OrkarInte Postad 22 Februari , 2007 Rapport Share Postad 22 Februari , 2007 Vågar man casha ut till neteller? jag tänker på det som har hänt senaste tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 22 Februari , 2007 Rapport Share Postad 22 Februari , 2007 Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OrkarInte Postad 22 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2007 haffade chefer, låsta konton, frysta på börsen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokershark Postad 22 Februari , 2007 Rapport Share Postad 22 Februari , 2007 Har halva min bankrulle där och är lika med noll orolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OrkarInte Postad 22 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2007 ok kanske bara jag som svammlar som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blomm123 Postad 22 Februari , 2007 Rapport Share Postad 22 Februari , 2007 Vad jag förstått så är det inga problem för oss svenskar att ha pengar där... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CG_Kenny Postad 26 Februari , 2007 Rapport Share Postad 26 Februari , 2007 Jag har använt Neteller som vanligt (flytta pengar, casha ut osv) och har inte upplevt några problem alls... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morberg Postad 26 Februari , 2007 Rapport Share Postad 26 Februari , 2007 Har halva min bankrulle där och är lika med noll orolig. Jag var inte oroad tidigare, men fick sedan följande mail från UB:s support: In response to your query Neteller has decided to withdraw also from outside the US market such as Canada and Europe. Other depositing options you can find in the Cashier/My Account area of the game if you click on "DEPOSIT" button (right side of the screen) such as Western Union, Epassport or our newest option yet Money Gram. Jag skickade vidare det till Neteller och bad om en förklaring, men en vecka senare har de fortfarande inte svarat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DuckyDuck Postad 26 Februari , 2007 Rapport Share Postad 26 Februari , 2007 Jag var inte oroad tidigare, men fick sedan följande mail från UB:s support: Jag skickade vidare det till Neteller och bad om en förklaring, men en vecka senare har de fortfarande inte svarat. Det där va onekligen intressanta uppgifter, men du kanske skulle kolla med UB om inte den som skicka det där mailet va ute och cyklade om du nu inte kan få svar från Neteller. Kunde ju vara bra att få en dementi ifall det bara va fel info från UB. Hoppas svar och uppdatering av tråden kommer inom kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 26 Februari , 2007 Rapport Share Postad 26 Februari , 2007 Jag har hållt på o bytt bankkonto på neteller sen början av februari. Neteller har på flera veckor inte svarat på ett enda mejl, försöker man kontakta deras live-support så står det att alla deras handläggare är upptagna, även om man väntar i 12 timmar så kommer det fortfarande bara nya meddelanden som säger att de "snart" är redo att prata med mig. Öppnade därfär ett konto på Moneybookers för att kunna ta ut 6000$ som ligger o skräpar på wpx. hepp! Enligt wpx så har moneybookers ett problem och kan inte ta emot betalningar? Står dock inget på moneybookers hemsida. heeelt cp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokershark Postad 26 Februari , 2007 Rapport Share Postad 26 Februari , 2007 Är fortfarande inte orolig Såvitt jag vet så är det ett börsnoterat företag som får in sina pengar på alla avgifter. Skulle tippa på att NETeller är det största företaget inom denna nich och tror ni att de skulle vara så dumma att de inte kan få vinning i företaget trots amerikanernas avhopp. Fortfarande tjänar företaget massor med pengar (tror mig jag vet...) och behöver inte ha speciellt mycket personal för att klara av sina åtaganden. Just my two cents... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 26 Februari , 2007 Rapport Share Postad 26 Februari , 2007 Flyttade pengar i veckan och allt gick lika bra som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 26 Februari , 2007 Rapport Share Postad 26 Februari , 2007 Supporten verkar gå på knäna. Har dock inte haft några problem med utbetalningar. Gjorde en bank transfer igår (söndag) och väntar på att pengarna ska dyka upp någon gång ons-fre. Återkommer med hur det gick. