Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 yey... jag vann racet... gick om sista dagentog 200 000 poäng sista 36 timmarna. Blev bara 6 timmars sömn där. Hur många FPP får du per hand? Tror jag får 7 ungefär på 5/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoiQPoker Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 Tjenare, Mitt namn är David och jag kommer att vara NoiQPokers officiella forum representant här på PokerForum. Jag kommer att försöka reda ut alla trådar här då vi märkt att det figurerat en hel del spekulationer Tänkte bara kort informera er om våra pågående promotions på siten: First Deposit Bonus - 100 % upp till $600 Augusti NoiQ race- $80,000 i price pool med prispengar till de 80 första. Augusti 1st-31st iPoker network FL race – Total price pool $170,000 Har du redan inte en användare kan du klicka här, för att skaffa en. Kom ihåg att använda signup koden: POKERSE Alla som signar in sig i vårt VIP system får en Cash Bonus varje månad som är baserad på hur många FPP du genererat. Utöver detta finns även möjligheter att tradea dina FPP mot cash eller använda dessa som tournament buy-ins. Tillsvidare, Lycka till på borden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanski Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 Jag har nyligen blivit uppgraderad till VIP-black, har mejlat er angående "personal deals" men inte fått svar. Kanske är det så att ni kommer att kontakta mig angående detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 David, kan du säga nåt om den förmodat kommande vip-shopen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 Hur mkt får man för varje FPP i erat "VIP system"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pedroboy Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 Hur mkt får man för varje FPP i erat "VIP system"? Det står på denna länk exakt hur mycket man får http://noiqpoker.com/docs/vip.html edit.. Det svarade nog inte på din fråga föresten när jag läste den igen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
limp_asterix Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 Denna frågan har säkert redan ställts, men det e så många sidor att läsa igenom, så jag e lite tjatig och ställer den igen. Är Noiqpoker skattefritt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
draft Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 Denna frågan har säkert redan ställts, men det e så många sidor att läsa igenom, så jag e lite tjatig och ställer den igen. Är Noiqpoker skattefritt? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoiQPoker Postad 4 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 Jag har nyligen blivit uppgraderad till VIP-black, har mejlat er angående "personal deals" men inte fått svar. Kanske är det så att ni kommer att kontakta mig angående detta? Låter märkligt, skicka ett PM till mig så ska vi nog reda ut det. David, kan du säga nåt om den förmodat kommande vip-shopen? Kan inte ge er ett exakt datum på lansering, men finns inget i dagsläget som verkar försena den planerade lanseringen. Hur mkt får man för varje FPP i erat "VIP system"? Inte riktigt säker vad du menar, men kolla den här länken. Där hittar du en kalkylator så att du kan räkna ut exakt hur stor bonus du kommer får beroende på VIP level och genererade FPPs. Missa inte söndagens 100,000 guarantee vill se att någon av er nu kammar hem förstaplatsen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joeki Postad 4 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 När uppdaterar ni augusti-race listan i fl-racet och poängracet? Fjärde augusti nu och inget hittils. SKYNDA! Sen undrar jag hur man blir med i VIP-dealen om men redan reggat konto? Mailar man eller är alla redan med? Förövrigt tycker jag era tävlingar är väldigt bra. Ger mig motivation att spela Börja uppdatera era listor bara för jag är tvungen att kolla expektsidan varje gång jag vill ha reda på hur jag ligger till. Bättre kan ni Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Upgrade Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Har någon fått PAHud att funka på iPoker? jag har laddat ner beta versionen men fortfarande inte fått det att funka. Sitter på vanliga 6-maxbord. Vad kan jag ha missat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddelino Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 woho racet uppdaterat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoiQPoker Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 När uppdaterar ni augusti-race listan i fl-racet och poängracet? Fjärde augusti nu och inget hittils. SKYNDA! Leaderboarden på Augusti FFP racet är uppe nu och FL racet kommer upp under morgondagen. Sen undrar jag hur man blir med i VIP-dealen om men redan reggat konto? Mailar man eller är alla redan med? Det ska vi nog kunna fixa, skicka ett PM till mig så ska vi lösa det. Förövrigt tycker jag era tävlingar är väldigt bra. Ger mig motivation att spela Börja uppdatera era listor bara för jag är tvungen att kolla expektsidan varje gång jag vill ha reda på hur jag ligger till. Bättre kan ni Du kommer från och med imorgon att kunna se uppdaterade listor dagligen även hos oss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joeki Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 Nån som har någon ungefärlig siffra i rakeback% på vad VIP-dealen ger för en VIP6-spelare? EDIT: Hittade själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Seriks Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 hur mkt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joeki Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 hur mkt ? 35 om jag räknade rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Seriks Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 ok ty Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanski Postad 7 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2007 Kom igen nu Noiqpoker! Jag som brukar skryta om vilken bra support ni har... Livesupporten har varit offline typ hela dagen, jag har mejlat er, PM:at här, men inget svar. dags att anställa mer folk kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
90210 Postad 7 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2007 Kom igen nu Noiqpoker! Jag som brukar skryta om vilken bra support ni har... Livesupporten har varit offline typ hela dagen, jag har mejlat er, PM:at här, men inget svar. dags att anställa mer folk kanske? MSN-supporten har varit online nästan hela dagen, testa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxwell Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2007 Sorry om de redan står i tråden, men hur gör man med pokertracker till noiq/ipoker. Händerna sparas i fel format, hur gör man för att importera? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts