Gå till innehåll

SAJT: NoIQpoker.com


Gyre

Recommended Posts

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

LOL, 500$... Det där uttalandet tar jag som bevis för att det faktiskt finns rakeback. PM mig om hur jag får det enurs :mrgreen:

 

var egenlig ment som å framheve ett poeng i stede for å sette en gjennomtenkt sum.

 

Fakta er at så mange tror NoiQ må bryte reglene å gi rakeback for hvordan kan NoiQ väre så store uten å gjöre dette.

Men vi gjör ikke det, hvorfor skal man risikere ett företag ved å erbjude rakeback, dom som gjör det er riktig dumme.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä, det finns nog ingen skandal. Det enda man kan tycka är lite fånigt är att alla VET att Noiqpoker har ett VIP-system ( cashback ) men ingen får säga det rakt ut, inte ens affarna.

 

Jeg holder med. NoiQ önsker at alle skal få si det men ipokers nye policy sier at det ikke er lov å markedsföre ett loyalitets program.

 

Det er lovelig å gi men ikke markedsföre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

var egenlig ment som å framheve ett poeng i stede for å sette en gjennomtenkt sum.

 

Fakta er at så mange tror NoiQ må bryte reglene å gi rakeback for hvordan kan NoiQ väre så store uten å gjöre dette.

Men vi gjör ikke det, hvorfor skal man risikere ett företag ved å erbjude rakeback, dom som gjör det er riktig dumme.

 

För att få pengar? Vilket är heeeeeeeelllla vitsen.

Inte gör ni det för att bli kända.

 

Poäng som jag fick av bloggposten var att ni erbjöd rakeback när det var strikt förbjudet i juli eller va det var och fortfarande gör så bakom gömda dörrar för att ni är rädda för att bli utsparkade ur nätverket eller för att få betala avgifter för det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att få pengar? Vilket är heeeeeeeelllla vitsen.

Inte gör ni det för att bli kända.

 

Poäng som jag fick av bloggposten var att ni erbjöd rakeback när det var strikt förbjudet i juli eller va det var och fortfarande gör så bakom gömda dörrar för att ni är rädda för att bli utsparkade ur nätverket eller för att få betala avgifter för det.

 

 

Vi har jo sagt mange ganger at vi erbjuder VIP systemet som er lovelig.

Vi lå under rakeback deals men der stod det NoiQPoker VIP noe som er lovelig. Nå kan vi ikke ligge der mer for affiliates får ikke lov å skrive om ett loyalitets program. Alt det blogen skriver blir da noiQ inte har gjort noe fel.

 

Rakeback har inte blitt erbjudes men ett VIP system som inte er RB men baserad på FPP och regner ut en bonus på ett helt annan måte ett vanlig RB gjör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare,

 

Vi har temporärt blivit utlåsta från de gemensamma cash borden på iPoker nätverket. Detta kommer att vara i en vecka från 29:e November till den 6:e December. Detta gäller endast på cash borden och inte för MTT’s och Sit n Go’s.

 

Detta innebär alltså att man inte kan spela cash bord mot spelare som spelar på andra siter på iPoker.

 

Anledningen till detta:

 

o Några av våra Affiliates har marknadsför vårt VIP system på ett sätt som inte är tillåtet enligt den senaste policyn vi haft, trots att vi gett klara direktiv på vad man får och vad man inte får.

 

o Det har framkommit att det finns sidor med ordet Rake i URL som har marknadsfört oss trots att detta heller inte är okey enligt iPoker’s policy.

 

Vi har gjort vårt yttersta för att informera våra affiliates vad som gäller men det finns fortfarande sidor som nämner vårt VIP system.

 

Obs.

Inga Bonusar, Utbetalningar, Races, Insättningar kommer att bli påverkade av detta. Din deal står givetvis kvar och det är givetvis möjligt för dig att delta i Races/Turneringar ta emot dina bonusar etc.

 

Vi är väldigt ledsna över detta men vi gör vårt yttersta för att få tag i alla sidor som marknadsför oss på felaktigt sätt och jobbar med dem för att plocka ned oss / rätta till informationen.

 

Vi kommer att köra ett $50.000 race som kommer pågå i 7 dagar! och även köra extra freerolls under denna tid.

 

Den 6:e December kommer allting vara tillbaka till normalt :)

 

- David

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Se till att rensa upp bland alla era skit-affiliates. Jag ser ner ytterst mycket på pokersajter som jag inte kan lita på. Att ni först skriver "allt är i sin ordning" och sedan blir avstängda är fan pissdåligt. Om jag ska sitta inne med x antal tusen dollar på er sajt ska jag kunna lita på er som företag och att ni därmed följer de regler som finns på ert nätverk. Skyll inte det här på era affiliates. Det är ert ansvar och ert fel om ni blir avstängda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vuns187: Fungerar som normalt, använd dig bara av de möjligheter som finns i backoffice.

 

rjonsson: Vi kommer att köra ett extra NoiQ Bonus Race mellan 1-7:e där pricepoolen är på $50 000. Mer info här.

 

robster80: Vi jobbar som sagt väldigt hårt med detta, det är väldigt svårt att gör en sån grej på en handvändning då många stora affilaites har länkar nästlade till sig på hundratals undersidor / partnersidor - Men vi gör vårt bästa.

 

- David

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Se till att rensa upp bland alla era skit-affiliates. Jag ser ner ytterst mycket på pokersajter som jag inte kan lita på. Att ni först skriver "allt är i sin ordning" och sedan blir avstängda är fan pissdåligt. Om jag ska sitta inne med x antal tusen dollar på er sajt ska jag kunna lita på er som företag och att ni därmed följer de regler som finns på ert nätverk. Skyll inte det här på era affiliates. Det är ert ansvar och ert fel om ni blir avstängda.

 

Så hvis du blir affiliate i dag, slenger opp en side og skriver rakeback på noiqpoker så er vi en dårlig site?

 

Gjör en sök på http://www.google.com skriv rakeback og ipoker, se hva dere hitter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så hvis du blir affiliate i dag, slenger opp en side og skriver rakeback på noiqpoker så er vi en dårlig site?

 

Gjör en sök på http://www.google.com skriv rakeback og ipoker, se hva dere hitter.

 

Det är just det här jag pratar om. Sluta skylla ifrån er och ta ert ansvar. Jag bryr mig inte om vad en google sökning ger. Det enda jag bryr mig om är att ni följer Ipokersregler och att mina pengar är i tryggt förvar. Det finns en jäkla massa andra sajter på Ipoker nätverket som inte har blivit avstängda och de har säkert också problem med affiliates som har falskmarknadsföring. Så någonting måste vara specifikt fel i ert fall.

 

Edit: Det är inte meningen att föra en hård debatt här men jag tycker det är så synd när en sajt som jag gillar på så många olika sätt (superb support, extremt snabba utbetalningar, inom EU, Cash back m.m.) blir utestängda från nätverket, vilket i mina ögon endast är något som händer taffligt skötta sajter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är just det här jag pratar om. Sluta skylla ifrån er och ta ert ansvar. Jag bryr mig inte om vad en google sökning ger. Det enda jag bryr mig om är att ni följer Ipokersregler och att mina pengar är i tryggt förvar. Det finns en jäkla massa andra sajter på Ipoker nätverket som inte har blivit avstängda och de har säkert också problem med affiliates som har falskmarknadsföring. Så någonting måste vara specifikt fel i ert fall.

 

Edit: Det är inte meningen att föra en hård debatt här men jag tycker det är så synd när en sajt som jag gillar på så många olika sätt (superb support, extremt snabba utbetalningar, inom EU, Cash back m.m.) blir utestängda från nätverket, vilket i mina ögon endast är något som händer taffligt skötta sajter.

