bomanski Postad 22 Juli , 2007 Rapport Share Postad 22 Juli , 2007 På Noiqpokers hemsida står det att man kan byta sina FPPs mot pengar, Trade FPPs for cash. Hur mycket får man för dessa FPPs då? Nån som gjort en sån inväxling? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fnii! Grrp! Postad 23 Juli , 2007 Rapport Share Postad 23 Juli , 2007 På Noiqpokers hemsida står det att man kan byta sina FPPs mot pengar, Trade FPPs for cash. Hur mycket får man för dessa FPPs då? Nån som gjort en sån inväxling? Jag vill också veta. Men jag vågar inte riktigt trycka "CASH IN" innan början på nästa månad eftersom jag tänker att det kanske blir en dålig affär. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxwell Postad 23 Juli , 2007 Rapport Share Postad 23 Juli , 2007 Vad händer nästa månad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 23 Juli , 2007 Rapport Share Postad 23 Juli , 2007 Vad händer nästa månad?Sägs att dom ska få webshop? Får se hur det blir med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanski Postad 23 Juli , 2007 Rapport Share Postad 23 Juli , 2007 Jag vill också veta. Men jag vågar inte riktigt trycka "CASH IN" innan början på nästa månad eftersom jag tänker att det kanske blir en dålig affär. Jag skall kontakta supporten imorgon angående detta, så får vi se vad de säger. Jag återkommer... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XoteR Postad 23 Juli , 2007 Rapport Share Postad 23 Juli , 2007 På Noiqpokers hemsida står det att man kan byta sina FPPs mot pengar, Trade FPPs for cash. Hur mycket får man för dessa FPPs då? Nån som gjort en sån inväxling? $10 för 10000 så det är bättre att vänta tills webshopen kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NHTY Postad 23 Juli , 2007 Rapport Share Postad 23 Juli , 2007 Hoppas de blir bättre priser i webshoppen. 10 000 FPS som blir 10$ är ju löjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
enurs Postad 23 Juli , 2007 Rapport Share Postad 23 Juli , 2007 Kom i håg at $10 for 10.000 fpp er standard på ipoker netverket. Sen har du jo VIP cash bonus systemet som er riktig bra. Kontakt support hvis du inte har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 23 Juli , 2007 Rapport Share Postad 23 Juli , 2007 Kom i håg at $10 for 10.000 fpp er standard på ipoker netverket.Sen har du jo VIP cash bonus systemet som er riktig bra. Kontakt support hvis du inte har det. Hur funkar VIP cash back systemet? Kan man se någonstans i clienten hur mycket VIP cash back man har genererat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NHTY Postad 23 Juli , 2007 Rapport Share Postad 23 Juli , 2007 Jo har de, lirar inte på ipoker längre dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 23 Juli , 2007 Rapport Share Postad 23 Juli , 2007 Kom i håg at $10 for 10.000 fpp er standard på ipoker netverket.Sen har du jo VIP cash bonus systemet som er riktig bra. Kontakt support hvis du inte har det. Är det här något annat än rakeback, är det något som kan kombineras? Vad är det helt enkelt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
enurs Postad 23 Juli , 2007 Rapport Share Postad 23 Juli , 2007 Du får bonus varje mnd efter hur mange FPP du har spilt inn. Jo mer FPP jo høyere bonus. Du har sen 6 VIP nivå. Jo høyere VIP nivå du har jo mer FPP får du per $ i rake. Dette er inte rakeback men det bonus system som har tatt over for Rakeback. Du kan inte ha begge deler. Er en del som mener VIP systemet er bedre en RB Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 23 Juli , 2007 Rapport Share Postad 23 Juli , 2007 Du får bonus varje mnd efter hur mange FPP du har spilt inn.Jo mer FPP jo høyere bonus. Du har sen 6 VIP nivå. Jo høyere VIP nivå du har jo mer FPP får du per $ i rake. Dette er inte rakeback men det bonus system som har tatt over for Rakeback. Du kan inte ha begge deler. Er en del som mener VIP systemet er bedre en RB Hur mycket bonus får man per FPP? Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 23 Juli , 2007 Rapport Share Postad 23 Juli , 2007 Hur mycket bonus får man per FPP? Någon som vet? http://www.noiqpoker.com/docs/vipsystem.html Där kan du räkna lite på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fnii! Grrp! Postad 23 Juli , 2007 Rapport Share Postad 23 Juli , 2007 http://www.noiqpoker.com/docs/vipsystem.html Där kan du räkna lite på det. Är den där olänkad på hemsidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XoteR Postad 23 Juli , 2007 Rapport Share Postad 23 Juli , 2007 Är den där olänkad på hemsidan? Ja, affiliates får den länken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 23 Juli , 2007 Rapport Share Postad 23 Juli , 2007 om jag inte räknat fel så blir väl som ungefär 35% rakeback? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 23 Juli , 2007 Rapport Share Postad 23 Juli , 2007 om jag inte räknat fel så blir väl som ungefär 35% rakeback? Stämmer bra det. Kan även bli högre, runt 40%. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fnii! Grrp! Postad 23 Juli , 2007 Rapport Share Postad 23 Juli , 2007 Förbrukas poängen av bonusen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 23 Juli , 2007 Rapport Share Postad 23 Juli , 2007 Förbrukas poängen av bonusen? Nej. Bonusen stör inte heller cashbacken för de som har VIP-systemet eller de som signat med RB innan det blev förbjudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxwell Postad 23 Juli , 2007 Rapport Share Postad 23 Juli , 2007 Stämmer bra det. Kan även bli högre, runt 40%. Hur får man ut pengarna då? Har inte hittat nåt om de nån stans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 23 Juli , 2007 Rapport Share Postad 23 Juli , 2007 Hur får man ut pengarna då? Har inte hittat nåt om de nån stans. Cashbacken betalas ut månadsvis, den 3:e eller 4:e varje månad oftast. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxwell Postad 23 Juli , 2007 Rapport Share Postad 23 Juli , 2007 Cashbacken betalas ut månadsvis, den 3:e eller 4:e varje månad oftast. Fattar inte , hur gör man för att få cashbacken? Måste man inte byta sina FPP mot pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 23 Juli , 2007 Rapport Share Postad 23 Juli , 2007 Nej. Bonusen stör inte heller cashbacken för de som har VIP-systemet eller de som signat med RB innan det blev förbjudet. RB går ju fortfarande att få... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
enurs Postad 23 Juli , 2007 Rapport Share Postad 23 Juli , 2007 VIP Cash bonus får du ved å kontakte support. Da får du en kode som gir deg din mnd bonus. I tillegg til dette får du first deposit, delta i $80.000 racet til NoiQ, + du får veksle inn dine FPP mot litt cash som gir deg litt ekstra bonus opp på det hele. Flere gammle rb spillere som går over til VIP systemet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts