Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 60
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
nl25. sedan blir det mindre och mindre fisk för varje nivå. mest fisk europeisk eftermiddag-natt.

Inte riktigt sant.

Gå igenom NL 1/2 borden så hittar du ett gäng !

Många som sitter med 30-60$ på borden och bara vill bli av med sina pengar.

NL25 är ingen poker, det är lotteri !

Postad
Är det bara jag som inbillar mig detta eller är det så att det har blivit helt klart mindre fisk på everest? Jag har spelat 025 05 och 05 1 på everest under en väldigt lång tid och minusdagat har varit mycket sällsynta, men nu helt plötsligt under den senaste månaden och lite längre tillbaka har det gått ooeerhört segt och det känns som att fiskarna som förr alltid var villiga att betala en är som bortblåsta. Trodde aldrig att jag skulle behöva lämna detta fiskparadis men nu ser det tyvär inte ljusare ut, eftersom det heller inte finns någon rb så håller inte siten så länge spelarna inte är DÅLIGA.

någon som upplever samma sak?

Hittar man inte fisken så vad är man då? :roll:

Postad
NL400 på everest är nästan helt söndergrindat, massor av tightapor som hittat dit i mars..

sen är rejken cp-hög pga. man nästan alltid är 4-5 vid borden och cappen alltid är $3 (går inte ner mot $1 som andra sajter har)

lägg sen på 0% rb o 30% skatt

och ändå spelar du där?

Postad

Har grindat lite Everest nu samtidigt som jag spelat på Unibet och tycker faktiskt det är mer fisk på Unibet. Visst, spelarna på Everest är ofta passiva och lätta att bluffa men på Unibet finns dessa ultraaggressiva spelarna som bara köper in sig på nytt och donerar bort allt. Spelade en timma idag på ett 50$ bord med snittpott på 42$ på Unibet och plussade 200$, har aldrig sett nåt liknande på Everest.

• 1 month later...
  • 9 months later...
Postad
Lilla nolla var fick du luft ifrån, något stämmer inte med everst precis som b2b nätverket! Jag är mycket förvånad om inte fler spelare märkt det annars gillar sidorna väl bara inte min ip-adress.

Har jag sagt att jag är proffs, min största inkomst är från pokern och jag räknar med att vinna så i viss mån är man ju iaf semiproffs då. Sen att 20-30kr)mån är växelpengar för vissa grinders utan liv är en annan sak. Jag spelar 15-20h vecka och är alldeles för snygg för att lägga mer tid! Ska till Las Vegas om en vecka nu och busta feta turister medans du sitter och maler dina 25nl bord!

Om du nu är proffs borde du väl begripa bättre än att babbla om rigg eller hur Mr "när jag vinner beror det på mitt grymma spel, när jag förlorar så beror det på riggen.."??

mvh Lilla nolla 2.0

Postad
Om du nu är proffs borde du väl begripa bättre än att babbla om rigg eller hur Mr "när jag vinner beror det på mitt grymma spel, när jag förlorar så beror det på riggen.."??

mvh Lilla nolla 2.0

Skönt att försöka blåsa liv i en debatt som har legat nere i 9 mån :lol:

Postad

mvh Lilla nolla 2.0

+7