 

NoiQ hare gått åpent ut å sagt hva som har hendt. Dom har inte bortforklarat noe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl självklart att detta har skötts dåligt på nåt sätt.

Grejen är ju att detta varit på tapeten tidigare, men då har representanter för Noiqpoker sagt att "nej det finns inget att oroa sig för" men det gjorde det ju uppenbarligen...

 

Detta skadar såklart Noiqpoker, när samma sak hände hos carlospoker så lämnade jag sajten ögonaböj.

 

Och det säger sig självt: Om affiliaterna inte får upplysa spelare om vip-systemet, då kan ni lika gärna strunta i att ha affar. För jag lovar, det är inte många affar som följer detta.

 

Ursprungligen postat av enurs

Så hvis du blir affiliate i dag, slenger opp en side og skriver rakeback på noiqpoker så er vi en dårlig site?

 

Då är alltså risken att ni stängs av igen fortfarande lika hög, för ni har ingen kontroll över affarna? Känns inte helt tryggt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NoiQ hare gått åpent ut å sagt hva som har hendt. Dom har inte bortforklarat noe.

 

Det jag vill höra er säga...

 

"Ja, vi har klantat till oss med våra affilates och vi ber verkligen om ursäkt för detta. Vi har inte skött det här på bästa sätt och därför har vi nu blivit avstängda. Vi har inte haft koll på en del av våra affiliates trots att vi har sagt oss ha det. Vi kommer nu göra allt vi kan för att ordna till detta och vi lovar att detta inte kommer att upprepas. Vi ber om ursäkt för att vi tidigare i den här tråden har sagt att det inte är några problem med affiliates. Tydligen hade inte sajtrepresentanten/enurs alla fakta. I fortsättningen ska sajtrepresentanten/enurs i den här tråden ha bättre koll och endast svara med svar som är 100% säkra. Mvh NoIQpoker"

 

P.S. Att lova något betyder också att man håller sitt ord. Inte att man lovar saker till höger och vänster och sedan ändrar sig. (NoIQ webshop.)

 

D.S.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skrivet av representant för Cardozapoker:

 

Enligt iPokers nya regelverk har ingen sajt rätt att ge ut både cashback och bonus samtidigt. Cardoza har valt att följa iPokers regelverk. Tyvärr för oss så väljer en del sajter att bryta mot dessa regler. De riskerar dock både böter och att bli avstängda inom iPoker.

 

Alltså, detta var alltså sant? Ta nu för f*n lite ansvar och se över alla era erbjudanden som inte är godkända! Jag gillar Noiqpoker, men detta gör mig verkligen tveksam, för en seriös sajt som sköter sig SKA INTE bli avstängd hux-flux.

 

Hur länge har ni vetat om avstängningen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag loggade in nu. Det går att spela, men det är väldigt få spelare. Är det så att NoIQ har några egna bord?

 

Då är det som jag trodde. Nog bäst att man stannar inloggad i en vecka nu. :)

 

Stackars de som får avsluta sitt race mot endast NoIQ-spelare. :)

Nu spelar jag inte Race så för mig är det skit samma

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skrivet av representant för Cardozapoker:

 

 

 

Alltså, detta var alltså sant? Ta nu för f*n lite ansvar och se över alla era erbjudanden som inte är godkända! Jag gillar Noiqpoker, men detta gör mig verkligen tveksam, för en seriös sajt som sköter sig SKA INTE bli avstängd hux-flux.

 

Hur länge har ni vetat om avstängningen?

 

Va ju särskilt roligt av cardoza att skriva detta då de själva gett mig cashback+reloadbonus samtidigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag loggade alltså in för 20 minuter sen.

 

Jo jag förstog det. Jag har varit inloggad sedan igår. Jag antar om jag loggar ut och in igen så lär spelarantalet för mig vara samma som för dig.

 

EDIT: Okej upptäckte nu att det inte funkar att spela om man är inloggad sedan tidigare. Hade bara satt mig ner på bordet innan (vilket gick bra).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...