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 26 Februari , 2007 Rapport Share Postad 26 Februari , 2007 Supporten verkar gå på knäna. Har dock inte haft några problem med utbetalningar. Gjorde en bank transfer igår (söndag) och väntar på att pengarna ska dyka upp någon gång ons-fre. Återkommer med hur det gick.Jag skulle spärra mitt Netellerkonto för två veckor sedan. Jag fick det varken spärrat eller ens svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 26 Februari , 2007 Rapport Share Postad 26 Februari , 2007 Jag skulle spärra mitt Netellerkonto för två veckor sedan. Jag fick det varken spärrat eller ens svar. Det verkar onekligen som att man mer eller mindre lagt ner support och att läsa mail. Men som sagt: Hantering av pengaflöde verkar i alla fall inte ha prioriterats bort. På mitt konto står också att uttaget är "Accepted" och pengarna har dragits. Däremot återstår att se om pengarna verkligen kommer, men än så länge har jag inte haft anledning att tro något annat. Det är dock lite störande att jag för närvarande har i stort sett hela min rulle på en sajt som inte accepterar uttag via VISA, så jag är mer eller mindre tvingad att använda NETeller. Alternativet är väl någon av de andra nätplånböckerna, men så länge jag inte hört att någon blivit utan pengar känns det krångligt att fixa t ex Moneybookers. Först regga konto och sedan hålla på böka med sajten för att byta utbetalningsmetod. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjornufknu Postad 26 Februari , 2007 Rapport Share Postad 26 Februari , 2007 Betalar dom inte ut mitt uttag som jag gjorde i helgen är jag screwed. Har en massa räkningar att betala. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 28 Februari , 2007 Rapport Share Postad 28 Februari , 2007 Gjorde en bank transfer igår (söndag) och väntar på att pengarna ska dyka upp någon gång ons-fre. Återkommer med hur det gick. Kollade bankkontot precis. Pengarna kommer in i morgon, så utbetalningen fungerade precis lika smärtfritt som tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjornufknu Postad 28 Februari , 2007 Rapport Share Postad 28 Februari , 2007 Kollade bankkontot precis. Pengarna kommer in i morgon, så utbetalningen fungerade precis lika smärtfritt som tidigare. Hur vet du att pengarna kommer in imorgon? Är det något som dom på banken kan se eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 28 Februari , 2007 Rapport Share Postad 28 Februari , 2007 Hur vet du att pengarna kommer in imorgon? Är det något som dom på banken kan se eller? Saldot är fortfarande oförändrat, men på kontoutdraget står det: "2007-03-01 Bankgiroins xxxxx kr", och 3/1 är ju i morgon:-) . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjornufknu Postad 28 Februari , 2007 Rapport Share Postad 28 Februari , 2007 Fick mitt uttag nu, begärde det från NETeller i lördags. 1 USD = 6.9555 SEK. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
galenponny2 Postad 6 Mars , 2007 Rapport Share Postad 6 Mars , 2007 jag behöver flytta en summa nu i veckan och är lite orolig. har eheller inte fått svar från supporten. fick du dina pengar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 6 Mars , 2007 Rapport Share Postad 6 Mars , 2007 Varför skulle man som svensk medborgare vara orolig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 6 Mars , 2007 Rapport Share Postad 6 Mars , 2007 För Neteller's support är riktigt riktigt dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 6 Mars , 2007 Rapport Share Postad 6 Mars , 2007 För Neteller's support är riktigt riktigt dålig Finns många pokersajter med dålig support. Pengarna har jag dock alltid fått ut ändå. Dessutom behöver man ju inte ens kontakta supporten för att göra en utbetalning. Tycker oron känns överdriven... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raimo Postad 6 Mars , 2007 Rapport Share Postad 6 Mars , 2007 Jag kunde både ta ut till min bank och skicka pengar i slutet på förra veckan så det är inga problem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts