minucci Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 Vidokonge inte vara det vassaste verktyget i verktygslådan men jag har inte suttit ner så länge så det kan vara lite si så där med den uppfattningen. Höjer väl mest för att jag blev sugen på cellus tvingade blind. Träffar 2 par på en annars tråkig bräda. Kast eller syn när vidokonge ställer? Hur gör ni? ** Game ID 1208821629 starting - 2007-02-16 16:51:22 ** Judithe [Hold 'em] (2.00|4.00 No Limit - Cash Game) Real Money - jeymz sitting in seat 1 with $780.00 [Dealer] - Gaudatryne sitting in seat 2 with $738.35 - Hogga1 sitting in seat 3 with $466.70 - Minucci sitting in seat 4 with $370.00 - cellus sitting in seat 5 with $396.00 - videokonge sitting in seat 6 with $277.35 Gaudatryne posted the small blind - $2.00 Hogga1 posted the big blind - $4.00 cellus posted to play - $4.00 ** Dealing card to Minucci: , Minucci raised - $16.00 cellus folded videokonge called - $16.00 jeymz folded Gaudatryne folded Hogga1 called - $16.00 ** Dealing the flop: , , Hogga1 checked Minucci bet - $42.00 videokonge went all-in - $261.35 Hogga1 folded Citera
jello Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 Ja, herregud, du foldade väl inte? Citera
FiSherman63 Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 Jag antar att det du frågar efter är hur man uppnår snabbast möjliga blixtsyn? En mycket bra och relevant fråga. Det är av central betydels att Hogga1 fortfarande är med i leken, det ger oss ett par avgörande sekunder för förberedelser. Givetvis för vi till att börja med muspekaren till synknappen innan Hogga ens har tänkt klart sin foldtanke, det fattar varenda fisk. Men för oss proffs finns det mycket mer att arbeta med. Jag brukar försöka slappna av i handleden så mycket jag kan. Dessutom gillar jag att placera pekfingret ett par millimeter ovanför musknappen för att på så sätt dra nytta av farten i synrörelsen (klicket). Den stora faran här är ju att vi klickar för tidigt och på så sätt tappar rytm, men det där får man öva på. Jag har även ett par andra knep, men de vill jag inte gärna gå ut med på ett offentligt forum. Lite edge vill jag ha kvar även mot forumrävar. Men jag kan avsluta med att säga att det här handlar mycket om attityd och psykologi. Kort sagt - om du tror att du är snabb så blir du snabb. Citera
Kollikock Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 Fold finns inte på kartan Syna så fort du kan, så att du inte disconnectas och autofoldar. Citera
aminking Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 MM ganska klar syn från min sida också, inte så troligt att han har träffat färg, kanske sitter på nån J eller har ett färgdrag efter floppen ! Citera
minucci Postad 17 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2007 Ok.. Var inte helt hundra på mitt beslut. Jag blixtsynade men sen började jag tänka om det verkligen var rätt. Danke schön alla.. ** Dealing the flop: , , Hogga1 checked Minucci bet - $42.00 videokonge went all-in - $261.35 Hogga1 folded Minucci called - $261.35 ** Dealing the turn: ** Dealing the river: videokonge shows: , Minucci shows: , Minucci wins $573.70 from the main pot End of game 1208821629 Citera
minucci Postad 17 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2007 Jag antar att det du frågar efter är hur man uppnår snabbast möjliga blixtsyn? En mycket bra och relevant fråga. Det är av central betydels att Hogga1 fortfarande är med i leken, det ger oss ett par avgörande sekunder för förberedelser. Givetvis för vi till att börja med muspekaren till synknappen innan Hogga ens har tänkt klart sin foldtanke, det fattar varenda fisk. Men för oss proffs finns det mycket mer att arbeta med. Jag brukar försöka slappna av i handleden så mycket jag kan. Dessutom gillar jag att placera pekfingret ett par millimeter ovanför musknappen för att på så sätt dra nytta av farten i synrörelsen (klicket). Den stora faran här är ju att vi klickar för tidigt och på så sätt tappar rytm, men det där får man öva på. Jag har även ett par andra knep, men de vill jag inte gärna gå ut med på ett offentligt forum. Lite edge vill jag ha kvar även mot forumrävar. Men jag kan avsluta med att säga att det här handlar mycket om attityd och psykologi. Kort sagt - om du tror att du är snabb så blir du snabb. Det är nästan så man blir tårögd av din analys. Tack för skratten.. Citera
Jerico Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 Den största faran här är att råka klicka snett i sin iver att komma åt syn-knappen så fort som möjligt. En fet hjärter utgör här den absolut största delen av fi's HD. Citera
Recommended Posts