kria Postad 22 Februari , 2007 Rapport Postad 22 Februari , 2007 En på jobbet vill att jag ska fixa några PB eps som han missat, nu innan serien börjar i Sverige igen. Är det någon som vet vilket det sista avsnittet var som sändes här (s02eX) ? Citera
Jennez Postad 22 Februari , 2007 Rapport Postad 22 Februari , 2007 Wtf? Har första avsnittet från säsong 2 gått?? Citera
r3mix Postad 22 Februari , 2007 Rapport Postad 22 Februari , 2007 Sverige slutade på avsnitt 13 eller 14 på säsong två ... troligast är det 13 .. Citera
Jennez Postad 22 Februari , 2007 Rapport Postad 22 Februari , 2007 Tilt! Någon som har koll på när DVD-boxen innehållande säsong 2 kommer ut? Har den kommit ut utomlands (England exempelvis)? Citera
Jeg123 Postad 22 Februari , 2007 Rapport Postad 22 Februari , 2007 Tilt! Någon som har koll på när DVD-boxen innehållande säsong 2 kommer ut? Har den kommit ut utomlands (England exempelvis)? Säsong 2 är inte klar ännu http://www.epguides.com/prisonbreak Citera
Jennez Postad 22 Februari , 2007 Rapport Postad 22 Februari , 2007 Säsong 2 är inte klar ännu Då kan ni nödslakta mig på plats. Skott i pannan tack. Eller shanka mig för lite cool referens. (Finns säkert en hel rad frivilliga här på forumet, företräde ges till Hap och AnnaDea). Sträckkollade på säsong 1 för ngn vecka sen och trodde att jag skulle kunna köpa säs. 2 i London kommande vecka... Citera
AnnaDea Postad 22 Februari , 2007 Rapport Postad 22 Februari , 2007 (Finns säkert en hel rad frivilliga här på forumet, företräde ges till Hap och AnnaDea). Naaah, jag är snäll Citera
Jennez Postad 22 Februari , 2007 Rapport Postad 22 Februari , 2007 Naaah, jag är snäll Men shanka mig då! Citera
AnnaDea Postad 22 Februari , 2007 Rapport Postad 22 Februari , 2007 Men shanka mig då! Vet inte vad "Shanka" betyder... Citera
Jennez Postad 22 Februari , 2007 Rapport Postad 22 Februari , 2007 Vet inte vad "Shanka" betyder... Tillverka en egen kniv av en tandborste, glasbit eller en rostig metallbit och hugg ner mig. Shank = Hemmagjord kniv. Shanka = Använda densamma. Citera
AnnaDea Postad 22 Februari , 2007 Rapport Postad 22 Februari , 2007 Tillverka en egen kviv av en tandborste, glasbit eller en rostig metallbit och hugg ner mig. Shank = Hemmagjord kniv. Shanka = Använda densamma. Tror jag avstår. Låter lite väl otrevligt. Så illa tycker jag inte om dig Citera
Gyre Postad 23 Februari , 2007 Rapport Postad 23 Februari , 2007 Tillverka en egen kniv av en tandborste, glasbit eller en rostig metallbit och hugg ner mig. Shank = Hemmagjord kniv. Shanka = Använda densamma. Tydligen bara du som har koll på fängelseslangen här, men måste metallbiten vara rostig? Citera
Juggler Postad 23 Februari , 2007 Rapport Postad 23 Februari , 2007 Har du ett bra recept på fängelse-vin Jennez? Citera
Jennez Postad 23 Februari , 2007 Rapport Postad 23 Februari , 2007 Tydligen bara du som har koll på fängelseslangen här, men måste metallbiten vara rostig? Nejdå, men resultatet av shankningen blir bättre eftersom såret lättare blir infekterat om offret mot all förmodan skulle överleva överfallet. Har du ett bra recept på fängelse-vin Jennez? Snacka med Albert, han fixar allt från vin till börnesås här inne. Se bara till att han inte blåser dig. Citera
Recommended Posts