Verbal__Kint Postad 22 Februari , 2007 Rapport Postad 22 Februari , 2007 I avsnitt 2 så handlar det mycket om Jamie Gold. Han fortsätter med sitt väldigt "speciella" tabletalk som jag verkligen hatar. En liten rolig sekvens hände dock: Jamie sitter med 83 och 883XX på bordet efter rivern och motståndaren frågar: Do you have an eight? Jamie: No. Motståndaren: Do you promise that you dont have an eight? Jamie: I promise that i dont have JUST an eight. Motståndaren callar med 10,10 för 2 paret. Jag tror att jag skulle tilta sönder om jag mötte Jamie. Citera
Big Less Postad 22 Februari , 2007 Rapport Postad 22 Februari , 2007 Vad är Uspc06? I övrigt får väl motståndarna skylla sig själva om de tror på honom? Det är ju inte så att han är under ed vid pokerbordet. Citera
padrinosftw Postad 22 Februari , 2007 Rapport Postad 22 Februari , 2007 Med lite logik antar jag att det är US Poker Championship.. Inte orkat kolla det pga blev förvarnad om att det inte var så många "stars" med.. Är det något underhållningsvärde i programmet? Citera
Verbal__Kint Postad 22 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 22 Februari , 2007 Jag har sett 2 avsnitt och tycker det är helt ok. Inga större namn (Victor Ramdin, Greg Raymer och några till undantagna) men ganska bra poker och bra producerat. Stillar abstinensen mellan HSP avsnitten. Citera
Recommended Posts